Digi b*szakodás

Most lett elegem a Digi-ből. Remélem nem csak én jártam már így.

A történet úgy indult, hogy irodát akarunk váltani. Régi helyen Invitel internet volt. Új helyen Digi-re állnánk át. Ha már úgy is egybeolvadt.

Én kaptam a meghatalmazást, hogy intézzem.

Helyi Digi Pont-on voltam is benn. Felvettek minden adatot, cégjegyzék, aláírási odaadva, feldolgozták. Közlik velem, hogy majd bekötéskor hozzák a szerződést és majd akkor kell aláírni.

1,5-2 hét eltelik. Semmi hír felőlük. Visszamentem érdeklődni, ahol közölték, hogy a rendszerben nincs még dátum a bekötésre, várjunk türelemmel, a következő héten már biztos jönnek.

Idő közben fel lett mondva a régi iroda bérlete, az Invitel előfizetés és az új helyre is be lett jelentve a cég.

Tegnap hívtam a Digi-t, ahol negyed óra szenvedés volt mire egyáltalán próbálták beazonosítani az előfizetést, de a rendszerben nem találták a bekötésről az információkat.

Kolléga ma bement érdeklődni, mert én itthonról dolgozom és távolabbról jártam. Neki a Digi Pont-on közölték, hogy a szerződést ott kell aláírni és kell a cégjegyzék, meg aláírási (amiket leadtam mikor először intéztem) plusz a meghatalmazás, ami az én nevemre szól, tehát csak én tudnám intézni.

 

Kérdem én, hogy mikor először intéztem a dolgokat, akkor miért közöltek teljesen más információt? Mikor voltam benn érdeklődni, akkor miért nem közölték, hogy hoppá nincs szerződés, ha kell hozzá?

Hozzászólások

Budakalászi auchan digi képviseletével jártam úgy hogy 2x kellett megrendelnem, de én problémás voltam, mert a ház előtti oszlopon ott lógott az üveg, de a lakcímem szerinti helyen nem nyujtottak szolgáltatást.

Hasonló élményeim vannak. Ritka nagy köcsögök :(

[UPDATE]

Közben felhívtam őket panaszbejelentésre.

Az ügyintéző most elmondta, hogy amit eredetileg közöltek információ, tehát bekötéskor hozzák a szerződést, az a bevett gyakorlat náluk. Tehát elvileg mikor intéztem a dolgot, akkor már minden információ ott volt náluk, de most mégis kérnek mindent újra.

Ja és plusz pont, hogy mivel személyesen lett intézve így nincs benn a központi rendszerükben, azért nem találták tegnap meg most sem a dolgokat hozzá.

"Errors are red
My screen in blue
Someone help me
I've deleted Sys32"

Sima emberi mulasztás mindenhol és mindenkivel előfordul. Én annak idején kezdhettem elölről albérlet váltáskor az internet beköttetést, mert hiába mentem be személyesen megrendelni és mindent aláírni, az ügyintéző a folyamat végén A Gombot elfelejtette megnyomni, azaz a szerelő allokáció nem indult el. Így lett 2 hét kuka + újabb 2 hét várakozással internetem. Amit amúgy egy év múlva le is mondtam másik szolgáltató kedvéért :)

Szokjal hozza. Amire 15 napot mondanak az jo esetben 30 de inkabb tobb, torvenyi kotelezettsegeiket is telibetojjak.

Nagyon erolkodnek ezen a mobilszolgaltatason, de meg nem jottek ra, hogy ha fejuk tetejere allnak sem lesznek.

Kiveve, ha fonok megkapja a ceg felet. Szerintem.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Nem ez volt a felvetes. Ha nem is az elso, de masodik napon en is beneveztem a tesztre. Nincs vele baj, elmegyeget, itt a globalis politikai nem raerzes esete volt az amit felvetettem. Mert ez itt nem tisztan biznisz, nem is lehetne mert a masik oldalon az allam/frekvencia tulaj van, aka. fonok innen teljesen politikai, vagyis allamformat tekintve korrupcionalis.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

[UPDATE 2]

 

Múlt hét előtt végre volt kinn a Digi, amikor is közölték, hogy van ott egy vezeték csonk, amit ki kell ásniuk és addig nem lehet bekötni az internetet.

Előző szerdán voltam benn érdeklődni, mert semmi információt nem kaptunk az irányukból és kollégám is távol volt. Ekkor azt mondták, hogy előtte való nap megtörtént az ásás (ami érdekes, mert direkt voltam az iroda környékén és a fű és a járókövek is ugyanabban az állapotban voltak, mint előtte, tehát nagyon profin dolgozhatnak vagy nem csináltak semmit.). Megígérték, hogy megsürgetik és még pénteken vagy ezen a héten szólnak és jönnek kötni.

Ez abból állt, hogy tegnap hívták kollégám, hogy majd jövő hét szerdán fognak érkezni és bekötni a dolgokat...

 

Kérdem én jogosan, hogy üzleti előfizetés esetén, ami máshol elsőbbséget élvez miért kell március eleje óta szenvedni, hogy egyáltalán bármit is csináljanak? Ha eltekintünk attól, hogy az én általam indított szerződést semmibe vették, kollégám csinálta újra, akkor is így a bekötésig több mint 1,5 hónap telik el, holott azt kommunikálják, hogy az ügyintézéstől számítva 2 hét max 1 hónap a várakozási idő.

"Errors are red
My screen in blue
Someone help me
I've deleted Sys32"

Szerkesztve: 2020. 05. 17., v – 18:32

Az kemeny, 03.27 05.17, en a helyedben innen mar siman jogi utra terlenem a dolgokat, ez egy vicc, komolyan ebben az orszagban itt everythings works. Mindent lehet ebben az orszagban csalunk lopunk  jopofizunk ketszinuskdounk, hazudunk,  atbaszunk, lehuzunk mindenkit mert itt lehet ez megy evetizedek ota. Okadek egy elhetetlen orszag. Remelem azert megoldodikk mihamarabb a gondod!