- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2751 megtekintés
Hozzászólások
Hüm... én meg Alonsot tartom egy utolsó sunyi féregnek.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell félteni Alonso-t. Megvan benne a csibészség. De ez a döntés igazságtalan volt. Érezte ezt Hamilton is.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végülis itt minkettő az volt, csak Hamilton csinálta "ügyesen" amit csinált, mert így a FIA nem tudta megbüntetni. Max csapaton belül kap a fejére.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hírek szerint a köcsögösködést Hamilton kezdte, majd miután a csapatban megbeszélt taktikát _szándékosan nem hajtotta végre_, Alonso versenymérnöke ezt a visszavágást találta ki. Alonso a kocsiból - több vélemény szerint sem - nem tudta volna kiszámolni, hogy mennyit kell benn maradnia, hogy Hamilton megszívja, erre csak a mérnökök, akik látják a számokat képesek, így igazságtalannak tartom, hogy a pilótát ily mértékben büntessék. Mondom, vegyék el tőle az utolsó körének eredményét. De ez túlzás.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem is túlzás volt. Viszont ha mutogatnak, hogy ki kezdte, az ilyen óvodás dolog. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Perfect volt az FIA döntése.
Alonso ebben könyékig benne volt, ahogy a mérnökök és a fitnessguruedzője is.
Maximum még annyit tehettek volna, hogy Alonsot uccsó helyre sorolják.
Alo sem sokmindent csinált a futamon, szal nemtom mit fikázod Kimit...
Ha csak simán antiKimi mivoltod miatt, akkor értem.
Alonso előzni abszolute képtelen volt, mármint amikor legjobban kellett volna, a 3. helyért.
Nem is vártam ennél többet a kis .....tól...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alo sem sokmindent csinált a futamon...
Alonso előzni abszolute képtelen volt
az én tv-mben 2 autót is megelőzött verseny közben :-)
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dobogóhoz kellett volna mégegy...
És ezt ki is hangsúlyoztam.
"Alonso előzni abszolute képtelen volt, mármint amikor legjobban kellett volna, a 3. helyért."
Ha az meglett volna, akkor azt mondom...
Illetve nem írom azt a mondatot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocsi lemaradtam valamiről...
Hamilton mit csinált pontosan amiért most őt (is) fikázzák?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Előre megbeszélt taktika volt, hogy ki mikor megy ki a box-ba, ki mennyit tankol. Ennek jelentősége van a futam során. Éppen ezért egyik futamon az egyik pilóta kerül kedvezőbb helyzetbe, a másikon a másik. Most Alonso jött volna a jobb takitikával, de Hamilton nem tartotta be az előre megbeszélt csapattaktikát. Ezután Ron Dennis olyan igedes volt állítólag, hogy a csapatrádión szólt Hamiltonnak, aki minősíthetetlen hangnemben beszélt a csapatfőnökkel. Magyarul egy kis gerinctelen pöcs. Erre fel találta ki Alonso mérnöki gárdája ezt a visszaszívatást.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez a minősíthetetlen hangnemes dráma már a szájhagyomány útján került erre a részre a történetedben, tekintve hogy az a beszélgetés úgy kezdődött, hogy <lhamilton> meg ne próbáljatok még egyszer így kibaszni velem (tehát bajosan történhetett az alonsoi szabálysértés előtt)
>> egy kis gerinctelen pöcs
kíválóan belepasszol így a csapatba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt így hallottam a TV-ben. Természetesen én nem voltam jelen. Mondjuk ez teljesen mindegy, ha Hamilton kezdte a dolgot, megérdemelte a szopatást. Szemeben a "jófiú" image - amit annyira próbálnak sugározni (nem átallva belevonni a rokkant testvért sem, ami gusztustalan) kezd lefoszlani.
"kíválóan belepasszol így a csapatba"
Ezzel nem mondasz nagyot. Ebben a szakmában a zsiványoknak áll a világ. Lásd Sumaher, aki nem átallott versenyzőtársat sem kilökni a pályáról a VB címért.
PS: "(tehát bajosan történhetett az alonsoi szabálysértés előtt)"
Milyen szabályt is sértett? Mert ez még nem világos nekem.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
olyan szabályt, amilyennek a megszegéséért az erre illetékesek őt, és miatta (meg a fitneszedzőmérnökgárda miatt) a csapatot is megbüntették
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, egy nem létező szabályt arra nézve, hogy ki mennyi időt tölthet el a box-ban. Mert ugye ilyen szabály nincs a hozzáértők szerint.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amíg műszaki probléma hiányában nem tart fel senkit
vagy tegyük fel, hogy esetleg az utolsó futamon hamilton vezet a pontversenyben, mögötte alonso 1 ponttal lemaradva. hamilton az első körben kimegy, es leparkol (magában 2milliárdtól visszafelé számolgat fütyörészve), hogy alonso ne tudjon kijönni a kötelező kerékcserére. tök szabályos a hozzáértők szerint
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha Hamilton betartja a megbeszélt taktikát, akkor nem áll elő ez a helyzet. A döntés igazságtalan volt. Ja, és ilyen szabály továbbra sincs, bárhogy is szeretnéd. Lehet itt hivatkozni mindenféle dolgokra, de szabályra semmiképp.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehát az általam vázolt scenario szabályos taktikai elem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fantazmagória, scif-fi, drogok, delerium tremens. Ilyesmik jutnak eszembe elsőre.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mindig sajnálattal hallok ilyen problémákról
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pláne ha nálad fordulnak elő. :) Visszatérve, ilyen eset nem fordulhat elő, ha mégis, a csapat dolga ilyen esetben "megtisztítsa" (eltávolítsa a járművet) a boxból, hogy az ne akadályozza a másik csapattársat. Itt ilyen eltávolítás nem történt.
BTW: pancserkedés miatt a Ferrari-soknal is volt ilyen, a két luzer egyszerre ment kereket cserélni, egyik feltartotta a másikat. Hol a büntetés?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyilván vizsgálni kell a szándékosságot
>> a csapat dolga ilyen esetben "megtisztítsa" (eltávolítsa a járművet) a boxból
ezt most kreáltad. és ha nem takarítja el (a fitneszmérnökeit oda se engedik)?
>> az ne akadályozza a másik csapattársat
nem tartja fel, 'csak a visszaszámlálásra vár'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nyilván vizsgálni kell a szándékosságot"
Gyenge duma, és természetesen ebből ki lehet hozni bármit (vagyis amit akarnak). Csapatutasításra történt az is, hogy egyszerre ment ki a Ferrari, meg ez is. Büntessék a csapatot, de ne a pilótát. Pláne ne úgy, hogy ezzel jelentősen befolyásol(hat)ják a VB végkimenetelét.
"ezt most kreáltad. és ha nem takarítja el (a fitneszedzőjét oda se engedik)"
Tippelem, hogy nem a "fitnesszedzőnek" kellenne a sci-fi-dben felvázolt esetben eltolni az autót, hanem azoknak, akik a kereket cserélik. A Ferrari-t sem a versenymérnök tolta vissza tankolni (hahahaahha, rotfl, lol) miután kifogyott a nafta, hanem a szerelők. Gondolom szóltak nekik. Itt kaptak a McLaren-nél ilyen utasítát?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kitől kaptak volna? egész pontosan mit? hogy jenci nyúlj már légyszi a bármelyik pillanatban elinduló alá, vagy ráncigáld meg picit a hátsó légterelőt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az UFO-któl, természetesen. Ha már sci-fi. Részemről ennyi :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(nem átallva belevonni a rokkant testvért sem, ami gusztustalan)
eleinte még szimpi is volt a családias hozzáállása, de már kezd fárasztani, hogy öcsikét és apukát állandóan mutogatják a tv-ben...
jól láttam, hogy a kerekesszékes öccse most saját lábon álldogált a csajszik előtt?
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Jól láttad.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
THX!
Erről valamilyen oknál fogva lemaradtam,
így nem volt meglepő hogy csak lestem mint Rozi...
:-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ehehe, én pont a FIA köcsögölései miatt hagytam abba a F1 nézését évekkel ezelőtt.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amugy ez már nem F1, ez egy állatkert vagy cirkusz
olyan szabályokat hoznak be amitöl nevettséges lesz minden. pl nem lehet motort fejleszteni, meg safety car alatt nem lehet elhagyni a boxutcát az ezek már kicsit túlzás. Régebben imádtam a f1-et de most már csak leülök és közbe 100 dolgot csinálok, míg régen akkor hozzám sem lehetett szólni, ha ment.
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos igazad van, elég sok barom szabályt hoztak be... Én néha magát az FIA-t büntettem volna, csak az úgy vicces, ha valaki megbünteti saját magát. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Alonso az edzés leintése után felhőtlenül örült a sikerének, az autójára állva ünnepeltette magát, nem zavarta, hogy sportszerűtlen körülmények között szerezte meg az első helyet, ami sokat elárul erkölcseiről, felfogásáról." @ index.hu
mintha én mondtam volna.
"Raikonnen képtelen előzni. Sok-sok körrel a verseny vége előtt tisztán látszott, hogy nem fog neki menni. "
előzni az f1-ben ennyire azonos sebességű autók között eleve lehetetlen, a hungaroring pedig ez egyik legrosszabb pálya ilyen szempontból. ezt nyilván te is tudod, igy inkább csak magam elé motyogtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
alonso nagyon gyengén nyomta, motiválatlan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyire futja csak? :) Mi lesz Raikonnen világbajnoki címével? Sok a vodka? ;)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
épp az hogy nincs vodka, be kellene elött itatni és akkor bátrabb lenne (amugy ferrari párti vagyok).
az autó orrára kellene rakni egy vodkásuveget, hogy azt kergesse és akkor is gyorsabb lenne :)
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gratulálok, hogy ha máshol nem is, de a boxban sikerült kiszenvedni az elit ralf schumacher megelőzését (a sztárcsapat toyota színeiben)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondod ezt te, akinek a kedvence a pályán verseny közben embert még nem előzött meg idén (javíts ki ha tévedek).
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ma csak heidfeldet sikerült, de valóban nem ment bele idén felelőtlen hazárdírozásokba, mint az ideggyenge kedvenced
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ideggyenge kedvencem jobban áll a pontversenyben ha nem tévedek, mint kis barátod, aki mögött a világ legtapasztaltabb csapata áll a világ legjobb autójával. Már Sumaher is feladta. Rájött, hogy ebből az emberanyagból nem tudnak csodát csinálni. Már ki sem megy a versenyekre.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hálát adhat a ferrarinak ezért
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szívesen megnézném, hogy mi lenne, ha helyet cserélne Raikonnen és Alonso.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez már nem az én problémám (ahogy ismerlek, örjöngenél, hogy büntessék meg a mclarent vastagon a *botrányban)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A McLaren-t büntessék meg. De ne a pilótát, ha nem tehet róla. Vegyék el a McLaren összes konstruktőri pontját is ha kell. Kit érdekel? Nekem nincs Mercedes és csapat fétisem. Sőt, utálom őket :))
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez gyenge volt trey, már ne is haragudj.
De értem én, hogy sokan szívesen "kibújtatnák" a pilótákat a botrányból...
Nem arról van szó, hogy tudtak róla vagy sem, de mégiscsak abban az autóban nyertek versenyeket nem?
Szóval ha netán "észrevétlenül" bedobnának egy turbófeltöltőt alonso kocsijába, és nyerne vele sem kellene elvenni a pontjait?
:D:D
Ez így több, mint vicces!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére látszik, hogy fogalmad nincs a dologról, így a hozzászólásod ennek megfelelően értékelem ;)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még szerencse, hogy nem vitatkozás célból írtam, amit...
Vagy az értékelésed miatt.
Persze neked mindíg igazad van!
:)
Nem célom, hogy belásd mi a szitu...
Szerintem nem is tudnád, de ez így van rendjén...
Fordított helyzetben 99%, hogy hasonlóan gondolkodnék mint te.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Á, nem mindíg van igazam. ;)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy vicces hozzászólás a #grsec-es csatin:
{xxxxxxx} alright you fuckers, who hacked the ferarris? i had 10 notes on raikkonen ftw.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kinek volt leggyorsabb kore a verseny alatt? es ki szelesitette ki a Senna kanyart 3x?
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére a F1-et pontokra játszák és nem leggyorsabb egy körökre, de ha már itt tartunk ki volt az, aki az előző futamon az esőben nem talált be a boxutcába, fogalma sem volt, hol kell bemenni, kacskaringózott a kerékvetőn, majd elment korcsolyázni szar gumikkal, amivel sikerült egy kör alatt kb. 5 helyes hátrányt összeszedni? :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hamilton
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem így emlékszem. Én egy piros autóban (Ferrari) ülő emberre emlékszem (nem Massa).
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem talált be a boxutcába"
nem vezetoi hiba volt hanem kicsuszott az eso miatt...
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát vezetői hiba volt.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha megnezed a multheti f1 magazint azon rajta van lassitva ;-)
masreszt a csuszas csak vezetoi hiba lehet? nemlehet vizenfutas?
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esőben a csúszás vezetői hiba. Műszaki problémája sem előtte sem utána nem volt. Relatív gyorshajtás és/vagy az út és időjárási viszonyoknak nem megfelelő sebesség megválasztása.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha mar esik az eso akkor valoban lehet vezetoihiba. egyebkent errol szol a verseny hogy mennyire lehet kihajtani a maxot az autobol. sztem mindenki tovig nyomta a gazpedalt valakire raesett az eso valakira nem... tehat nem vezetoi hiba volt hanem pech
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eső mindenkire ráesett. Egyedül a német csávónak volt esőgumija. Hamilton a palánknál állt meg, Liuzzi elrepült és voltak, akik szépen mentek tovább, megfelelő sebességgel. És voltak olyanok akik szakadó esőben megelőzték Massa-t.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem mindenkire ugyanakkor, nem ugyanakkora intenzitassal es a palya kulonbozo pontjan. a tobbi hir igaz :)
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem. Tehát Raikonnen a következő okok miatt sikertelen:
- autó (nem tehet róla, mind szétesik alatta)
- időjárás (csak neki vannak gondjai)
Egyéb? Mi zavarja még a mestert? Lassan írom a magyarázatokat magyarázkodásokat :))
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha megnezed azt a futamot akkor a pilotak nagy reszenek voltak gondjai. ezen a futamon pedig szarra nyomta a ferrarit es megsem doglott meg az auto
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jójó, de mikor lesz világbajnok?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
iden mar ugynezki nem, de szerintem hamilton mogott o lesz a 2. es remelem massa a 3. :)
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erre sajnos kicsi az esély, ha megnézzük a ferrari idei szériáját
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azert az utobbi versenyeken (az esost kiveve) szarnyal a ferrari
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a ferrari igen, de a pilóták nem ( vagy csak az egyik szárnyal.. [autó && pilóta] )
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a francia es brit versenyen elso pilotara gondoltam
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és a maradék versenyek? :D
valahogy az idei évnek kicsit "üresen" vágtam neki, ugy voltam vele, hogy már szarok az egészre, több okból is:
idióta szabályok, versenyzők mentek el, a tavaji ferrari sem volt már annyira jó, de az még mindig jobb volt, mint az idei.
amugy meg meglátszik a ferrarin, hogy nincs Ross Brown és Schumacher.
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
viszont vannak ipari kemek :)
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na ja, meg még az tetszett, hogy a McLaren azzal terelte a szót a kémkedés súlyosságáról, hogyha nem kémkedtek volna akkor a Ferreri még most is szabálytalanul menne ... (azért én is meg sokan mások is kiváncsiak lennénk, hogy vajon a mc- mennyi szabálytalanságot rejteget és ez érvényes a többi csapatra is, mert arra mennek rá hogy van egy szabály, azt hogy lehet megkerülni, mivel megszegni nem lehet {lehet, csak ha kiderül akkor meg bukta} )
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valószínűleg ha igaz hogy kémkedtek, akkor a "kikémkedett" dolgokat továbbfejlesztették, hogy odavernek a Ferrari-nak :))))
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, meglátszik, hogy nincs M. Schumacher: Nincs körülötte akkora nyáladzás a drukkerei meg a szponzorai által pénzelt tévé csatornák kommentátorai részéről. Végre!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szamokban nezve az elozo 3 futamot (az esost kiveve)
francia+brit+magyar (helyezes) pontok
K. Räikkönen (1+1+2) 10+10+8=28
F. Massa (2+5+0) 8+4+0=7
L. Hamilton (3+3+1) 6+6+10=22
F. Alonso (7+2+4) 2+8+5=15
a fogadoirodaknal sztem egyertelmu a helyzet :)
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az elég gáz, hogy egy elsőidényes jöttment porig alázza mindkettőt sorozatosan.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de nemcsak mindkettőt, hanem relative (vagyis abszolute) az egész mezőnyt ...
és nemhinném hogy hammiltont olyan nagyon helyreraknák, mert ő a kiskedvenc a McLarennél ...és ez nem teszt jót sem a csapatnak sem Alonsónak ..
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit vársz? Saját nevelésű angol pilóta egy angol csapatnál, aki a csapatfőnök személyes menedzseltje vs. egy spanyol pilóta. Szerinted?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak ne ennyire látványosan tennék. akkor itt jön a kérdés be, hogy akkor mi a francnak pont egy világbajnokot raktak be mellé, ha tudták, hogy ennyire jó, mert igy csak az Alonso-t alázza le ...
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aki ebben kiváló partner
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak az a baj, hogy az ilyeneket nem bírom, aki idejön és első évbe azt képzeli magáról, hogy ő az mindenki és _még a csapatnak_ sem engedelmesekdik.
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a F1 a foci ellentettje ilyen szempontból. Fociban a játékos a király (legalábbis gyenge bajnokságokban), a management meg lábhoz, ül, fekszik! F1-ben meg a csapat mond meg mindent. Lehet, hogy nem mutat rossz példát, és ugatni is van alapja.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit mesterkélt. Spanoskodik mindenkivel, ütögeti mindenki hátát. Játsza a nyugodtat, közben a sajtótájékoztatón majd széjjelb...a az ideg, úgy rángatózik. Ettől függetlenül tényleg tehetséges. Raikonnen papit az ilyenek küldik nyugdíjba VB cím nélkül. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alonso is vezethetné a pontversenyt, ha lenne olyan jó. Igaz, ez szerencsén is múlik. Ez a "kiskedvenc" dolog meg ez a mutogatás, feltételezgetés nem túl etikus. :P :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért az ekleszton Urat, meg a feleségét se felejtsd ki a kis pocs támogatói közül. Ha jól emlékszem a mama kedvence, volt náluk töbször zsúron. Nem véletlenek a "pártatlan ítéletek". Monaco meg most. Nevetséges. Kémkedni szabad, boxban állni nem. Nyugi, ha nem hamiltonka vb címe lenne a tét, rég megbüntették volna a McL-t.
Szóval nem érdemes felszívni magunkat az egész miatt. Hamilton nagyon sok pénzt hoz, ahogy anno Sumi is hozott(Europa legnagyobb gazdaságának vevőerejét). Hamilton meg az angolokat és a szinesbőrűeket fordítja az F1 felé. Pénz: Uraim, pénz.
-----------
A feszültség alatt lévő alkatrész pont úgy néz ki, mint amelyik nincs feszültség alatt: csak más a fogása.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és a ferrárinál az a baj, hogy nincs egy #1 számu pilota, aki vinné a csapatot, mert raikkonen szarik SZVSZ a csapatra, míg Schumacher tudta fejleszeni a csapatot (ő szedte össze onnan ahvá került évekkel ezelött), Massa pedig még nem érett meg.
Nekem mindig igazam van, ha nem, akkor nincs igazam, szoval megint igazam van hogy nincs igazam.
debian 4.0 - linux-2.6.22.1-pancs1-wifi1 - 2.6.22.1 kernel madwifivel itt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ritka az az első idényes, aki bekerülve az F1-be mindjárt csúcsautóban kezd. Ilyen példa még korábban nem volt, így kérdéses, hogy ha más is ilyen hátszéllel érkezett volna, akkor nem lett volna hasonlóan sikeres. Ha visszaemlákszem, akkor talán Sumaher is a Minardi-nál kezdett... Tudod melyik a Minardi? Az, az. Ott van Fettel. Betették egy BMW-be, élete első futamán pontot szerzett. Van olyan, aki életében nem szerez. Aztán most Fettel bekerült egy gyenge autóba, hol volt ma? Nevét nem hallottam. Szóval nem kétséges, hogy Hamilton ügyes, de itt annál kicsit többről van szó.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A pályán nem sokat ér a hátszél, mert ha 100-nál többel nem tud menni a csúcskocsival, akkor mindenki megelőzi.
A jó pilóta szar kocsival is tud alkotni, l. Damon Hill a Hungaroringen sok évvel ezelőtt.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, senki sem vitatja, hogy pilóta is kell hozzá. De a jó pilóta + jó autó + jó csapat az egyenlő a sikerrel. Hamiltonnál mind a három adott volt, ezért a hirtelen és gyors siker. A többi pilóta mind kis csapatnál kezdte.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolj bele a "precedensértékébe" a dolognak: a nagyobb csapatok látni fogják, hogy érdemes a kezdőket is bevetni, ha tehetségesek. Így a tehetséges kezdők nem a Pistike-Csotrogány csapatnál kezdenek, és lesz sikerélmény (már azzal, hogy szóba állt velük a csapat). A sportágnak is jót tenne.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem mondtam, hogy ez baj, csak azt, hogy ez az egyik magyarázat az Hamilton-üstökös jelenségre.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Drukkoljunk, hogy az elkövetkező években több ilyen is követi.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hamilton rutinos mert kisebb bajnoksagokban mar megismerte az f1es palyakat most egy erosebb autoban ezt tudja kamatoztatni
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, Schumacher, Senna, Berger, Lauda (aki azt a tényt megcáfolja, hogy a világon 2x annyi szemöldök van, mint ember), Hakkinen, Prost és társaik is kisebb bajnokságokban mentek előtte, nem igazán látok különbséget.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az F1-be kerülők mind rutinos pilóták, és mindegyik ismeri valamilyen szinten az F1-es pályákat vagy kisebb bajnokságok révén, vagy azért mert tesztpilóta volt X évig egyik másik csapatnál. Egyikük sem teljesen kezdő.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pl yamamoto tengernagy bevasarolta magat sofornek :)
udv Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pilótákról beszéltem, nem bohócokról.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kivéve talán Raikkonnent. Ő zsír kezdőként került be... Ha emlékszel, nem is akarták megadni a szuperlicencet neki a néhai Sauber csapatnál (középcsapat volt akkoriban, a mostani Red Bull elődje), mivel előtte csak huszonvalahány együléses 'formaautós' versenyt futott. Aztán első futamon pontot is szerzett, utána már nem volt sok kérdés az FIA részéről.
Az F1-es pályák közül van jópár amit Hamilton is csak most lát először élőben (pl Hungaroring).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Villeneuve.
Akit személy szerint bírtam, de nagy égés volt az egész produkciója miután kikerült a Mclarentől
---
otom sprau kana ticuana sanduo pagnoseresmee
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy éppen Barichello. Az sem felejtett el vezetni. Szinte állandó második helye volt a Ferrari-val Sumaher mögött, sőt volt hogy jobban ment nála. Most hol van a Honda-val? 20. hely? Nevetséges. Sajnálom szerencsétlent. Ma is mondták neki, hogy menjen, mire visszaszólt a csapatrádión, hogy "Sorry srácok, padlógáz". Meg magában hozzátette szerintem, hogy szakadnátok meg, mint a véreshurka, hogy ilyen fost tudtok csak összekapalálni. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. :S Sajnos a gyári Honda most sehol sincs, pedig néhány éve az élmezőny környékén voltak, mint most a BMW.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
talan villeneuve volt meg ilyen, mint a gibbon, hogy atom jo kocsiba ult elso szezonjaban. nyert o is egy VB-t, aztan meg hol van? na hol van? el elbaszott luzer lett - akarom mondani mar akkor is az volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, de akkor a Williams messze jobb volt, mint a többi. Huh, 10 éve...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
M. Schumacher Jordan-ben futott egy versenyt 91-ben Spa-ban - 7. rajthely, majd váltóhiba a rajtnál -, utána azonnal lecsapott rá Briatore (a pulóvergyárosoktól)...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én Alonso miatt "kezdtem újra" nézni a F1-et úgy 2003-ban - mikor megnyerte a magyar nagydíjat. Akkor ez úgy megfogott. A schumacher egyeduralkodás szerintem nézhetetlen volt, és halál unalmas.
Visszatérve a 7végére, valami hihetetlen gusztustalan, sportszerűtlen volt amit Hamiltonnal művelt, nagyot csalódtam Alonsoban. Megérdemelte a sorsát. (6. pozició). Csak magának köszönheti amit kapott.
Ettől nem lesz rosszabb vezető, de emberileg egy hulladékká vált.
Az meg, hogy Hamilton nem tartja be a csapatutasítást, az sz'tem nem jogosítja fel Alonsot, hogy hasonlóképpen tegyen...
Meg aztán a Hamilton féle "görénykedés", és a "nem engedem ki versenyezni" között van erőteljes különbség.
Amúgy Alonso szerintem pszihikailag elbukta a vébét. Arra gondolok, hogy nagyon foshat a Hamilton gyerektől, hogy inkább nem engedi ki az időmérőre, mert attól fosik, hátha megy egy nála is gyorsabb kört.
Pedig nem biztos hogy megdöntötte volna az edzés-idejét.../ mondjuk ezt már sosem tudjuk meg /.
Ez a gondolkodás nem való egy világbajnokhoz. Megérdemli hogy az újonc "elkenje a száját"...
-----------
Nem a zsömle kicsi, a pofátok nagy...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hamilton: rendkívüli tehetség és még elég tartozkodó. Páratlan F1 kezdés és balgaság volna egy hisztis világbajnok mögött tartani.
Alonso:rendkívüli tehetség és mérhetetlenül hisztis, összeesküvés elméleteket gyárt, hogy nem támogatja a csapat...stb. Szerintem olvassa át a szerződését. A hungaroringi eset kifejezetten óvodás módszer. Ezért nem 5 rajthelyes büntetés járt volna, hanem 21 fakanálcsapás a fenekére.
Raikkönnen: állat a manus, de csak múltidőben. Anno a McLarennél nem bírták annyira hátratenni az indulását, hogy ne a dobogón végezzen :)))) Erre azóta se sokan képesek.
A Mass(z)a: hát nemtom, ahogy hallom pösze.
Karesz
http://kareszka.extra.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni