Szervusztok!
Munkahelyen adott Microsoft Win XP Professional, belső hálózat, és két nyomtató:
- HP LaserJet 1022n, ez saját hálózati csatlakozójával van a hálózatra kötve
- HP DeskJet 1280, ami egy HP Jetdirect 170X printszerveren át kötődik a hálózathoz.
A gondom az, hogy mindkét nyomtatót kellene tudnom használni, de az én gépemről mindig csak arra tudok nyomtatni, amit időben később telepítek.
Nyomtató eltávolítása-újratelepítése már megtörtént, az eredmény ugyanaz.
Mit lehetne tenni, hogy rendesen működjön a nyomtatás?
Gergő
- 2905 megtekintés
Hozzászólások
milyen ipjei vannak a nyomatato szervereknek.
nem ugyan az a kettőnek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ugyanaz. A printszervert (192.168.115.172) látja a gép, és a ping-re is válaszol.
A lézernyomtató IP-je más (192.168.115.130), ezt a gép a nyomtatók között "Nincs összeköttetés"-sel tünteti fel, de az IP pingetésére válaszol.
Nem értem. :-(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végre megoldódott...
Tanulságképpen leírom a pontos menetét a dolognak:
- Mindkét nyomtatót eltávolítottam a nyomtatók listájából.
- A "Programok telepítése és törlése" alatt található komponenseiket is töröltem
- A megmaradt nyomtatók tulajdonságainál a "Portok" fülnél, a két problémás nyomtatóból ott maradt portot is töröltem (amit eddig soha)
- A JetDirect telepítő CD-t futtatva települt a HP DeskJet 1280, azonnal működött (fura, hogy nem kérte a nyomtató saját telepítő CD-jét)
- A LaserJet 1022n telepítő CD-t futtatva fontos neki megengedni, hogy végül "ő" indíthassa újra a gépet, és nem szabad még a telepítő CD-t kivenni
- Az újraindítás után a nyomtatóknál a LaserJet 1022n-t "Online nyomtatás"-ra kellett állítani.
Ennyi. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végre megoldódott...
Tanulságképpen leírom a pontos menetét a dolognak:
- Mindkét nyomtatót eltávolítottam a nyomtatók listájából.
- A "Programok telepítése és törlése" alatt található komponenseiket is töröltem
- A megmaradt nyomtatók tulajdonságainál a "Portok" fülnél, a két problémás nyomtatóból ott maradt portot is töröltem (amit eddig soha)
- A JetDirect telepítő CD-t futtatva települt a HP DeskJet 1280, azonnal működött (fura, hogy nem kérte a nyomtató saját telepítő CD-jét)
- A LaserJet 1022n telepítő CD-t futtatva fontos neki megengedni, hogy végül "ő" indíthassa újra a gépet, és nem szabad még a telepítő CD-t kivenni
- Az újraindítás után a nyomtatóknál a LaserJet 1022n-t "Online nyomtatás"-ra kellett állítani.
Ennyi. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni