Sziasztok!
Nemrég vásároltunk egy OKI C844dnw nyomtatót. Hálózati nyomtató lesz, ezért nem USB kábellel van egy PC-hez csatlakoztatva, hanem LAN kábellel lóg a hálózaton.
Ma üzembe helyeztem, és telepítettem egy PC-re a drivert a hozzá adott CD-ről. A szoftver által felajánlott lehetőségek közül az Ajánlott telepítést választottam; a telepítési folyamat során jelezte, hogy újabb firmware érhető el, ezért azt is frissítettem. A firmware frissítés során kérte a nyomtató admin jelszavát, megadtam (itt még az alapértelmezett 123456 volt a jelszó), a firmware frissítés sikeresen lefutott.
Majd a telepítés utolsó / utolsó előtti fázisában kérte, hogy végezzem el a nyomtató néhány kezdeti beállítását (Dátum és idő; Nyelvváltás; Rgazd. jelszó vált.). Beállítottam a pontos időt, majd próbáltam megváltoztatni az alapértelmezett admin jelszót. Kétszer beírtam az új jelszót (szintén hat szám), majd az Alkalmazás gombra kattintottam. Erre kiírta, hogy "Nem sikerült a nyomtatóra vonatkozó információ beállítása. Ellenőrizze, hogy megfelelően van-e csatlakoztatva a nyomtató." Újra próbálkoztam, de most azt írta ki, hogy "Nem sikerült a nyomtatóra vonatkozó információ beállítása. Megkeresi újra a nyomtatót?" Megkerestem, kiválasztottam a nyomtatót, majd itt végtelen ciklusba került. Ráhagytam.
Végül megváltoztattam a kijelző nyelvét magyarra.
A fekete leves ezután jött, amikor be akartam lépni a készüléknél az Admin menübe, hogy ott változtassam meg az alapértelmezett admin jelszót. Nem engedett be, sem az alapértelmezett 123456 jelszóval, sem az általam beállítani kívánt új jelszóval.
Kérdés: Mi a fene történt? Hogyan lehet resetelni az admin felhasználó jelszavát?
- 406 megtekintés
Hozzászólások
a 99999999 -et próbéld, esetleg a 00000000 -át, vagy a 88888888 -at.
Lehet az új firmware új "default" admin passt hozott magával
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a javasoltak közül egyikkel sem enged be. Próbáltam hat karakter hosszúsággal is, úgy sem jó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy OKI oldalon találtam olyan információt, hogy egyes típusoknál a Serial Number az admin alapértelmezett jelszava. Abban reménykedve, hogy a firmware frissítés után erre állította be az admin jelszavát, sajnos nem jött be (próbáltam kis és nagybetűkkel is).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
6db "a" betu: aaaaaa
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt is próbáltam (nyomtatószerelő ismerősöm is javasolta), sajnos ezzel sem tudtam belépni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
felhasználó név: root
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos maintenance manual-t nem találtam a C844 készülékhez, de találtam egy PPT leírást
A 9-10. dián van "Op-Panel operation changes" leírás a C844 készülékhez.
- The way of going into the self-diagnosis menu.
- The way to switch to the Boot menu.
Egyelőre még nem próbáltam ki egyiket sem (nem mertem ;-)
Kérdés: Ezzel nem okozok problémát a készülékben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A PPT-ben szereplő útmutatás alapján sikerült belépni a self-diagnostics menübe. A menüpontok között van Factory Mode Set, ennek két almenüpontja a Shipping reset és Factory reset, de Password reset sajnos nincs. Kérdés, hogy melyiket választhatom? De bármelyiket is választom, attól tartok, hogy meg kell majd adnom a serial number-t (amit tudok), de vajon még milyen kérdéseket tesz fel a reset során?
Tehát a kérdés: Melyiket válasszam, ahhoz, hogy törlődjön az admin felhasználó jelszava, és a lehető legkevesebb problémát okozok vele magamnak? Shipping reset vagy Factory reset?
Módosítva
Rosszul emlékeztem a self-diagnostics menüben Factory Mode Set menüpont van és annak két almenüpontja a Shipping reset és Factory reset. OKI szervizes ajánlása - csak saját felelősségre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hasonló nyomtatónál a factory reset megoldotta a problémát. Ezzel visszaállt alapra az admin jelszó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha újonnan vettétek, akkor próbáljátok meg supporttal felvenni a kapcsolatot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felvettem a kapcsolatot egy OKI forgalmazóval, és megpróbál segíteni távoli asztal kapcsolaton keresztül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos távoli asztal kapcsolaton keresztül nem tudtak semmit kezdeni az eszközzel. Azt mondta küldjem be a szakszervizükbe...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha újonnan vetted próbálgathatod bármelyik resetet, max kicserélik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni