Tény. Amúgy rendszeresen követem a 150 -es vonal eseményeit (magyar szakasz), olyan terület nincs, ahol felujítás nélkül hagyták volna az ilyen tpusú éületeket. A Csengődit pl. pont statikai okokból el is bontották, de talán Fülöpszállás, Kiszállás is így járt. Innét nézve ez nem akkora hiba, bár akkor elég felháborítónak tűnt. Amúgy ez a munkaverseny/etc dolog érdekes, de nem túl releváns, lásd pl Morandi híd. Egyszerűen a vasbeton szerkezetekben a vas pl szarrá porlad.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
Project Bureau Utibert nevű cég felügyelte a felújítási munkákat. Az Utiber Közúti Beruházó tulajdonosai Lakits György és Almássy László, akik közösen birtokolják a céget, amely tavaly 5,6 milliárd forintos árbevétel mellett 585 millió forintos profitot ért el. A cég Mészáros Lőrinc és Szíjj László alvállalkozója több hazai projektben is, pl. nemzeti autópálya koncesszió alvállalkozója is.
Más cikkekben meg videók és képek vannak, amely szerint dolgoznak az erkélyen, és máshogy nézett ki a _nem felújítás_ után, mint azelőtt. Csak a szokásos, hazudozik mindenki, menekülnek a felelősség vállalástól. A kínaiakra meg marha nagy szükség van európában.. #MEGA
Tudod, ha az egyebkent EU vasuti korridorok fejlesztese a keleti vegeken nem merulne ki abban, ami Ukrajna iranyaba megy, talan nem kellett volna kinai/orosz toket bevonni. :) FYI a korridor szerepet nem Magyarorszag, Szerbia, Kina, vagy Oroszorszag dontotte el.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
3 db vasúti korridort látok a térképen, 3 különböző országban. Az miért is probléma hogy szomszédos országok között vasúti összeköttetés van, főleg hogy pl mi az Oroszország felé irányuló vasúti forgalmat csak Ukrajnán keresztül tudjuk megoldani.
Kínai/orosz tőkét azért kellett bevonni, mert a kormányunk a semmiért (értsd: 15 éve jóindulattal is stagnáló keleti gazdasági kapcsolatok lázálmáért) eldobta a szövetségesi, nyugati (részben ingyenes) tőkét.
Hozzászólások
Mesélj, mifélék?
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
Már 13 áldozat…
pentek 13?
Már 14
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
Így nem túl bonyolult határidő előtt fél évvel elkészülni.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
‘64-be szerintem jugoba is toltak a munkaversenyt. Mondjuk igy is kibirt (karbantartas nelkul?) 60 evet.
Domain, tárhely és webes megoldások: aWh
Tény. Amúgy rendszeresen követem a 150 -es vonal eseményeit (magyar szakasz), olyan terület nincs, ahol felujítás nélkül hagyták volna az ilyen tpusú éületeket. A Csengődit pl. pont statikai okokból el is bontották, de talán Fülöpszállás, Kiszállás is így járt. Innét nézve ez nem akkora hiba, bár akkor elég felháborítónak tűnt. Amúgy ez a munkaverseny/etc dolog érdekes, de nem túl releváns, lásd pl Morandi híd. Egyszerűen a vasbeton szerkezetekben a vas pl szarrá porlad.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
A történet politikai töltetet kapott.
Jajj Istenem! Már a szerbek is a korrupció ellen fordulnak?
Sokat segít ez a halottaknak, bizony! Ez olyan, mint amikor mindent Orbán, Biden, Zelenszkij csinál. Holott nem, ugye?
Amúgy mutass egy politikust légyszi, aki nem ilyen... A politika csak a választások idején a te ugyed. Utána évekig kuss van...
A témához: akik miatt emberek halnak meg, azok logjanak!
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
Project Bureau Utibert nevű cég felügyelte a felújítási munkákat. Az Utiber Közúti Beruházó tulajdonosai Lakits György és Almássy László, akik közösen birtokolják a céget, amely tavaly 5,6 milliárd forintos árbevétel mellett 585 millió forintos profitot ért el. A cég Mészáros Lőrinc és Szíjj László alvállalkozója több hazai projektben is, pl. nemzeti autópálya koncesszió alvállalkozója is.
Forrás: Szabad Magyar Szó
"Project Bureau Utibert nevű cég felügyelte a felújítási munkákat."
A nyitó posztban linkelt cikk alapján semmi köze a leszakadáshoz a felújításnak:
"A leszakadt erkélyt azonban 1965 óta nem újították fel."
Amihez köze van az a felújítás elmaradása. Ezt meg valaki valamikor nem rendelte meg.
Egy másik cikkben pedig leírták azt is, hogy a kínaiak csak a belső térrel foglalkoztak, szóval felesleges a Jákub féle hangulatkeltés / sejtés.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
Talán ez volt a baj, hogy meg akarták sporolni a statikust és a statikai melót... A pénzt ellopták, az épület meg összedőlt. Te meg maradtál féleszű!
A rohatt óbán má megen'!
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
Más cikkekben meg videók és képek vannak, amely szerint dolgoznak az erkélyen, és máshogy nézett ki a _nem felújítás_ után, mint azelőtt. Csak a szokásos, hazudozik mindenki, menekülnek a felelősség vállalástól. A kínaiakra meg marha nagy szükség van európában.. #MEGA
Tudod, ha az egyebkent EU vasuti korridorok fejlesztese a keleti vegeken nem merulne ki abban, ami Ukrajna iranyaba megy, talan nem kellett volna kinai/orosz toket bevonni. :) FYI a korridor szerepet nem Magyarorszag, Szerbia, Kina, vagy Oroszorszag dontotte el.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
3 db vasúti korridort látok a térképen, 3 különböző országban. Az miért is probléma hogy szomszédos országok között vasúti összeköttetés van, főleg hogy pl mi az Oroszország felé irányuló vasúti forgalmat csak Ukrajnán keresztül tudjuk megoldani.
Kínai/orosz tőkét azért kellett bevonni, mert a kormányunk a semmiért (értsd: 15 éve jóindulattal is stagnáló keleti gazdasági kapcsolatok lázálmáért) eldobta a szövetségesi, nyugati (részben ingyenes) tőkét.