- KAMI911 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 857 megtekintés
Hozzászólások
Lorenzo és Rossi 1:41.9-et ment az edzésen
Talma 1:45.8-at
Bautista a 250-ben 1:46.1
Németh B. Talma motorjával 1:51.0
A 125-öt Simon 1:51.4-el nyerte
A tanulságot mindenki levonhatja. Saját véleményem, hogy Talmának meg a menedzserének együtt sincs ki a négy kereke. De legalább most már tuti, hogy az MTV élőben közvetíti a Valentino Rossi show-t:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem teljesen értem mire akarsz kilyukadni. A srác először ül versenykörülmények között egy számára ismeretlen 800-as motoron, mégis mit vártál, hogy kapásból a tízbe kerül?
Már az is nagy szó hogy első kelet-európaiként indulhat a királykategóriában, szerinted hány versenyző és menedzser álmodozik erről itt a környéken?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt egy versenyképes motorja a 250-ben. Végignyomta volna az évet, (vagy inkáb 2-3 évet) jól szerepelt volna, kaphatott volna normális szerződést a MotoGP-ben. Ezután végig csinálta volna a téli teszteléseket, megtanulta volna használni a gépet, és talán működne a dolog.
Ez most a vicc kategória, a 800-as géppel megy olyan időt, amit 250-essel is tudna, miközben a motorjára ráültettek egy srácot, aki még sose versenyzett kétüteművel, és olyan időt megy, mit a 125-ösök. Ráadásul ezt a MOL fizeti, kvázi állami pénzen... Szerintem az egész mezőny ezen röhög a boxokban.
Nem az ő hibája, hogy lassú, ez a leggyengébb csapat a mezőnyben + 0 tapasztalat, csak az hogy ilyen helyzetbe került.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így már értem mit akarsz mondani.
Szvsz a motogp-ben elég nagy a tolakodás, semmi sem garantálja hogy jó 250-es szerepléssel odakerülhetett volna. Persze még az is lehet hogy jövőre visszamegy a 250-be.
Én azért pár versenyt adnék neki hátha tud hamar alkalmazkodni a motorhoz és ha nem mindig tökutolsó lesz az már felkeltheti a többi csapat figyelmét (újoncként évközben csatlakozva, tavaszi teszteket kihagyva egy rossz motoron a pontszerzés már nagyon is jó eredmény lenne pár versenyen belül).
Mélyvíz - csak úszóknak! A MOL pedig inkább költse ilyenre a pénzt mint másra, remek reklám ez nekik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anyám, most látom az Eurosporton, Loeb mekkorát esett. Solberg meg röhögve ül az autójában, a futómű alulról kinyitotta a motorháztetőt:) Ilyet még nem is láttam.
Az az igazság, hogy a MotoGP-ben nagyon is le vannak osztva a lapok. Egy olasz, spanyol, német, amerikai, japán versenyző sokkal inkább kaphat szerződést, nagy piacok, szeretik a szponzorok, a motorgyártók. De még ennél is többet érhet, ha valaki tud nyerni. Ha Talma a 125 után a 250-ben is világbajnok, talán egy középcsapathoz is odakerülhetett volna. Enélkül, ezek után nem hiszem, hogy lesz ilyesmire esélye. Azért nem nagyon emlékszem olyan 250-es világbajnokra, aki ne kapott volna komoly lehetőséget a MotoGP-ben. Szerintem ez lett volna az egyetlen út, hogy versenyképes motorra ülhessen.
A MOL-nak jó helyen volt a pénze, amíg Talma a dobogóért mehetett, de ezután már csak akkor lesz képernyőn, mikor lekörözik, attól félek. Baumgartner szindróma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A MOL állami cég? Ez most komoly?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A MOL az én cégem, legalábbis vannak részvényeim:) Az államnak jelenleg csak egy elsőbbségi részvénye van, ha jól tudom. Viszont a helyi monopolhelyzetük meg marketingpolitikájuk miatt szerintem a "kvázi állami pénz" nem túlzás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a MOL fizeti, kvázi állami pénzen..."
ezt honnan vetted? mert a március 31-i statisztika szerint ez a helyzet:
http://www.mol.hu/hu/a_molrol/befektetoknek/reszvenyesi_informaciok/tul…
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így a futam után az az érzésem, hogy sikerült egy újabb Baumgartner Zsoltit csinálni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni