- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1050 megtekintés
Hozzászólások
Budapesten eso utan szoktak locsolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még mindig jobb, mint a fent leírt eset... főleg (nekem már) nyári gumival. Tudod, ahogy mondani szokták: Amerikában minden megtörténhet, Magyarországon pedig minden meg is történik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hát igen. nyári gumi itt is játszik, a blokkolásgátló csúszós úton meg szinte csak nyűg. főleg akkor, amikor abszolut nem várod a kásás nyálkát egyik méterről a másikra. azért arra tényleg kíváncsi lennék, hogy ki az az állat, aki ködösre-kásásra nyomatja az utat egy 5Km/h-s mosóval a reggeli forgalomban. valami totál hülye f**z lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmm, a blokkolasgatlo miota is roviditi erdemben a fekutat? Arra valo, hogy kormanyozhato maradjon a kocsi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen de akkor komoly szopás van ha nem minden kerés csúszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sz.r ABS esetén, meg foschtalicskára való gumi esetén valóban nem fog megfogni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mivel a két jobb oldali kerekem futott csak a szaros kásán, ráadásul azok is csak a fele fékúttól (ez volt az igazi cumi) így gyakorlatilag tökmindegy hogy milyen az ABS. a fele úton bekopogott oszt kész. a gumi egyébként 90%-os, brand nyári cucc.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno teszten láttam ilyen körülményeket (egyik oldalon száraz aszfalt, másik oldalon meg vmi csúszós felület), az egyik tesztalany autója T..o papucsokkal beleszállt a vízfalba (ami előtt meg kellett volna állni), a másik, azonos tipusú kocsi, G......r UG6-tal meg tökéletesen meg bírt előtte állni. Nagyon nem mindegy, hogy milyen az a gumi, bár ha nyári papucs, akkor az ilyen körülmények között tényleg ...pás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vezetni tudni kell... nem csak 1 sav letezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszönöm, tapasztalt húsz éves kollega! igen, vezetni tudni kell: ahogy áthúzod a másik sávba a lovat, azonnal frontálisan kapsz valakit. mint tudod a Csapó utca gyakorlatilag 2 sávosra van szűkítve a parkoló autók miatt.
ezt a több sávos dolgot inkább ne emlegesd, kb ettől halnak meg legtöbben, mivel az alap reakcó az előtted fékező autóra a balra rántás. az meg mondtam mit jelent. te vezettél már egyáltalán???
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen es jopar meleg helyzetet kerultem mar el
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A két sáv általában pont elég széles ahoz, hogy egymás mellett három jármű elférjen benne... (A két kategóriányi visszasorolásra imho van megoldás: kifizeted a másik kocsiban keletkezett kárt.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
h_i_h_e_t_e_t_l_e_n_e_k vagytok. komolyan.
majd csattanás előtt egy tizedmásodperccel átüvöltök a szembe jövőnek, hogy húzzon arrébb, mert oda én bizony beférek.
délután egyébként megegyeztem a felöklelt kocsi tulajával. javíttatom a gépét zsebből.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pereld be oket ;)
--
The Internet has evolved from smart people in front of dumb terminals to dumb people in front of smart terminals.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni