-

Fórumok

-

Hozzászólások

Mesélj, mifélék?
 

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Így nem túl bonyolult határidő előtt fél évvel elkészülni.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Tény. Amúgy rendszeresen követem a 150 -es vonal eseményeit (magyar szakasz), olyan terület nincs, ahol felujítás nélkül hagyták volna az ilyen tpusú éületeket. A Csengődit pl. pont statikai okokból el is bontották, de talán Fülöpszállás, Kiszállás is így járt. Innét nézve ez nem akkora hiba, bár akkor elég felháborítónak tűnt. Amúgy ez a munkaverseny/etc dolog érdekes, de nem túl releváns, lásd pl Morandi híd. Egyszerűen a vasbeton szerkezetekben a vas pl szarrá porlad.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Sokat segít ez a halottaknak, bizony! Ez olyan, mint amikor mindent Orbán, Biden, Zelenszkij csinál. Holott nem, ugye?

Amúgy mutass egy politikust légyszi, aki nem ilyen... A politika csak a választások idején a te ugyed. Utána évekig kuss van...

A témához: akik miatt emberek halnak meg, azok logjanak!

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Szerkesztve: 2024. 11. 03., v – 21:19

Project Bureau Utibert nevű cég felügyelte a felújítási munkákat. Az Utiber Közúti Beruházó tulajdonosai Lakits György és Almássy László, akik közösen birtokolják a céget, amely tavaly 5,6 milliárd forintos árbevétel mellett 585 millió forintos profitot ért el. A cég Mészáros Lőrinc és  Szíjj László alvállalkozója több hazai projektben is, pl. nemzeti autópálya koncesszió alvállalkozója is.

Forrás: Szabad Magyar Szó

"Project Bureau Utibert nevű cég felügyelte a felújítási munkákat."

A nyitó posztban linkelt cikk alapján semmi köze a leszakadáshoz a felújításnak:

"A leszakadt erkélyt azonban 1965 óta nem újították fel."

Amihez köze van az a felújítás elmaradása. Ezt meg valaki valamikor nem rendelte meg.

Egy másik cikkben pedig leírták azt is, hogy a kínaiak csak a belső térrel foglalkoztak

Talán ez volt a baj, hogy meg akarták sporolni a statikust és a statikai melót... A pénzt ellopták, az épület meg összedőlt. Te meg maradtál féleszű!

Más cikkekben meg videók és képek vannak, amely szerint dolgoznak az erkélyen, és máshogy nézett ki a _nem felújítás_ után, mint azelőtt. Csak a szokásos, hazudozik mindenki, menekülnek a felelősség vállalástól. A kínaiakra meg marha nagy szükség van európában.. #MEGA

Tudod, ha az egyebkent EU vasuti korridorok fejlesztese a keleti vegeken nem merulne ki abban, ami Ukrajna iranyaba megy, talan nem kellett volna kinai/orosz toket bevonni. :) FYI a korridor szerepet nem Magyarorszag, Szerbia, Kina, vagy Oroszorszag dontotte el.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

3 db vasúti korridort látok a térképen, 3 különböző országban. Az miért is probléma hogy szomszédos országok között vasúti összeköttetés van, főleg hogy pl mi az Oroszország felé irányuló vasúti forgalmat csak Ukrajnán keresztül tudjuk megoldani.

Kínai/orosz tőkét azért kellett bevonni, mert a kormányunk a semmiért (értsd: 15 éve jóindulattal is stagnáló keleti gazdasági kapcsolatok lázálmáért) eldobta a szövetségesi, nyugati (részben ingyenes) tőkét.