Elfelejtették megnézni, bírja-e majd a szegedi villamoshálózat a tram-train okozta terhelést – nem bírja

Hozzászólások

lázár jancsi bal zsebébe kell bekukkantani, ott megvan a szükséges pénz ... százszor.

Ne csinald, emelkedik a forgalom es kapacitasfejlesztesre van szukseg? Egeszen hihetetlen...

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

"Akinek az Isten hivatalt ad, észt is ad hozzá.."

A szakértőit ő válogatja meg, a felelősség is az övé - ha a siker babérjait is ő aratja le, akkor a hibákért is ő felel. Én még sehol nem láttam, hogy egy sikeres projektnél a mérnökök vágták volna át a szalagot a politikusok helyett, vagy épp őket dícsérték volna meg nyilvánosan. Akkor most sem ők a hibásak.

Politikusokról beszélünk, nem? A felelősség soha nem vállalják, a sikert mindig ők próbálják learatni, az ég kék, a fű zöld. Ráadásul közpénzből megy, nincs nagy verseny, szóval vagy drága lesz, vagy szar, vagy mindkettő.  Ettől függetlenül Zuckerberg, a CEO sem feltétlenül tehet pl. a múltkori Facebook leállásról.

Egyértelmű, hogy Botka alkalmatlan.

Nekem volt ilyen esetem, csak kisebb horderejű dologban. Egy épület műszaki átadása előtt jeleztem pár dolgot annak, aki a felelőse volt az építkezésnek, bunkó módon leosztott, hogy ne okoskodjak, ő ezt évtizedek óta csinálja, tudja a dolgát. Aztán az átadás után keresett, hogy nem tudnék-e neki segíteni ezt meg azt javítani. Mondtam, hogy nem.

Amúgy azon kivul, hogy lazarjanoselloptaeztetetis, konkretan:

  • El volt barmolva a tervezes (Hol is van a tervezo?)
  • DE ez nem tunt fel a MAV -nak (hiaba, soha nem uzemeltettek meg kotottpalyas jarmuvet)
  • ES az SZKT -nak sem, akik viszont kepben kellett volna, hogy legyenek a sajat kapacitasaikkal

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Szerintem a megoldás kulcsa ebben a Wikipediáról lopott mondatban rejlik (https://hu.wikipedia.org/wiki/Szeged%E2%80%93H%C3%B3dmez%C5%91v%C3%A1s%…):

2015 decemberétől a villamosítás és a tram-train közös tervezésének feladata Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztőhöz (NIF Zrt.) került.

Ahogy mondani szokás lassan tizenkét éve: nincs ez elbaszva, csak megnemzetiesedett...

BlackY

"Gyakran hasznos ugyanis, ha számlálni tudjuk, hányszor futott le már egy végtelenciklus." (haroldking)

A NISZ szolgaltatta az adatokat a szegedi villamoshalozat eppen aktualis terheleserol, vagy az SZKT?

A tervezesben az SZKT is benne volt -kellett, hogy legyen-, mivel az o infrastrukturajukat hasznaltak. Vagy csak ugy odamentek, aztan einstand? (Ami ugye nem lehet, mivel evente majd negyedmiliard forintot fizet palyahasznalat cimen a Mav-START az SZKT -nak). Mondjuk azt meg mondhatod ezek alapjan, hogy Botka is NER lovag. (Holott csupan az egyetlen ertelmes ember az ellenzeki oldalon.)

Kellemetlen, amikor felremegy a demagogia...:)

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

a vasútvillamos beruházási projekt során a Szegedi Közlekedési Kft. meglévő infrastruktúrájára adottságként tekintett a beruházó, és ez miatt nem vizsgálta a meglévő szegedi szakaszon az áramellátás maximális terhelhetőségét. (nyitóban levő linken)

BlackY

"Gyakran hasznos ugyanis, ha számlálni tudjuk, hányszor futott le már egy végtelenciklus." (haroldking)

Szerkesztve: 2021. 10. 07., cs – 12:31

Ezek a jol sikerult projektek amugy eroteljesen femjelzik a magyarorszagi beruhazasokat.

Uj villamos megrendel (klima nelkul mert ugy olcsobb) belerohadnak az emberek mert olyan kicsik az ablakok (ezt ha jol emlekszem vonattal is eljatszottak)

Eloszor az derul ki, hogy mas vezetek kell mikor azt felszerelnek kiderul, hogy az osszes oszlopot ki kell cserelni mert nem birja el az uj erosebb vezeteket.

Nem jo a padlomagassag at kell alakitani az osszes megallot mindezt termeszetesen azutan, hogy evekig ujitgattak a nagykorutat es epitettek uj megallokat...

Az uj hid atadasanal kiderul, hogy ket villamos nem fer el egymas mellett

A ket oldalrol elkezdett hid epitesenel a ket uj resz nem er ossze :D

Alagutat terveznek olyan helyre ahol siman mehetne felszinen. Nembaj legyen alagutunk merazjo ----> hordani kell az alagutra a foldet mert amugy beomlana

Volgyhid oda ahova teljesen felesleges

Kilato epitese 1x milliobol ami kb 40 cm magas (egy szekre felallva is magasabb vagyok)

Nem klíma kell, hanem ablak. A régi csuklós Ikarusnak volt természetes szellőzése, meg nem is állt le az elektronika benne, mint a Volvókban.

Az alagút lehet szükséges azért is, mert az úgynevezett autópálya feletti vadátjárókon csak a juhász birkái mennek át, meg kb. a rókák, nagyvad nem. Hidat is lehet építeni ilyen okból. Stadionból van túl sok, nem hidból meg alagútból. 

Ezek a feltételes módban megfogalmazott víziók az igazán bicskanyitogatók...

Ilyenek:

Ha alagútat építenénk, akkor biztosan bántanátok OV apukáját...

Ha győzne az ellenzék, akkor vissza jönne Gyurcsány...

Vagy ha nem győzne Orbán, akkor Soros betelepítené a migránsokat...

Ezekkel az "felkentek" által beböfögött bullshittekkel értelmes ember nem tud nem tudok mit kezdeni

Arra szerettem volna utalni, hogy az utobbi idoben feed parser uzemmodban tolod ki a kontenteket, valamint arra, hogy az egesz kib.tt orszag ujabban masrol sem szol, csak a kib...tt megelhetesi -oldalfuggetlenul- politikusok faszsagairol. Te pedig ennek oszlopos hirdetoje vagy.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Amikor a 16. kerületbe laktam akkor rendszeresen mentek ezek a játékok. Út tragédia állapotban, kátyúzás ment folyamatosan. Utána felmarták az egészet, megcsinálták szépre, rá 3 hónapra feltörték az egészet mert csatornát újítottak fel alatta. Utána megint kátyúzás, botrány volt az út állapota, majd megint megcsinálták szépre. Meglepő fordulatként pár hónap után megint feltörték az egészet mert vízcsövet újítottak fel, utána megint botrányszar minőségű az út amit azóta is kátyúznak de nem csinálják meg szépen.

De a legszebb a (google mapsoljátok ki nyugodtan) a Futórózsa/Sasvár utcai körforgalom. Tökéletesen felesleges, kb mindenki egyenesen átmegy rajta mintha sima kereszteződés lenne, többek közt a buszok is. Viszont EU-s támogatás tábla kint volt hogy rohadt sok pénzbe került, cserébe amíg épült járhatatlan volt az út. Ja és a Futórózsa utca azóta is kátyútenger.

A szokásos fejetlenség. Önkormányzatokra nagyon jellemző, de még nagy amerikai cégekre is. 

Mint amikor el akartam távolítani a már nem használt kernelek csomagjait, aztán minden csomagban lévő uninstall szkript egymás után új initrd-t generált. :)

Nem tudom mikor éltél itt. Történetesen itt dolgozom és lakásom volt az Olga-Sasvár sarkán. Amióta ez a fideszes arc van itt, brutál mennyi utat épít. 15 éve ezt csinálja.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Kov%C3%A1cs_P%C3%A9ter_(polg%C3%A1rmester)

Jelenleg Cinkotán (is) több utat építenek és újítanak fel. 

Felkészül: erőltetett e-autózás

"Everything fails, all the time."

Szerintem a mindenki nyugodjon le. Nincs elbaszva, de befejezve sem. Hiányzik egy olyan összetevő amit nem vettek figyelembe. Ha figyelembe veszik, ha nem: ugyanannyiba kerül.

"mikor térül meg?" 

Aki Hódmezővásárhelyről jár dolgozni meg suliba jár - nagyon is megtérül, minden nagyváros és környező városok közé ilyen kötött pályás a városközpontig beérő közlekedés lenne - nem kellene autóval pöfögni befelé.

BP-en '70-es évekből való kocsikkal..

Egyébként Szegeden papíron meg volt a villamos teljesítmény - de most kiderült, hogy mégse..

For Whites Only meeting room!