Hozzászólások
Mesélj, mifélék?
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már 13 áldozat…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pentek 13?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már 14
1920. augusztus 01. a Magyarországi Tanácsköztársaság vége.
1918. március 21. – 1920. augusztus 01. Magyarországi Szocialista Szövetséges Tanácsköztársaság.
Nagyon nagy történelmi bűn, hogy létrejöhetett Magyarországon, 1918-ban a tanácsköztársaság.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így nem túl bonyolult határidő előtt fél évvel elkészülni.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
‘64-be szerintem jugoba is toltak a munkaversenyt. Mondjuk igy is kibirt (karbantartas nelkul?) 60 evet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tény. Amúgy rendszeresen követem a 150 -es vonal eseményeit (magyar szakasz), olyan terület nincs, ahol felujítás nélkül hagyták volna az ilyen tpusú éületeket. A Csengődit pl. pont statikai okokból el is bontották, de talán Fülöpszállás, Kiszállás is így járt. Innét nézve ez nem akkora hiba, bár akkor elég felháborítónak tűnt. Amúgy ez a munkaverseny/etc dolog érdekes, de nem túl releváns, lásd pl Morandi híd. Egyszerűen a vasbeton szerkezetekben a vas pl szarrá porlad.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A történet politikai töltetet kapott.
Jajj Istenem! Már a szerbek is a korrupció ellen fordulnak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokat segít ez a halottaknak, bizony! Ez olyan, mint amikor mindent Orbán, Biden, Zelenszkij csinál. Holott nem, ugye?
Amúgy mutass egy politikust légyszi, aki nem ilyen... A politika csak a választások idején a te ugyed. Utána évekig kuss van...
A témához: akik miatt emberek halnak meg, azok logjanak!
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Project Bureau Utibert nevű cég felügyelte a felújítási munkákat. Az Utiber Közúti Beruházó tulajdonosai Lakits György és Almássy László, akik közösen birtokolják a céget, amely tavaly 5,6 milliárd forintos árbevétel mellett 585 millió forintos profitot ért el. A cég Mészáros Lőrinc és Szíjj László alvállalkozója több hazai projektben is, pl. nemzeti autópálya koncesszió alvállalkozója is.
Forrás: Szabad Magyar Szó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Project Bureau Utibert nevű cég felügyelte a felújítási munkákat."
A nyitó posztban linkelt cikk alapján semmi köze a leszakadáshoz a felújításnak:
"A leszakadt erkélyt azonban 1965 óta nem újították fel."
Amihez köze van az a felújítás elmaradása. Ezt meg valaki valamikor nem rendelte meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy másik cikkben pedig leírták azt is, hogy a kínaiak csak a belső térrel foglalkoztak, szóval felesleges a Jákub féle hangulatkeltés / sejtés.
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy másik cikkben pedig leírták azt is, hogy a kínaiak csak a belső térrel foglalkoztak
Talán ez volt a baj, hogy meg akarták sporolni a statikust és a statikai melót... A pénzt ellopták, az épület meg összedőlt. Te meg maradtál féleszű!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A pénzt ellopták
A rohatt óbán má megen'!
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Más cikkekben meg videók és képek vannak, amely szerint dolgoznak az erkélyen, és máshogy nézett ki a _nem felújítás_ után, mint azelőtt. Csak a szokásos, hazudozik mindenki, menekülnek a felelősség vállalástól. A kínaiakra meg marha nagy szükség van európában.. #MEGA
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod, ha az egyebkent EU vasuti korridorok fejlesztese a keleti vegeken nem merulne ki abban, ami Ukrajna iranyaba megy, talan nem kellett volna kinai/orosz toket bevonni. :) FYI a korridor szerepet nem Magyarorszag, Szerbia, Kina, vagy Oroszorszag dontotte el.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3 db vasúti korridort látok a térképen, 3 különböző országban. Az miért is probléma hogy szomszédos országok között vasúti összeköttetés van, főleg hogy pl mi az Oroszország felé irányuló vasúti forgalmat csak Ukrajnán keresztül tudjuk megoldani.
Kínai/orosz tőkét azért kellett bevonni, mert a kormányunk a semmiért (értsd: 15 éve jóindulattal is stagnáló keleti gazdasági kapcsolatok lázálmáért) eldobta a szövetségesi, nyugati (részben ingyenes) tőkét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni