Gerilla-marketing

vik1984 harcostársunk blogbejegyzése nyomán, amelyet Gerilla-marketing és anomália-gyűjtemény címmel követett el, arra ösztönzött, hogy én is írjak erről és a tanácsotokat kérjem. Van ötletem a témával kapcsolatban, de elöbb kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is...
Én a szabad szoftverek jó részénél ilyesmi Gerilla marketinget látok megfelelőnek. Nem azért mintha ez annyira nagyon jó lenne (mindenképppen), hanem mert a befektetéshez képest ez kellőképen hatásos lehet. Amúgy az OpenOffice.org népszerűsítése kapcsán találkoztam azzal, hogy egy-egy hír az IT lapokban minden további nélkül megjelenhet, ám az egyéb témájú lapokba (itt ami nekünk elsősorban hasznos lenne: országos napilapok) nem éppen lehet egy ilyen hírrel bekerülni, még úgy sem, ha nem csak szabványos hír kerül közlésre... Szóval gerilla és OpenOffice.org, Mozilla... Nektek mi a véleményetek?

Hozzászólások

Sztem csak a gerilla-marketing jarhato ut. Minden mas tul draga. Ingyen szoftver ingyen marketinget igenyel. Kivetel az FF volt, a NY Times-os dolog, de ott is a tapasztalatok tovabbadasa volt a fo ero.

"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow. What? Look, somebody's got to have some damn perspective around here. Boom, sooner or later. BOOM!" -- Lt. Cmd. Ivanova