- uid_18385 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 337 megtekintés
Hozzászólások
Nem az tehet róla, aki felveszi a telefont. Előírás szerint folytatja a beszélgetést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen ezzel tisztaban is vagyok, viszont ha kerem hogy az informatikat kapcsolja, akkor tegye mar meg es ne akadekoskodjon a neki eloirtak szerint, mint irtam is nem veletlen kertem oket. Gondolom nem minden "gyoker" felhasznalo keri az IT-t.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
látom te se csináltál még soha supportot. minden második azt hiszi hogy az ő problémája különleges szakértelmet igényel, miközben lehet van rá egy gomb amit bárki el tud mondani. nem azt mondom hogy a tied is ilyen volt, de elég gyakori hogy a user VIP-nak akarja érezni magát hogy ő majd valami fejessel vagy szakértővel beszél
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De csinaltam support-ot, es ha engem arra kertek, hogy kapcsoljam az IT-t mert hozzaertro, akkor kapcsoltam. Nem kerestem magamnak a problemat, hogy lealljak baszakodni a user-el. Azert support, a support mert segitsegre van szuksege, nem pedig baszakodni, hogy resetelte a routeret?, klikkeljen ide klikkeljen oda stb stb. Jelen esetben az ugyfelunk problemaja pont nem egy gombnyomas lenne. S tudod a szornyu az egszben az, hogy nagynehezen sikerult beszelni az IT-vel. felnapomba kerult (ezt hallgattam - minden ugyintezonk foglalt ...) Mind1 a lenyeg hogy emlitettem, lett ticket nyitva, na most annyira faszan mukodik a tecket rendszeruk, hogy a kedves kollega nem tudta megnezni, "nem mukdik a rendszerunk" erted? Ha nem NAV lenne leszarnam de ott nem lehet szarakodni es pont ezert varjuk el hogy ha support kell akkor ne Juliskaval beszelgessek hogy kitoroltem e kukikat, meg inkognito modban megprobalttam e, stb stb.. Mert ha ez egy fiszem faszom cegnek a supportja lenne akkor azt mondom majd valaszol leszarom. Ez egy kurva hivatal nem engedheti meg maganak ezt a fajta rongyrazast.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az első sikeres átjutás után elterjed, és tényleg mindenki azt fogja kérni. Ha az első vonal nem működik megfelelően, akkor tényleg minden gyökér az IT-hez fog beesni, és tök feleslegesne fogja a 3rd level support magyarázgatni az ügyfélnek, hogy melyik az egér bal gombja. A telefonra meg nincs ráírva, hogy most olyan ember beszél, aki tényleg joggal kéri az IT-t. Add elő a problémádat úgy, hogy a helldesk legfeljebb annyit értsen meg belőle, hogy ez neki magas, és át fog kapcsolni az IT-re.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen ebben igazad van lehet elterjedne, erre nem gondoltam, viszont a tanacsodat megfogadom mert az jo igy atgondolva, sot be is ugrott Kevin Mitnick-nek a konyve - A megtevesztes muveszete. Hogy eddig miert nem hasznaltam. De kosz :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem teheti meg, hát nem teheti meg. És nem szabad azt az embert emiatt letámadnod, akivel éppen beszélsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orulj, hogy valaki felveszi. Hasonlo helyen voltam sokkal regebben, a telefont felvenni nem lehetett, az nem arra van, hogy hivogassa a gyoker felhasznalo. Van ticket. Majd lesz valasz.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont ez az hogy az illetekesek nem veszik fel, Juliska neni mari neni van a vonal tul vegen aki elerheto, de nem kezel hibajegyet. A nav oldalon egy formon lehet veluk levelezni aztan vagy valaszolnak vagy nem. (lasd lentebb) Egyebkent pedig a telefon pont arra valo hogy a "gyoker" rendszergazda felvegye ha mar van a disznooljjukban egy telefonos vegpont, tovabba a "gyokorek" munkaori leirasukban is szerepel a telefonos technikai informacio nyujtas.
Szoval akarhogy is van, ocska a rendszer es kibaszott szar a support. De ez egy kurva NAV ahol elvarhato lenne, hogy zokkenomentesen menjenek a dolgok miden teren. Ha a csicska NAV felol elvarasok vannak a "gyoker" felhasznalok fele, ugy a "gyoker" felhasznaloknak is vannak elvarasai a NAV fele. Ez a kavehaz nem egy dikkman cipo reklamcio amire nyitsz egy ticketet es "Majd lesz valasz" ez nem elfogadtaho ebben a fornaban a NAV-tol.
Gondolom egy dikkman-tol elobb jonne valasz. maradjukn ennyibe, csá
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi volt a gond?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gond az meg mindig fent all, lett nyitva ticket es meg nincs megoldas, es vannak hataridok a nav fele, az ugyel meg ragja a fejem, es gyanitom hogy a valami sablon bullshit valasz fog erkezni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lazán kapcsolódik: EKÁER, tehát ugyanúgy NAV rendszer. Egy tavaly szeptemberben, az ő rendszerükkel kapcsolatos problémával kapcsolatos levelünkre tegnap válaszoltak úgy, mintha az pár napja történt volna. És,ha még mindig fent állna, akkor küldjünk request/response XML-eket (benne voltak az XML-ek az eredeti levélben). Elképesztő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es ezt igy hogyan gondoltak, nem ertem ezeket az embereket, Vicc az egesz komolyan. Legalabb nalatok megoldodott a dolog. Nalaunk mar az authetnikacional elhasal az egesz, tehat ergo kellene beszelni valakivel, mert az ohy leirom nekik mi a baj az keves lesz, mar latom elore, pedig az osszes letezo infot megkaptak amit csak lehet a problemaval kapcsolatban. Es ez fog menni hogy ide.oda levelzgetunk majd - micsoda? ticketezunk majd ideo oda,hetek honapok. Vicc
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom írtad, hogy nyitottál ticket-et. A github-on csináltál issue-t, ha igen, akkor melyik? Hátha tud innen valaki segíteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen lett nyitva ticket, aa githubon nem csinaltam issue-t, az lett volna akovetkezo ha nem sikerult volna beszelni egy IT-sal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma en is megprobaltam a folyoszamlamat megnezni, de en se tudok belepni.
Atalakitottak az oldalt, es ha a navos oldalra mennek, akkor sikertelen bejelentkezes van a KAU ugynokkel.
https://kau.gov.hu/proxy/saml/response
A jelszot tuti nem rontom el (egyreszt mentett), mert a gate.gov.hu beenged.
Meg a regi.ugyfelkapu.magyarorszag.hu is meg.
De az idp.gov.hu mar nem.
Es akkor valamelyik gyokeret innen is csokoltatom, aki innen oda iranyitgatja az 500 domain kozott, oszt' egy bejelentkezes nem mukodik.
De inkabb csak beleirnak az emailbe, hogy mi faj, nem pedig 'Egyeb NAV irat' lenne.
Egesz nap remeg a gyomrom. Mi a tokert nem lehet munkanap reggel 9 es du. 15 kozott ertesiteni, mi a tokert kell vasarnap ejszaka?
Ezeknek semmi se szent.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni