Fórumok
Sziasztok,
Egyik helyik kis bolt tulajdonosa csomagot váltott és lemondta a FIXIP előfizetését. Ez történt tegnap, ma viszont már nincs internet. A modemben megnézve a kapcsolódáshoz még mindig a "helyi1kisbolt"@fixip van jelszóval megadva. Ha csak a Fix ip-t törlik akkor elég nekem kiszedni a @fixip-t vagy kap az ügyfél új felhasználónév/jelszó párost?
Szerk:
https://hup.hu/comment/3153470#comment-3153470
Ez alapján a @fixip helyére beírva a @t-online.hu már tökéletesen működik. Ha csak simán leveszem a @fixip-t akkor is tud csatlakozni és kap IP címet is, viszont internet az nincs.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Hozzászólások
Miért nem hívod az ügyfélszolgálatot?
Hívtam már, viszont ezt az információt nemrég tudtam meg a tulajtól. Szóval megpróbálok elballagni és leszedni a @fixip-t, de előbb átküzdöm magam Vandán újra.
> akkor elég nekem kiszedni a @fixip-t
igen
Köszönöm, a boltos lány úgyis nagyon kedves és gyönyörű, szóval elsétálok oda megint ;)
Tapasztalatom szerint nem pontosan így kell, vagyis nem elegendő csak kiszedni a @fixip suffix-et, hanem a helyére kell írni a "sima" PPPoE felhasználó tartományát, ha jól emlékszem akkor @t-online.hu az alapértelmezett. A szerződés tartalmazza.
pontosan!
A Telekom a usernév@fixip loginhoz külön pool-ból rendeli hozzá a (fix) ipcímeket.
Ha a usernév@szolgáltatónév realm-el használod (vélhetően a usernév@t-online.hu lesz a barátod) akkor dinamikus lesz.
usernév@másikszolgálató.hu esetén nem feltétlen van ilyen különbség: a szolgálató a saját rendszerében el tudja dönteni, h külön pool-t v IP-t rendel-e az előfizetőhöz.