- skrionius blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1017 megtekintés
Hozzászólások
Már a múltkori sem ment, de most volt időm kicsit utánanézni. Ez az utolsó néhány sora a console kimenetnek:
... (sok sok NO FP) ...
!!!!!!! NO FP !!!!!!!
ModelLoader.loadNode - New model: models/ground/ground_farview.obj
ModelLoader.loadNode - New model: models/ground/ground_2.obj
-------- UPDATE ALL 91 0
J3DCore.renderToViewPort: visilbe nodes = 502 nonV = 4741 ADD: 502 RM: 4741
rtoviewport time: 3667
UPDATE: 5 5
2007.12.21. 17:39:27 com.jme.scene.state.lwjgl.LWJGLVertexProgramState checkProgramError
SEVERE: Error line 79, column 4: error: too many temporaries
in vertex program on line 2119
CAMERA: com.jme.math.Vector3f [X=0.0, Y=0.11, Z=0.0] NODES EXT: 99
crootnode cull update time: 3140
hmSolidColorSpatials:306
-------- UPDATE ALL 91 0
J3DCore.renderToViewPort: visilbe nodes = 502 nonV = 4741 ADD: 0 RM: 0
rtoviewport time: 55
CAMERA: com.jme.math.Vector3f [X=0.0, Y=0.11, Z=0.0] NODES EXT: 99
crootnode cull update time: 104
hmSolidColorSpatials:306
2007.12.21. 17:39:31 class org.jcrpg.threed.J3DCore start()
SEVERE: Exception in game loop
org.lwjgl.opengl.OpenGLException: Invalid operation (1282)
at org.lwjgl.opengl.Util.checkGLError(Util.java:50)
at org.lwjgl.opengl.Display.swapBuffers(Display.java:606)
at org.lwjgl.opengl.Display.update(Display.java:624)
at com.jme.renderer.lwjgl.LWJGLRenderer.displayBackBuffer(Unknown Source)
at com.jme.app.BaseGame.start(Unknown Source)
at org.jcrpg.threed.J3DCore.initCore(J3DCore.java:694)
at org.jcrpg.apps.Jcrpg.start(Jcrpg.java:94)
at org.jcrpg.apps.Jcrpg.main(Jcrpg.java:58)
ENGINE TERMINATING
Ez lehet attól is, hogy kicsit gyengus videókarim van? (NV Geforce 4)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
SEVERE: Error line 79, column 4: error: too many temporaries
in vertex program on line 2119
Hmm, ez itt a baj. Probald meg kikapcsolni az animaciokat a config.propertiesben : GRASS_ANIMATION=false TREE_ANIMATION=false
Remelem ez segit. Ha nem akkor a programban kell modositanom, hogy ha ezek kikapcsoltak, akkor semmikepp se toltse be a vertex programot... Koszi a tesztet!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz, bejött a dolog. Most olyan 10-30 fps-t hoztam ki kb. első nekifutásra (lejjebbvettem néhány értéket), ami nem is rossz. :) Egyedül akkor merevedik meg, amikor ment.
Azt még nem tudom, járkáláson és körbenézésen kívül lehet-e csinálni valamit, így csak ezeket a funkciókat teszteltem. Mennek jól. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszi a tesztet!! :) Melyik beállításokat vetted le? Milyen procid van? Gondolom a sűrűbb részen tapasztaltad a 10 FPS-t. A lombkoronák sokat esznek minden videókarin. Lehet hogy egy következő verzióig bevezetek egy 3. fokozoatot a fa részletesség konfigba, hogy kevesebb lehessen a lombozat/fa arány.
A pontosság kedvéért: nem ment, hanem tölt amikor megjelenik a lemezke! :)
Egyelőre a járkálás az egyetlen tevékenység. Pl. a hegyekben található barlang labirintusokban esetleg még el is lehet tévedni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A config röviden:
RENDER_DISTANCE=52
VIEW_DISTANCE=26
FARVIEW_ENABLED=true
RENDER_DISTANCE_FARVIEW=80
MIPMAP_GLOBAL=false
TEXTURE_QUALITY=0
MIPMAP_TREES=true
BUMPED_GROUND=true
WATER_SHADER=false
WATER_DETAILED=false
RENDER_GRASS_DISTANCE=0
ANIMATED_GRASS=false
DOUBLE_GRASS=false
ANIMATED_TREES=false
DETAILED_TREES=false
BLOOM_EFFECT=false
SHADOWS=false
RENDER_SHADOW_DISTANCE=10
ANTIALIAS_SAMPLES=0
Proci: Amd athlon XP 1800+ (1,5 GHz)
Ok, csak a floppy nálam a mentést szimbolizálja. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha a farview_enabled-et false allitod eleg sok terhet levehetsz meg a CPU/GPU-rol. :-) A floppyrol oldschool emlekeim szerint: a kek floppy kifele mutato nyillal szokta jelenteni a toltest, piros floppy a floppyra mutato nyillal pedig a mentest. :-) Ez most ilyen semmilyen! :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni