- jakubovics blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
lázár jancsi bal zsebébe kell bekukkantani, ott megvan a szükséges pénz ... százszor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne csinald, emelkedik a forgalom es kapacitasfejlesztesre van szukseg? Egeszen hihetetlen...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a forgalom miatt - ezek a tramtrain-ek több áramot vesznek fel, mint a PESA-k...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván. De azt ne mondja senki, hogy ezt az SZKT nem tudta...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Akinek az Isten hivatalt ad, észt is ad hozzá.."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy érted, hogy egy politikusnak villamosmérnöknek is kell lennie? Nem a megfelelő szakértők voltak körülötte. Mint a kommunizmusban, meg Németországban az atomerőművek szénerőművekre cserélésekor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Veszel egy kocsit benzinkutasnak is kell lenned?
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs is már olyan, hogy benzinkutas. Kasszás van meg üzletvezető. Meg tartálykocsi-vezető (kivéve Angliában).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OFF:
És akkor ki az, aki effektív megtankolná a kocsit? Mert biztos nem én lennék. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az mondjuk nagyon alap, hogy tudj tankolni meg kereket cserélni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Idézem magamat: "mert biztos nem én". ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fair enough. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szakértőit ő válogatja meg, a felelősség is az övé - ha a siker babérjait is ő aratja le, akkor a hibákért is ő felel. Én még sehol nem láttam, hogy egy sikeres projektnél a mérnökök vágták volna át a szalagot a politikusok helyett, vagy épp őket dícsérték volna meg nyilvánosan. Akkor most sem ők a hibásak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Politikusokról beszélünk, nem? A felelősség soha nem vállalják, a sikert mindig ők próbálják learatni, az ég kék, a fű zöld. Ráadásul közpénzből megy, nincs nagy verseny, szóval vagy drága lesz, vagy szar, vagy mindkettő. Ettől függetlenül Zuckerberg, a CEO sem feltétlenül tehet pl. a múltkori Facebook leállásról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyértelmű, hogy Botka alkalmatlan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az SZKT villamos uzemmernokeit is kerdezzuk meg, tuti nem tudjak, mit uzemeltetnek, a kapacitasaik hatarai is ismeretlenek.
(Mivel Lazar ellopta!)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy szoltak csak eppen el sem jutott a megfelelo szintre...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem volt ilyen esetem, csak kisebb horderejű dologban. Egy épület műszaki átadása előtt jeleztem pár dolgot annak, aki a felelőse volt az építkezésnek, bunkó módon leosztott, hogy ne okoskodjak, ő ezt évtizedek óta csinálja, tudja a dolgát. Aztán az átadás után keresett, hogy nem tudnék-e neki segíteni ezt meg azt javítani. Mondtam, hogy nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tram-train nem az SZKT alá tartozik, hanem MÁV-Start Zrt. Az SZKT-tól csak pályahasználatot igényelnek. Ha szar igényeket adnak le, hát ez van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor viszont itt jon ez.
Hunyo mindig van.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy azon kivul, hogy lazarjanoselloptaeztetetis, konkretan:
- El volt barmolva a tervezes (Hol is van a tervezo?)
- DE ez nem tunt fel a MAV -nak (hiaba, soha nem uzemeltettek meg kotottpalyas jarmuvet)
- ES az SZKT -nak sem, akik viszont kepben kellett volna, hogy legyenek a sajat kapacitasaikkal
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet még a lekötött elektromos teljesítményt sem vizsgálták felül, de ez még nem derült ki...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a megoldás kulcsa ebben a Wikipediáról lopott mondatban rejlik (https://hu.wikipedia.org/wiki/Szeged%E2%80%93H%C3%B3dmez%C5%91v%C3%A1s%…):
2015 decemberétől a villamosítás és a tram-train közös tervezésének feladata Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztőhöz (NIF Zrt.) került.
Ahogy mondani szokás lassan tizenkét éve: nincs ez elbaszva, csak megnemzetiesedett...
BlackY
"Gyakran hasznos ugyanis, ha számlálni tudjuk, hányszor futott le már egy végtelenciklus." (haroldking)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nincs ez elbaszva, csak meg-nemzetiesedett" ezt lopom..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A NISZ szolgaltatta az adatokat a szegedi villamoshalozat eppen aktualis terheleserol, vagy az SZKT?
A tervezesben az SZKT is benne volt -kellett, hogy legyen-, mivel az o infrastrukturajukat hasznaltak. Vagy csak ugy odamentek, aztan einstand? (Ami ugye nem lehet, mivel evente majd negyedmiliard forintot fizet palyahasznalat cimen a Mav-START az SZKT -nak). Mondjuk azt meg mondhatod ezek alapjan, hogy Botka is NER lovag. (Holott csupan az egyetlen ertelmes ember az ellenzeki oldalon.)
Kellemetlen, amikor felremegy a demagogia...:)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a vasútvillamos beruházási projekt során a Szegedi Közlekedési Kft. meglévő infrastruktúrájára adottságként tekintett a beruházó, és ez miatt nem vizsgálta a meglévő szegedi szakaszon az áramellátás maximális terhelhetőségét. (nyitóban levő linken)
BlackY
"Gyakran hasznos ugyanis, ha számlálni tudjuk, hányszor futott le már egy végtelenciklus." (haroldking)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mondjuk igazi magyar nonszensz. Ettol fuggetlenul nem lattam az SZKT vinnyogasat sehol, hogy ok ezt nem birjak...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek a jol sikerult projektek amugy eroteljesen femjelzik a magyarorszagi beruhazasokat.
Uj villamos megrendel (klima nelkul mert ugy olcsobb) belerohadnak az emberek mert olyan kicsik az ablakok (ezt ha jol emlekszem vonattal is eljatszottak)
Eloszor az derul ki, hogy mas vezetek kell mikor azt felszerelnek kiderul, hogy az osszes oszlopot ki kell cserelni mert nem birja el az uj erosebb vezeteket.
Nem jo a padlomagassag at kell alakitani az osszes megallot mindezt termeszetesen azutan, hogy evekig ujitgattak a nagykorutat es epitettek uj megallokat...
Az uj hid atadasanal kiderul, hogy ket villamos nem fer el egymas mellett
A ket oldalrol elkezdett hid epitesenel a ket uj resz nem er ossze :D
Alagutat terveznek olyan helyre ahol siman mehetne felszinen. Nembaj legyen alagutunk merazjo ----> hordani kell az alagutra a foldet mert amugy beomlana
Volgyhid oda ahova teljesen felesleges
Kilato epitese 1x milliobol ami kb 40 cm magas (egy szekre felallva is magasabb vagyok)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem klíma kell, hanem ablak. A régi csuklós Ikarusnak volt természetes szellőzése, meg nem is állt le az elektronika benne, mint a Volvókban.
Az alagút lehet szükséges azért is, mert az úgynevezett autópálya feletti vadátjárókon csak a juhász birkái mennek át, meg kb. a rókák, nagyvad nem. Hidat is lehet építeni ilyen okból. Stadionból van túl sok, nem hidból meg alagútból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Svájcban még a főutakat is beássák a városok alá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarorszagon meg azt hallanank egy ilyen attrakcional, hogy Orban apjanak kobanyaja ellopja a kovet a varos alol. Valoszinuleg epp Te irnad a blogbejegyzest rola az elsok kozott...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek a feltételes módban megfogalmazott víziók az igazán bicskanyitogatók...
Ilyenek:
Ha alagútat építenénk, akkor biztosan bántanátok OV apukáját...
Ha győzne az ellenzék, akkor vissza jönne Gyurcsány...
Vagy ha nem győzne Orbán, akkor Soros betelepítené a migránsokat...
Ezekkel az "felkentek" által beböfögött bullshittekkel értelmes ember nem tud nem tudok mit kezdeni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra szerettem volna utalni, hogy az utobbi idoben feed parser uzemmodban tolod ki a kontenteket, valamint arra, hogy az egesz kib.tt orszag ujabban masrol sem szol, csak a kib...tt megelhetesi -oldalfuggetlenul- politikusok faszsagairol. Te pedig ennek oszlopos hirdetoje vagy.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
feed parser uzemmodban tolod ki a kontenteket
Mert hogyan kéne másként?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sehogy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Onallo gondolatokkal kiegeszitve, informaciova szintetizalva az feedbol parse-olt adatokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mint ahogy az sajnos az elrugaszkodott példa ellenére valamennyire igaz lenne..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor a 16. kerületbe laktam akkor rendszeresen mentek ezek a játékok. Út tragédia állapotban, kátyúzás ment folyamatosan. Utána felmarták az egészet, megcsinálták szépre, rá 3 hónapra feltörték az egészet mert csatornát újítottak fel alatta. Utána megint kátyúzás, botrány volt az út állapota, majd megint megcsinálták szépre. Meglepő fordulatként pár hónap után megint feltörték az egészet mert vízcsövet újítottak fel, utána megint botrányszar minőségű az út amit azóta is kátyúznak de nem csinálják meg szépen.
De a legszebb a (google mapsoljátok ki nyugodtan) a Futórózsa/Sasvár utcai körforgalom. Tökéletesen felesleges, kb mindenki egyenesen átmegy rajta mintha sima kereszteződés lenne, többek közt a buszok is. Viszont EU-s támogatás tábla kint volt hogy rohadt sok pénzbe került, cserébe amíg épült járhatatlan volt az út. Ja és a Futórózsa utca azóta is kátyútenger.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szokásos fejetlenség. Önkormányzatokra nagyon jellemző, de még nagy amerikai cégekre is.
Mint amikor el akartam távolítani a már nem használt kernelek csomagjait, aztán minden csomagban lévő uninstall szkript egymás után új initrd-t generált. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ennek ellenére, v. tán éppen ezért nemrég dobtak be egy levelet a polgitól, hogy a karácsony nem ad pénzt útfelújításra, - a rohadék -
közben meg értelmetlen építkezéseket csinálnak :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
semmire sem adott állítólag.
de zsákutca felújítása járdaépítéssel, térköves útpadkával azért kijött belőle :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mikor éltél itt. Történetesen itt dolgozom és lakásom volt az Olga-Sasvár sarkán. Amióta ez a fideszes arc van itt, brutál mennyi utat épít. 15 éve ezt csinálja.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Kov%C3%A1cs_P%C3%A9ter_(polg%C3%A1rmester)
Jelenleg Cinkotán (is) több utat építenek és újítanak fel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felkészül: erőltetett e-autózás
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
works4trey
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a nagyapjának volt áramszedője vagy hogy is van....?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a mindenki nyugodjon le. Nincs elbaszva, de befejezve sem. Hiányzik egy olyan összetevő amit nem vettek figyelembe. Ha figyelembe veszik, ha nem: ugyanannyiba kerül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, itt van az eb elhantolva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg is van, hogy mi az a hiányzó összetevő : az utas
Fogadjunk, hogy az lesz a következő, amire 'nem gondoltak'
Az vesse rájuk az első követ..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem indokolatlan a beruházás. Vajon a felhasználók adóiból mikor térül meg?
Felcsút kisvasút: 600M
TramTrain: 70mrd ++
115x-ös a különbség. Nem csodálom, hogy Orbán nem szereti Lázárt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"mikor térül meg?"
Aki Hódmezővásárhelyről jár dolgozni meg suliba jár - nagyon is megtérül, minden nagyváros és környező városok közé ilyen kötött pályás a városközpontig beérő közlekedés lenne - nem kellene autóval pöfögni befelé.
BP-en '70-es évekből való kocsikkal..
Egyébként Szegeden papíron meg volt a villamos teljesítmény - de most kiderült, hogy mégse..
For Whites Only meeting room!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most nem éri meg. A jövőben mint célterület lehetőség lesz fejleszteni ingatlanokat és ipart. Egy ilyen beruházás kicsit előre menekül, és talán ennek köszönhetően kialakíthat egy olyan területet ahonnan nem menekülnek el az emberek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni