3D hangprogramozás / hangkártyaprogramozás C++ alatt

 ( Pingvin | 2005. május 30., hétfő - 12:21 )

3D hangprogramozás / hangkártyaprogramozás C++ alatt

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Sziasztok! :)

Újabban elkezdett érdekelni a 3D hangprogramozás, pontosabban szeretném megtanulni, hogy C++ alatt milyen eszközök állnak rendelkezésre ehhez és egyéb, hanggal kapcsolatos problémák, feladatok megoldásához. Igazából ennél jobban pontosítani sem tudom, hogy mire vagyok kíváncsi - mivel ezzel a területtel eddig abszolut nem foglalkoztam. Szóval, szerintetek milyen forráshelyeket nézzek meg, milyen könyvet érdemes beszerezni, stb. stb. ha először csak érdeklődő szinten, majd később esetleg profi színvonalon meg szeretném tanulni a terület csínját-bínját? A hanghardver programozás is érdekel! :)

Köszi! :)

Igazság szerint az OpenAL-ra gondoltam kezdésnek. De azért nem szeretnék egyből egy "kész" libraryt használni, mert szeretném meg is érteni, hogy mi történik a háttérben. Ehhez pedig a forrás nézegetése nem mindig elég, és csak jó volna valami könyv vagy hasonló alapján kisebb, saját kódokat írni induláskor... :)