Laptop akksi halál & HP support halál

Már pár napja nem volt időm a laptopot be se kapcsolni, mert most az asztali gépem újratelepítésével voltam elfoglalva (még mindig nincs készen...)
Mikor legutoljára használtam a laptopot, akkor épp lemerült az aksi, úgyhogy rádugtam töltőre és teljesen feltöltöttem, úgy raktam el a táskájába.

Tegnap viszont elővettem megint... Bekapcsolom, és a következő üzenet fogad már a bios képernyőn: "szevasz, megpurcant az aksid ecsém, cseréjjed kifele. hibakód 601, lol." (nem szó szerint, de ez a lényege)
nagyon király!
az aksit 08-11-11-én gyártották. laptopot január 8-án vettem. Bios szerint a garancia kezdődik: 09-01-08. szóval alig egy hónapos a cucc, és saccperkábé max. 50 órát ment ténylegesen...
ez egy HP-Compaq 6830s laptop, elvileg biznisz kategória...
na jó, akkor entert nyomtam és töltődött a vista. betölt rendesen, akksi szintje 0%... :S
újraindítottam, gondoltam, hátha csak valami napkitörés volt vagy ilyesmi. de nem. megint bios hibaüzenet, vista betölt, akksi 0%.
rádugtam töltőt, akksit feltölti 5 perc(!) alatt.
hp battery check tool azt mondja: "cseréjj aksit vazze! menny erre a linkre, mer még lehet, hogy garanciális vagy!" a link egy oldalra visz, ahol kedvezményesen vásárolhatok(!) új akksit.
na király...
laptop töltőn, akksi teljesen feltöltve (szerinte)... akkor most lehúzom a töltőt. ha szar az akksi, pár perc és lemerül. de nem. fél órát túrtam a netet wifin keresztül, de az akksi alig merült le.
miközben a netet túrtam, azt találtam, hogy a hp oldalán sokak panaszkodnak, hogy nekik is 4-5 napon belül meghalt az akksi. hát ez remek!
akkor gondoltam, regisztrálok a business supportra és felveszem a kapcsolatot a hp-val, némi tech support vagy garancia intézés miatt. hát az oldal elég útvezstős volt nekem, állandóan faq meg troubleshoot oldalakra akart irányítani, hogy nehogy még véletlenül is ténylegesen foglalkozni kelljen velem valami hp alkalmazottnak... :D de kicseleztem, és eljutottam a regisztrációs oldalra.
adja meg a nevét és email címét, stb. megadom. confirm your email address. beírom. a kukacot nem fogadja el. nem lehet kukaoct írni a confirm mezőbe! minden mást igen, csak kukacot nem. se copy-paste-tel, sem sehogy. se firefox se explorer... nehogy véletlenül érvényes legyen a regisztráció és kaphassak szupportot?! szerintem ez szándékos hiba :)
szóval nem sikerült beregisztrálnom supportra...
közben akkor újraindítom a laptopot, most meg eltűnt a hiba!
vista betölt. hp battery check: az akksi jó... :S
ki érti ezt?!
mindenesetre már intézem a garanciális cserét azóta...

Hozzászólások

mindenesetre már intézem a garanciális cserét azóta...

Ez elkerülte a figyelmem. Miben is kell akkor segítség?

Ave, Saabi.

iagzából csak arra lettem volna kíváncsi, hogy ez valóban típushiba-e, mert nem csak nálam jött elő, illetve mire számíthatok? kapok egy javított verziós aksit, esetleg biosfrissítést vagy akrámit? vagy ugyanezt kapom, és megint előjöhet a hiba egy hónap múlva? mert ez utóbbi lehetőség nem igazán töltene el boldogsággal... :)