Először is, automata fizetés van beállítva, pont azért, hogy az én birkaságom(*) ne legyen akadály. Jön az SMS, igaz fura, kamunak tűnő számról, de jó oldalra visz a link, a https cert is oké... Jóvan.
Szóval az SMS: "2658.00 Ft fizetési elmaradàsa" van. Ekkor már ideges voltam, hogy hogyafaszba, amikor automatára van állítva. Aztán 1-2 órával később: "Sikeres befizetését köszönjük. Szàmlafizetö azonosìtò: xxxxxxxxxxx. Befizetés összege: 3765.00 Ft"
Hátizé... oké, akkor ott a weboldal... "Befizetetlen számláid vannak!" "Számla összege: 2 658 Ft"
Szóval tud valaki valamit? Írok az ügyfélszolniak is, de őszintén szólva nem várok túl sokat. És nincs idegrendszerem szájbarágósan leírni hogy ne lehessen félreérteni (mert az biztos, hogy a csórik csapágyasra vannak hajtva ilyen tákolt rendszer mellett).
*) Egyre biztosabb vagyok benne, hogy eddig se én voltam a balfasz, hanem a Voda küld olyan félrevezető üzeneteket, hogy nagyon-nagyon oda kell figyelni, hogy mit csinál az ember. Pl. még mindig az van, hogy miután megköszönték hogy befizettem, még mindig ott az értesítő/figyelmeztető/riogató üzenet, hogy "Befizetetlen számláid vannak!" Merthát még nem sikerült elérni egy bizonyos színvonalat...
- 534 megtekintés
Hozzászólások
Áh, a weboldaról "máris" eltűnt a "Befizetetlen számláid vannak!" üzenet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Türelem, az egy másik microservice, még nem ért oda a kafkán keresztül az event, vagy éppen áll az event processing, bármi lehet.
zászló, zászló, szív
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, azt eddig is tapasztaltam, hogy szar robosztus a rendszer, ez nem zaklatott volna fel, de hogy automata fizetés mellett hogy tudtam (én?) hátralékot létrehozni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engedd el, ha megsarcolnak késedelemért a következő számlán, akkor reklamáld meg azt, hogy meg a faszt képzeltek. :)
Értelme valószínűleg nem lesz, de levelezhetsz velük hónapokig :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha, a mai levél alapján viszont túlfizetés van:
"A XXXXXXXX-ös számlafizető azonosító esetében aktív az ismétlődő tárolt bankkártyás fizetési mód.
Az említett befizetési mód segítségével, 2024. szeptember 2-án bruttó 3765 forint befizetést könyveltünk a fenti számlafizető azonosító egyenlegén. A XXXXXXXX-ös számlafizető azonosító egyenlege, 2024. szeptember 3-án bruttó 1107 forint túlfizetést mutat."
Plusz a ballasztszöveg.
Szóval... ezt nevezik lopásnak? Van ~2000 forint befizetendő összeg, ők viszont beterhelnek ~3000 forintot.
A weboldal szerint ez úgy működik, hogy:
Ismétlődő fizetés
A fizetési határidő napján automatikusan levonjuk a számla összegét a mentett bankkártyádról. A tranzakcióról minden esetben üzenetet küldünk. Figyelj rá, hogy a számlázási fiókhoz tartozó számlákat más fizetési módon ne egyenlítsd ki.
Amúgy nem érdekelne, ha nem basztatnának az SMS-sel, hogy hátralékom van és megbasznak ha nem fizetek. Kéne megnyugodni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem indiszkrét a kérdés, ez mobilszámla vagy internet előfizetés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mezei mobil.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
El kell menekülni a Vodafone-tól. 1 éve, mikor cégesről magán előfizetésre váltottam, pár napig nem volt rendes szolgáltatás... Nem volt mobilinternet például. Egy vicc.
A Telekomhoz jöttem át idén nyáron. Az online felületen mindent messze jobban el lehet intézni, mint a Vodafone-nál. Nyilván az se tökéletes, de első ránézésre jóval kiforrottabb. Árakban úgysincs nagy különbség.
(Hadd örüljenek a magyar kisrészvényesek.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni