- bsh blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 846 megtekintés
Hozzászólások
Ehhe, 3000 bar az meglehetősen sok. Hol kell ennyit bírnia? Én max 300-at szoktam a hátampa venni néha...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mihez kell ekkora nyomas?
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
majd meglátjátok pár év múlva a bmw-kben.
de nehogy vegyetek ezektől a mocskoktól autót! :D fúúúúúú de útálom őket!
eddig azt hittem, a daimlernél hülyébb cég nincs. de most már tudom, hogy tévedtem. :)
amúgy sajna nem árulhatok el a technológiáról többet, épp most akarja a bmw szabadalmaztatni és szigorú titok. csak ők még nem tudják, hogy az amg évekkel megelőzte már őket :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:))
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen ez a (mű)gyémántbiznisz :D :D :D :D :D
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tisztára MythBusters.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valami ilyesmi készül?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3000 bár hmmm
Az nem piskóta tészta. Azt mondod hogy az AMG előrébb jár akkor valami a befecskendezés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez valami jó kis diesel magasnyomású szivattyú lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem nem, a fentiek közül egyik sem, közel sem :)
annyit elárulok, hogy egy speciális gyártástechnológiáról van szó, amivel most kísérleteznek (és amit az amg-nek már 3-4 éve megcsináltunk :D)
és a lényeget elfelejtettem: a 3000 bár önmagában még nem nagy szó, ez és ennél több már régóta készen megvehető, létező technológia. pl. vízzel vágó gépek, 6000bár is lazán. a mi esetünkben az a különleges, hogy a 3000 bart egy forgó tengelyen keresztül kell vezetnünk, ráadásul nem is kis fordulatszámmal. aki egy kicsit is járatos a hidraulikában, az tudja, hogy a gyakorlatban mennyire lehetetlen megoldani a forgó alkatrészek tömítését, illetve egy valamilyen álló alkatrészről átvinni a nyomást egy forgó alkatrészre. minél nagyobb a nyomás és a fordulatszám, annál nehezebb a dolog. és nekünk pontosan ez a problémánk...
tipp: aki kitalál erre valami megbízható és gyakorlatban is jól működő megoldást, az 1 éven belül milliárdos lesz belőle! nagy igény volna erre az iparban, de tudtommal nem létezik rá jó megoldás még.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni