Talma a király kategóriában

Kíváncsi vagyok, hogy felel meg a srác a MotoGP-ben. Izgalmas kihívás lesz számára. Féltem, hogy kikerül ebből ez egész motorversenyzésből és örülök, hogy lehetőséget kap, egy szinttel feljebb. Motorja nyilván nem a legjobb, a csapat - Scor Racing Team - inkább az alsóbb kategóriákban diadalmaskodott, de azért bízom a jó eredményekben.

http://www.talma.hu/index.php?page=hirek&id=393

Az első versenyére ebben a kategóriában, nagyjából egy nap múlva kerül sor, és a magyar 1 műsorán lehet majd nyomon követni.

Hozzászólások

Lorenzo és Rossi 1:41.9-et ment az edzésen
Talma 1:45.8-at

Bautista a 250-ben 1:46.1
Németh B. Talma motorjával 1:51.0

A 125-öt Simon 1:51.4-el nyerte

A tanulságot mindenki levonhatja. Saját véleményem, hogy Talmának meg a menedzserének együtt sincs ki a négy kereke. De legalább most már tuti, hogy az MTV élőben közvetíti a Valentino Rossi show-t:)

Nem teljesen értem mire akarsz kilyukadni. A srác először ül versenykörülmények között egy számára ismeretlen 800-as motoron, mégis mit vártál, hogy kapásból a tízbe kerül?

Már az is nagy szó hogy első kelet-európaiként indulhat a királykategóriában, szerinted hány versenyző és menedzser álmodozik erről itt a környéken?

Volt egy versenyképes motorja a 250-ben. Végignyomta volna az évet, (vagy inkáb 2-3 évet) jól szerepelt volna, kaphatott volna normális szerződést a MotoGP-ben. Ezután végig csinálta volna a téli teszteléseket, megtanulta volna használni a gépet, és talán működne a dolog.

Ez most a vicc kategória, a 800-as géppel megy olyan időt, amit 250-essel is tudna, miközben a motorjára ráültettek egy srácot, aki még sose versenyzett kétüteművel, és olyan időt megy, mit a 125-ösök. Ráadásul ezt a MOL fizeti, kvázi állami pénzen... Szerintem az egész mezőny ezen röhög a boxokban.

Nem az ő hibája, hogy lassú, ez a leggyengébb csapat a mezőnyben + 0 tapasztalat, csak az hogy ilyen helyzetbe került.

Így már értem mit akarsz mondani.

Szvsz a motogp-ben elég nagy a tolakodás, semmi sem garantálja hogy jó 250-es szerepléssel odakerülhetett volna. Persze még az is lehet hogy jövőre visszamegy a 250-be.

Én azért pár versenyt adnék neki hátha tud hamar alkalmazkodni a motorhoz és ha nem mindig tökutolsó lesz az már felkeltheti a többi csapat figyelmét (újoncként évközben csatlakozva, tavaszi teszteket kihagyva egy rossz motoron a pontszerzés már nagyon is jó eredmény lenne pár versenyen belül).

Mélyvíz - csak úszóknak! A MOL pedig inkább költse ilyenre a pénzt mint másra, remek reklám ez nekik.

Anyám, most látom az Eurosporton, Loeb mekkorát esett. Solberg meg röhögve ül az autójában, a futómű alulról kinyitotta a motorháztetőt:) Ilyet még nem is láttam.

Az az igazság, hogy a MotoGP-ben nagyon is le vannak osztva a lapok. Egy olasz, spanyol, német, amerikai, japán versenyző sokkal inkább kaphat szerződést, nagy piacok, szeretik a szponzorok, a motorgyártók. De még ennél is többet érhet, ha valaki tud nyerni. Ha Talma a 125 után a 250-ben is világbajnok, talán egy középcsapathoz is odakerülhetett volna. Enélkül, ezek után nem hiszem, hogy lesz ilyesmire esélye. Azért nem nagyon emlékszem olyan 250-es világbajnokra, aki ne kapott volna komoly lehetőséget a MotoGP-ben. Szerintem ez lett volna az egyetlen út, hogy versenyképes motorra ülhessen.

A MOL-nak jó helyen volt a pénze, amíg Talma a dobogóért mehetett, de ezután már csak akkor lesz képernyőn, mikor lekörözik, attól félek. Baumgartner szindróma.

Így a futam után az az érzésem, hogy sikerült egy újabb Baumgartner Zsoltit csinálni...