- akkos blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 722 megtekintés
Hozzászólások
Ennek nem pont fordítva kellene lennie? Legalábbis játékoknál azért kapcsolom be, hogy csökkenjen a cpu használat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ehh? Nalam pont forditva szokott lenni. Ha bekapcsolom, jatekokban kevesebb az FPS (ez varhato ugye, mivel sync)), de no a CPU.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez benchmarkolandó kérdés. :) Én abból indulok ki, hogy amíg a vsync-re vár, a cpu nem dolgozik a megjelenítéssel, tehát csökken a cpu használat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a _megjelenitessel_ a cpu minek foglalkozna? a frameket viszont kiszamolja..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy értem, hogy magát a grafikát a gpu számolja, viszont (gondolom én) egy-egy frame megjelenítése előtt elvégez jónéhány számítást. Pl. ha egy pattogó golyót szeretnék megjeleníteni, akkor a pozíció kiszámítását a cpu végzi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bekapcsolt vsync-el nem állandóan magas a cpu, hanem egy bug formájában bizonyos körülmények között 100%-on kezdi tekerni a procit, amíg ki nem kapcsolod az effekteket. A a vsync ki van kapcsolva, ez nem jön elő. Egyéb esetben nem vettem észre különbséget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vsync nélkül viszont bejön a tearing videolejátszásnál, nem?
--
"I tried to get into business school, but on the qualifying exams, I passed the ethics test."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni