Apa kezdődik, nálunk is

Ezidáig a transzgender mizériák nagyjából szórakoztató heccként figyeltem méla popcorn ropogtatás kíséretében. A jelenséget, a  jóléti társadalom fokmérőjeként, a dekadencia a józan gondolkodás feletti győzedelmeskedésének egyfajta jelölőjének tartva számon. Úgy voltam vele, hogy nálunk ez még legalább 8-10 évig váratni fog magára, lévén az átlag embereket jobban leköti a mindennapi megélhetés és a mind nagyobb lapos TV hajkurászása. Tévedtem.

Történt ugyanis, hogy a veszprámi Lovassy László Gimnáziumban jelentkezett egy tanuló, hogy Ő bizony, izé. Ezzel nincs semmi gond, mindenki annak képzeli magát aminek akarja, viszont az iskola vezetősége elkövette azt a hibát, hogy testületileg letérdelt egy diáknak. Mert normálisan el lehetett volna intézni valahogy, így:  "Igen, sajnáljuk a fogyatékosságodat. Nyugodtan, használd a sérülteknek fenntartott WCt."
Ehelyett inkább rögtön táblacsere, gendersemlegessé nyilvánított övezet és a kutya micsodája.

És itt álljunk meg egy szóra. Egy iskola közintézmény, ami a közt a többséget szolgálja, biztosítania kell az esélyegyenlőséget, az emberhez méltó bánásmódot mindenki számára. De, és itt egy nagyon fontos de, mindezt úgy kell tennie, hogy a többségnek nem sérülnek a esélyei, nem kivételezhet senkivel sem szemben. Ez az a komoly hiba amit az iskola vezetősége elkövetett, ugyanis kedvezményt tett a kisebbséghez tartozónak a többséggel szemben. Kérdezés nélkül ugrott, hogy egy kisebbséghez tartozó kívánságát teljesítse.
Miért hibás ez a magatartás? Azért, mert egy állandó megfelelési kényszert szül. Mert ma csak egy tábla kerül ki, holnap meg kétnaponta festhetik át az iskolát mert valamelyik diáknak nem tetszik valamelyik szín a falon és ettől rosszul érzi magát. Hosszútávon oda vezet az ilyen, hogy az egyenlőség előnybiztosításba megy át. Bélukának nem kell irodalomból felelnie, mert rossz érzés neki, ha egy osztály előtt ég le mert segghülye, Jocinak be sem kell járni, mert szellemfóbiás, és az irodalom tele van holt költőkkel. A jelenség iskolaközösségekben hatványozottan jut érvénybe és már most is jelen van, elég csak arra gondolni, hogy a legtöbb középfokú tanintézményben a lányoknak felmentése van torna alól menses idejére. Az ember egy nőgyógyászati szakrendelésen nem lát annyi 30 napon át vérző nőt, mint egy középiskolai tornateremben. 

A történet második felét, beleértve a politikai izmozást és a végkimenetelt, borítékolni lehetett, de ez már nem segít a dolgon. Az ördög kibújt a zsákból, és nem fog oda visszamenni. Mostantól az összes kretén kiscsákó, remegve fogja hegyezni a ceruzáját a bevett szokások és a rend fellazításának az érdekében. Nem lesz itt szó szexuális egyenlőségről, genderről, hanem minél kevesebb tanulásról, a követelmények lazításáról és a lógásról. A politika meg lelkesen fog beállni mögéjük vagy épp beléjük.

 Forrás:
https://index.hu/belfold/2019/12/17/veszprem_lovassy_gimnazium_genderse…
https://444.hu/2019/12/17/a-fideszes-kepviselo-kozbelepett-megszuntette…
https://veszpresszo.hu/tolerancia-helyett-arulkodas-es-durva-politikai-…

Hozzászólások

Fixtuti, h erintett vagy, maskepp nem foglalkoznal a temaval ennyit.

Te melyik oldalon allsz? Lanybol fiu, vagy fiubol lany vagy esetleg egyiknek se tartod magad?

 

Komolyan kerdezem, erdekel a hozzad hasonlo emberek lelki vilaga.

Orulsz, hogy anyad nem dontotte el 7 eves korodban, hogy te szerinte inkabb lany vagy? Mert akik tapsolnak ennek, vagy ellenzik az ezzel kapcsolatos parbeszedet,  azok azt is helyeslik. A tarsadalom egy igen karos tagja vagy, ha "lebuzizod" azt, aki csak el a szolasszabadsaghoz valo jogaval es beszel egy temarol, ami szerinte kezd messzire menni.

Tegnap még látens homár voltam, ma meg már náci? Követőkkel? Ezt már tényleg nem tudom követni.

https://media.giphy.com/media/tFK8urY6XHj2w/giphy.gif

Ui.: mindenesetre mókás, hogy míg (állítólag) én vagyok a nagy náci, addig éppen te vagy az, aki itt bárkit bűntetlenül címkézhet, lenácizhat, lebuzizhat, bárki fölött pálcát törhet meg a többi.

Apropó, nácizás. Miért jössz ide minden ilyen topicba nácizni?! Csak nem vagy látens náci?!?!?!?!?!?!

Az az ember olyan szinten sérült, hogy könyörög azért, hogy megrugdossák, szerintem mégis az korrekt, ha szó nélkül megyünk el mellette, mert ahhoz a hányásában fetrengő részeghez hasonlít, akinek ha segítő kezet nyújtasz, vadállat módjára ránt le a hányadékába, és maga alá teperve artikulálatlan hörgésekkel győztesnek hirdeti magát. Hogy miért, azt talán ő sem tudja.

:)

Vedd le a szemuveged, mert nem erted a filmet:)

Hitler es kovetoi, nem teged kovetnek.

 

A retorika koveti Hitleret.

 

> Ui.: mindenesetre mókás, hogy míg (állítólag) én vagyok a nagy náci, addig éppen te vagy az, aki itt bárkit bűntetlenül címkézhet, lenácizhat, lebuzizhat, bárki fölött pálcát törhet meg a többi.

Faj? Az jo:P

Ez van, ha nacikent viselkedsz. Ha akarod, fasisztazlak:)

Ha van vér a faszodban leírod egyenesen, hogy náci! Lássuk, hogy mered-e. Csak annyit írj, hogy akinek válaszoltál az náci, vagy annyit, hogy beszartál. Más most nem ér: tedd le a kártyát, vagy ne tedd le - faszt se érdekli a mellékes terelés. Náci vagy sem, és akik egyetértenek vele azok is nácik, avagy sem. Elég egy igen vagy nem: minden más egyenlő a "beszartam"-mal.

Köszi!

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Igen, érintett vagyok.

Kislány apukájaként nem szeretném, ha a lányomat a női WCben 40es, női ruhás pasik molesztálják.

Gondolom, ez a normális lelkivilág.

Nah, SJWkém erre nem is gondoltál, ugye? Vagy te is érintett vagy? Mármint 40es, női ruhás molesztálóként.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Pontosan. Az un. többi akármikor definiálhatja magát férfi, nő, leguán, kardhal, stb. formában; ezáltal simán dönthet úgy, hogy egy másik nemhez tartozik. Tehát létező probléma. A gyermekek sérelmére ekövetett büncselekményekkel szemben meg ugye az sem felmentő -normáliis esetben- ha valaki un. színes egyéniség.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

ezen az alapon ne engedd sehova, a molesztáló lehet azonos nemű is.
v. nem?

mármint nem a nem nem, hanem nem.

szóval legjobb ha otthon bezárod a gyereket a szekrénybe..
egyébként a statisztika szerint a gyerek molesztálója - ha van - leggyakrabban valamelyik családtagja.

Nezd, az, hogy valaki mar annyira forditva van bekotve, hogy azt sem tudja meghatarozni, hogy noveny -e, vagy ursiklo szerintem gaz es felveti ennek a lehetoseget.

A csaladon beluli eroszak az a terulet, ahol az elkovetot soha nem buntetik meg elegge - lasd a legutobbi eset Gyorben.

Nekem van "szinesen lato" ismerosom. Jo arc, a gyerekemet gond nelkul a kozeleben mernem hagyni, sot, mondhatni baratok vagyunk. De nem exhibicionista, nem fogja kikövetelni a figyelmet azért, mert pl a saját neméhez vonzódik. Aki ismeri, elfogadja.

Amugy szerinted miért jó valakit az identitása, vallása reklámozásával pellengérre állítani, csak azért, hogy konfliktust szítsunk a puszta jelenlétével, annak reklámozásával? Az, hogy nyiltan vállalja valaki, mitöbb, reklámozza, hogy miben külömbözik másoktól, éppen a többiek gyűlöletét válthatja ki. Jó az, ha óra után mártírt csinálnak pl az ominozus csemetéből hazafelé menet? Bár nem önkéntesen, de az elmult évszázadban valakiket megbélyegeztek pl. a vallásuk miatt - láttuk, mi lett a vége. Ennyit az un. érzékenyítésről.

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

nem tudok egyetlen országról, v helyről sem, ahol kötelező lenne 'szint vallani'.
kivéve egy két kirívóan szélsőséges esetet, amik viszont amúgy is valamilyen más büntetőjogi kategóriába már besoroltak.

ezzel együtt. hogy az egyén jobban érzi magár ha ö brokkoli(nak valja magát), az vajon mitől rossz/fáj a többieknek?

A probléma nem ennyire egyszerű.
A transz szexuálisnál eleve fenn áll egy skizoid állapot, ami miatt nem képes a biológiai nemével megegyező identitást kialakítani, vagy más okok miatt (szexuális aberráció, fetisizmus, szexuális opportunizmus) miatt választja a másik nem identitását. Minden esetben komoly pszichés deficit van a háttérben és egy ilyen személy kiszolgáltatott, intim helyzetben lévő védett csoportba történő beengedése az öngyilkossággal egyenértékű. 
Egy nőnek öltözött férfi a női budiban farkas a bárányok között. Ugyanez a tag a férfi budiban bárány a farkasok között. Mivel egy szexuális deviánsról beszélünk természetes, hogy a második a társadalmilag preferált.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

de ha már ezt végiggondoltad, és minden bizonnyal igazad is lehet azon ritka/kirívó esetekben amikről tudunk, akkor nem értem hogy mi baj van pont ennek, vagy ezeknek a jelenségeknek a kutatásával.

mert ez esetben a kutatás elutasítása pont a 'nem foglalkozunk a problémával, akkor az nem is létezik' mentalitás.
más néven szőnyeg alá söprés...

ha nem kutatják nem hogy megoldás nem lesz, hanem állandó hisztizés meg rettegés lesz, meg uszítás lesz csak..
meg lincselés..

de hát nyilván erre nagyobb szükség van, mint tudásra..

Nézd, le lehet és le kell egyszerűsíteni ez a problémát:
Kétféle biológiai nem létezik eltérő fiziológiai igényekkel. Pont.
A WCk eltérő fiziológiai igények kielégítésére vannak kialakítva, az adott fiziológiai tulajdonsággal rendelkező személyek legnagyobb testi és lelki kényelme mellett. Pont.
Mindenkinek a biológiai nemének megfelelő WCt kell használnia. Pont
Minden, az adott személy biológiai nemétől eltérő szexuális identitás megélése hibás. Pont.
Ezen személyekre ugyanazon szabályok és törvények érvényesek, mint az egészséges emberekre, beleértve a WC használatot is. Pont.
Mint minden fejlődésbeli zavart az orvostudománynak tanulmányoznia kell, megismerni a kialakulásának az okait, veszélyességét, esetlegesen gyógymódot találnia rá. Pont.
Miden a társadalom számára veszélyes pszichés zavarral rendelkező személyt monitorozni, kényszer gyógykezelni kell. Pont.
 

Kész, el van intézve. Nincs félre duma, izébigyó WC, hiszti, rettegés, uszítás. Bónusz körként az összes ilyen kérdésben nyilatkozó jogászt, jogvédőt, politikust helyben agyonlőni, mert nem a betegek érdekeit képviselik, hanem a saját agendájukat.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

talán.

de ha csak bullshit, mibe kerül aláírni?
már annyi szart aláírtak amiből nem lesz soha semmi, mint paks2, alaptörvény, visegrádi (négyek) együttműködés...

miért pont ez fájna nekik, ha egyszer a nőszervezetek annyira akarják. ha amúgy is csak szar az egész.
nem kiablhatják be a jobb oldalról a parlamentben hogy : kussolj kisanyám? vagy mibaj?

En kerdeztem elobb, de latom bebizonyitottad azota egyeb szalakban, hogy meg arrol se volt fogalmad, hogy ez hogy modositana a BTK-n es a PTK-n.

Olvasd el a szoveget. Ami jo benne, azt mar tartalmazza a magyar BTK. Amit nem tartalmaz es benne van, abbol varok egy peldat. Az en peldam az osszes olyan, ami nincs meg benne a magyar BTK-ban kozuluk. Egyetlen egyet eleg megtamadnod kozuluk, hogy "megis ott lenne a helye". Igy jo lesz? Elegge eltoltam a golvonalat.

 

(Amugy az Orban kormany alairta, Puzser kritizalta is ezert, csak a torvenymodositasokat utana nem ratifikalta)

de ha annyira akarod..

maga az aláírás megmutatná, hogy a magyar kormány..

jobban mondva. maga az aláírás megmutatná hogy magyarorszég (aki ugye maga orbán viktor mint a nép) a jövőbe tekint, kiáll a nők jogaiért, igazságos és jóindulatú vezére népének! 15 millió magyarnak meg 2 millió? kripcsáknak meg néhány 100 ezer valamilyen félázsiai származéknak meg ki tudja még milyen fura ukrán orosz és kimondhatatlan nevű félszerzetnek - leszámítva azt az egy két milliót akik idegenszívű hazaáruló et cetera et cetera... - meg ilyesmi. satöbbi.

ami persze nem igaz, mert szarik mindenki jogaira, de ez a nagyság átka ugyebár.

ez esetben, mivel a parlamentben a minden egyes alkalommal a kormány határozott tiltakozására, a fidesz szavazza le mindn egyes alkalommal, mindkettőnek határozott egyedüli megtestesítője ov. igy kézenfekvá hogy ő egyszemélyi felelőse is annak, hogy nem írják alá.

ő maga meg többször is kijelentette a posványban, vagy tusványban, v. hol a büdős sáros... hogy ő egyedül és csakis ő magyarország, meg a magyar nép (is). majd hátradőlt és elégedetten üdvözült arcal bólogatott mint a nagy előd és példakép, egy bizonyos benító...

gondoltam nem árthat ha egy kicsit nyalok fölfelé:))
de úgy tünik nem a megfelelő segget céloztam meg :Đ

szóval a magyar törvényhozás annyira ostoba mint a spanyol, aki nem tudott egy rendes törvényt alkotni a vállalt kötelezettség alapján.

ez bizony nyomós és valós érv. és el is fogadható.
a magyar parlamenti többség csupa 'piros pontos seggű' -matolcsi- 'félázsiai származék'. -orbán- vagyis mongoloid idióta. -én-

minden világos..
gondoltam is, hogy minek megszavazni, úgysem tud olvasni egyik sem. csoda hogy egyáltalán hazatalálnak, és közben nem sz@rják tele az udvart. habár ebben nem vagyok biztos.

ha amúgy is csak szar az egész.

Ember, baszki, az Isztambuli egyezmény konkrétan kihat a BTK-tól kezdve ezercsillió dologra. Akkor talán mégse kellene ratifikálni, ha "csak szar az egész".

És igen, pont ez a baj vele, hogy baromira szar az egész: egyrészt baromira diszkriminatív, másrészt automatikusan kriminalizálná a férfiakat egy halom olyan esetben, ahol most jelenleg még megköveteli a magyar jog a bizonyítást is.

És igen, valahol picsa uncsi, hogy jön egy random nőszervezet (van belőlük rengeteg), amiért csipognak azt egyből megkapják, ha meg valaki felhívja a figyelmet arra, hogy kurvára aránytalan az egész, akkor meg egyből jön a hőzöngés az elnyomó férfiakról. Nézd meg a bírói gyakorlatot, hogy mi a helyzet úgy általában egy vállás után. Hogy hány férfit semmiznek ki. Így is siralmas a helyzet, erre nem kell még egy Isztambuli egyezmény.

Szóval igen, kussolj kisanyám már kijár. Eddig akármit kértek a nők, valahogy mindig megkapták. Persze utólag szép ferdítéseket tudnak hozni még mellé mindig. Általános választójog? Merthogy a férfiaknak van, nők meg nem szavazhatnak? Hurr-durr. Ja, csak épp azt felejti el mindenki, hogy a maga korában haladó szellemiségűnek tekintett "általános választójog" igazából az emberek 7,2%-át érintette. Vagy, hogy nem mehettek egyetemre. Aha, mert egyébként az ország nagyját képviselő egyszerű paraszt annak idején mehetett. GLHF. (Aztán persze a nagy patriarchális társadalomban valahogy mégiscsak voltak uralkodók is nők között). Vagy ott a személyes kedvencem, a gender pay gap. Épp hétfőn akadt ki valaki a fizetésemen, hogy gyakorlatilag az összemérhető az ő havi fizujával, amit nekem az elmúlt két évben emeltek a fizumon. Persze, ő csak havi 4 napot dolgozik és esze ágában sincs olyan helyre költözni, ahol jobbak a fizetések én meg megléptem azt, hogy Budapestre felköltöztem.* Vagy a másik kedvencem az elmegy valami szarul fizetett állami fenntartású munkakörbe, aztán csodálkozik, hogy jé, itt tényleg szarul fizetnek.  Szóval egy csomó ilyen mögött bőven ott vannak a személyes döntés is.

(*Szerencsére elég értelmes lány ahhoz, hogy rájöjjön, hogy itt a limitáló tényező nagyobbrészt a saját döntései, illetve a két ország közti átlagos fizetés. Meg, hogy itt viszont cserébe az élet is drágább. És, hogy nem az én fizum a sok, hanem az övé a kevés. Persze, megértem azt, hogy egy MSc-vel - még, ha gyakornokként is - fájóan nagy a különbség. De ugyanilyen különbség lenne pl. az én béremet egy némethez, vagy angliaihoz hasonlítani.)

Egy időben igen, aztán rájöttem mit csináltam szarul. De gondolom majd a szokásos "látens buzi" logikával valahogy megideologizáljátok azt is, hogy valójában csak és kizárólag azért van barátnőm, mert utálom őket :D

Bár gondolom az túl bonyolult lesz, hogy a femináci agymenéssel van tele a tököm (megjegyzem, egy halom nőnek is) és nem a nőkkel úgy általában.

Egyik sem. Fiúból férfi lettem. Tudom ez olyan régimódi.
De, most hogy így válaszoltam, hadd kérdezzek. Te melyik vagy? Fiúból lány, vagy lányból fiú? És miért érdekel ennyire, hogy épp milyen a genderem? Csak nem szexuális ajánlatot akarsz tenni? Vagy csak jól esik a látens tranyózás? Esetleg nálad vannak elfojtott dolgok háttérben? 
Tessék most szépen úgy válaszolni, ahogy elvártad, hogy én válaszoljak. Veled vagyunk, ne add fel!

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

> Fiúból férfi lettem.

Olvastam, sokaknal csak egeszen keson esik le a tantusz. Lehet veled is igy van. Vagy nem te vagy erintett, esetleg egy kozeli ismerosod v. csaladtagod? Barmi is van, kepzelem, milyen nehez lehet feldolgozni. Vannak direkt segito tarsasagok, akikhez fordulhatsz es tamaszkodhatsz rajuk. Nem szegyen, ettol meg ferfi maradsz (ha az vagy:).

 

Egyebkent is, 2019 van, a tanult emberek vagyunk, te is mi is tisztaban vagyunk a biologiai sokszinuseggel, mar reg tudjuk, h a gyereket nem a golya hozza, az ajandekokat nem a jezuska rakja a fa ala es azt sem o donti el, hogy hogyan vagy behuzalozva az emeleten. Tenyleg, nem ciki, sot tok jo! En es sokan masok drukkolunk, hogy sikeruljon magadban legyurni a felszt!

Ne terelj. Válaszoljál szépen a feltett kérdésekre. Ha te megköveteled, hogy válaszoljanak neked, akkor az a minimum illendőség, hogy szépen válaszolsz? Vagy félsz, hogy kilibben a lomposod a szoknyád alól?  Vagy esetleg kényelmetlennek érzed a kérdéseket és úgy véled, csak te buzizhatsz másokat?

Valóban, létezik biológiai sokszínűség, különféle fajoknál, de nem fajon belül. Ciki az, hogy nem vagytok képesek elfogadni, hogy összesen két nem van és ez a génjeinkbe van vésve és ezt nem mi dönjük el. Nincs bennem félsz csak sajnálkozás.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Milyen biológiai tényt? Fejtsd ki bővebben.

Vannak a nemi koromoszómák, ami lehet, XY, XX, meg YY, XXX, YYY, YYX, XXY, XXXX, XXXY. Ebből a leggyakoribb az XX,XY. A többi meg vagy életképtelen, vagy súlyosan károsodott, vagy épp nincs kihatással a nemi fejlődésre. A fenti kombinációkból megjelenik két morfológiai alak. Az egyik a férfi, akinek pénisze, heréi vannak és ivarérettség után spermát termel. A másik a nő, akinek vaginája, méhe és petefészke van és az ivarérettsége után petesejtet termel. Minden olyan esetben ahol nincs meg, vagy eltér ettől, vagy nem megfelelő a működése akkor az hibás.
És ennél a pontnál vége a diszkurzusnak. Minden ami eltér normálistól az hibás. Aki másnak képzeli magát, az végeztessen genetikai vizsgálatot és az eldönti, fiú, lány vagy hibás. Nem elképzeléstől, beképzelt vaginától és petefészektől képzeli el a természet, hogy férfi vagy nő valaki. 

Hogy agymosott aggyal is értsétek, nem genetikai oka van a transz szexualitásnak, hanem szaporodásbiológiai. Egy csalás a szexuális előnyszerzéshez és a könnyű dugáshoz. Ezt használják ki a tintahalak, a madarak, hogy a gyenge hímek magukat nősténynek mutatva magukat dugáshoz jussanak. Vagy épp a nőstények hímeknek mutatják magukat, hogy elkerülhessék a többi nőstény agresszióját, a'la foltos hiénák. De ettől még az egyedek ugyanúgy hímek és nőstények maradnak. És ne feledjük el, minden esetben ha lebukik a csaló, akkor megdöglik vagy megnyomorodik.
Csakhogy, mi emberek vagyunk és pöttyet intelligensebbek, hogy ilyen csalásoknak és előnyszerzéseknek felüljünk nem?

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Miért is? Mesélj. Tudod ezt szeretem az ilyen vitákban. Nincsenek érvek, nincsenek tények, koncepciók, csak "az ilyenekkel nem vesztegetem az időm." Nem lehet, hogy inkább azért mert nincsenek érvek vagy nincsenek tények?

Leírtam a tényeket. A népesség cca. 99,99%-ra az XX és az XY kromoszómapár az igaz. A többes nemi kromoszómák esetében a morfológiai jegyek nem változnak, mert a domináns párok fogják azokat meghatározni még az anyaméhen belül. Pubertáskorban asszimetrikus génpároknál lehet probléma, de ez tipikusan csak a pubertáskor késésében jelentkezik és nagyjából 1 millióból 1 embert érint. Tehát morfológiailag továbbra is áll a van pénisz, nincs pénisz képében.  Innen kezdve van egy génbe vésett valódi, megváltoztathatatlan fizikai testkép, hogy az mennyire egyezik a fejben lévővel, az más tészta.

Jelen pillanatban minden 10. retardált szoftverfejlesztő megtalálja a női énjét és transz lesz. A büdös életben nincs ennyi géntörött a világon.
Vannak ugye még az elnyelt ikertestvérrel rendelkező sziámi ikrek és a valódi hermafroditák, de ezek előfordulási esélye kisebb a 10 millió az 1hez.
Akkor most válaszold meg szépen, miért is kell Magyarország népességében 1 valóban érintett ember miatt nemsemleges WC-ket állítani?

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Továbbra sem fejtetted ki az érveidet és azt állítom, meghazudtolom magam. Hát legyen, lemegyek picit a szintedre és ismételjük, hátha megérted:

Az embenek azért van neme, hogy szaporodjon. Ezen funkcionalitást az embernél a szaporítószervek töltik be. Mivel az ember, ahogy a többi élőlény is arra van kitalálva, hogy szaporodjon, ezért az adott ember kinézetét, felépítését alapjaiban határozza meg, hogy milyen szaporítószervvel rendelkezik. Pillanatnyilag egyik csoport, mely átadja az ivarsejtjeit, a másik csoport aki befogadja az első csoport ivarsejtjeit. és az utódfejlődés első időszakában az utódot hordozza. Hogy melyik szaporítószervvel rendelkezik az adott személy, az a fejlődése első szakaszában a domináns nemi kromoszómapárjának a típusa határozza meg. Ezen a tudomány jelen állása szerint a születést követően nem lehet változtatni.
A társadalom cca. 99.99%-a XX vagy XY kromoszómapárral rendelkezik. A maradék rendelkezik eltérő kromoszóma számmal, de ez nem befolyásolja a nemét, mert morfológiailag ugyanúgy férfinak vagy nőnek születik, a többlet kromoszóma mindössze nemzőképességre vagy a megjelenésre van kihatással.  Egy XXY kromoszómával rendelkező férfinak ugyanúgy megvan a pénisze, csak épp az esetek 90%-ban steril lesz, autista, és a pubertás kora után megnőhetnek a mellei. Tisztára, mint egy átlagos, haladó szellemiségű,  liberális HUPper. De ettől még férfi marad.

Tudományos talajon maradva, ha egy adott csoporton belül 99,99% pontossággal meghatározható 2 azaz kettő külön álló morfológiai csoport és megállapítható, hogy ezen csoportokon között az egyedek életciklusa során nincs átjárás, akkor nagy bizonyossággal megállapítható, hogy egy egyed egy adott nemmel születik és azzal is döglik meg. Továbbá, nagy bizonyossággal kijelenthető, hogy mivel az egyedfejlődés korai szakaszában, genetikai alapon dől el az egyed neme, így annak típusába az életciklus későbbi szakaszában az egyednek nincs beleszólása.

Összefoglalva, aki úgy érzi, hogy nem megfelelő a neme, az először végeztessen egy genetikai vizsgálatot meghatározandó, hogy milyen nemi kromoszómákkal rendelkezik, majd ez alapján a megfelelő szakrendelésen képesek lesznek megállapítani, hogy a kromoszómái és az ivarszervei megjelenése megfelelő-e. De felhívnám a figyelmet, hogy felettébb óvatosan, mert előfordulhat, hogy meglepő dolgok derülhetnek ki.  Pl. az esetek 99,99%-ban, hogy teljesen diliflepnis az illető.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Kerlek, ne beszelj igy velem:(

Karacsony van, szeretet unnepe. Olelj meg inkabb egy fat.

 

Vagy oleld meg felebaratodat. Ha esetleg epp o az akik tetszik, mondd el neki. Latszik, hogy  sokkal erzekenyebb vagy, mint a tobbseg, biztosan o is konnyebben megerteni ebben az idoszakban.

Szamodra viszont lehet, itt az ido, hagyd, hogy elobujjon a kiscica!

 

> Ne terelj.

Teljesen mind1, en ki vagyok, mi vagyok. A te zavarodottsagodon probalok segiteni, ha engeded.

Viszont, hogy ne foglalkoztasson tovabb, elmondom, hogy hetero ffi vagyok. Viszont hidd el, tenyleg nem erzem cikinek a massagodat.

Tegy barmit, a vilag elfogad olyannak, amilyen vagy!

 

Igaz, lesznek nehanyan, akik tudatlansagukban azt hiszik, mindent tudnak, pl. tudjak, hogy te mit erzel es a biologiat nem tudjak bonyolultabbnak elkepzelni, mint 1 fekete-fehet kocka,

Ne foglakozz veluk, lehet ugyabannam a cipoben jarnak, mint te es ok is epp felnek elobujni.

Fel a fejjel!

Kiderult mar, miert foglalkoztat teged a tema ennyire?

Te vagy az a melyen erintett, ugye? Ugye te vagy:)

 

Nagyon izgalmas, kivancsi vagyok, mikor fogod felvallalni a massagod a kozosseg elott.

Ne feledd, elobb magaddal kell tisztaban lenni. Nameg a (ma mar alapszintnek mondhato) biologiaval. Itt-ott beleolvastam a topikba, ugy latom, ez meg varat, latszolag egy hatodikas szintjen vagy.

Jo hir, hogy ebben is kepezheted magad!

Ezen logika mellett, azok, akik akik minden random alkalmat megragadnak, hogy másokat lenácizzanak, azok valójában látens nácik? Vagy akik foiyton megjelennek a politikát halványan érintő témáknál is és elkezdenek O1G-zni, azok látens Fidesz szavazók? Greta Thunberg meg látens olajlobbista?

Nem értem én ezt az újhullámos felvilágosult "logikát".

A "logika" abból indul ki, hogy általában jobban zavarnak másokban ayok a tulajdonságok, amelyeket magadban sem szeretsz.

Ez nem feltétlenül ad annyira egyértelmű eredményt, mint ahogy írod, de pl. ha valakinek problémái vannak azzal, hogy rendet tartson maga körül (még akkor is, ha ez neki sikerül), azt mások rendetlensége jobban fogja zavarni. Például.

Viszont ebből konkrét dolgokat kikövetkeztetni nem lehet, mert ezer és egy más oka os lehet hogy valaki pl. nem szereti a nácikat. Vagy az olajlobbit. Esetleg a korrupt politikusokat.
 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Én arra lennék kíváncsi, hogy hogyan következik abból, hogy biztosítottak egy külön WC-t annak, aki  valamely okból nem akarja a közöset igénybevenni, hogy a női WC-be beengedjenek férfiakat, vagy a férfi WC-be nőket.

Ezen a részen látok némi logikai bakugrást.

Ha tudják bitzosítani, hogy ezt a külön WC-t bárki használhassa (természetesen nem többen egyszerre), akkor ebben az intézkedésben semmi félelemkeltőt nem látok. Ahogy a kérdéses WC korábban is 'koedukált' volt, ezután is az.

Onnan, hogy ha ezt a logikát továbbviszed, hogy bárki megmondhatja magáról, hogy ő most micsoda és aszerint fog a WC-be menni.

Csatolhatnám a magát "nőnek" valló faszi esetét, akit lesitteltek nemi erőszakért meg szexuális zaklatásért, majd bekerült egy női börtönbe. Ahol hogy-hogy nem... elkezdett nőkkel erőszakoskodni.

Miért is? Az alapsztori onnan indult, hogy az $alany1 eldöntötte magáról, hogy ő $apache_harci_helikopter ezért az $apache_harci_helikopter mosdót igényli. A másik sztoriban az $alany2 eldöntötte magáról, hogy ő $apache_harci_helikopter nő, ezért női börtönbe került.

Szerintem ugyanaz a sztori.

"Onnan, hogy ha ezt a logikát továbbviszed, hogy bárki megmondhatja magáról, hogy ő most micsoda és aszerint fog a WC-be menni."

Hát, ha semmit nem csinálnánk, amivel valaki megpróbálhat visszélni, akkor szomorúan rajzolgatnánk még most is a barlangrajzokat.

Igen, a visszaéléseket meg kell oldani, pont, mint az összes többi szabálynál/rendszernél/törvénynél, amit használunk. De ennek nem is állította senki az ellenkezőjét, ha jól tudom.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Mit tegyenek azok, akiknek fiuk van? Ők hogyan védhetik meg a gyereküket a molesztálás ellen? A fiúk értelemszerűen a férfi WC-be mennek be, ahova megint csak értelemszerűen bemehetnek "azok" is, akikről a következő cikk szól:

https://index.hu/kulfold/2019/12/22/krisztus_legioja_szexualis_zaklatas…

4 nap. Négy istenverte nap kellett ahhoz, hogy valaki végre releváns és fontos kérdést tegyen fel.
Ugyanis ez felveti a kérdését annak, hogy mégis mit kéne kezdenie a társadalomnak a szexuális erőszaktevőkkel?
Mondjuk az általad felvetett erőszaktevők pont nem a hátulról elkapós archeotípusba esnek, de a kérdésed valid. Mégis miképp lehetne kizárni/kiszűrni az ilyen helyekről a potenciális erőszaktevőket? Nah, ezen kéne pörögni liberós barátaim. 

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

"Ugyanis ez felveti a kérdését annak, hogy mégis mit kéne kezdenie a társadalomnak a szexuális erőszaktevőkkel?"

Nekik leginkább professzionális segítség kell, és olyan környezet, hogy maguktól forduljanak segítségért, még jóval kisebb problémák felmerülése esetén. Ahhoz meg több minden kell, olyan alapoktól kezdve, mint a bizalom az ezzel foglalkozó intézmények felé vagy a kötelező szexuális felvilágosítás, meg úgy általában az emberek informálása (az mindig jó :) ).

Viszont mit kezdjünk egy olyan hatalmas nemzetközi szervezettel, amely nem csak szisztamatikusan tussolja el a gyerekeken elkövetett szexuális erőszakot, de indirekt módon még támogatja is azt, annak a sugalmazásával, hogy csak csináldm, nem gond, mi majd megvédünk, semmi bajod nem lehet, legfeljebb eldugunk majd valami kolostorba, ha kiderül, de a rendőrséghez tuti nem jut el semmi, ahelyett, hogy pont példát mutatna? 

 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

A szexuális erőszaktevőknek több árnyalata van.

Vannak az opportunista erőszaktevők. Ezek a tipikus áll a szerszáma és vadászni indul kategória, akik a közterületeken jelentenek veszélyt. Ezek miatt van terítéken a ki, melyik budiba menjen kérdés, és a szociális, társadalmi normák megbontásának a veszélyessége. Egy azonos nevelési mintával rendelkező társadalomban az utóbbiak fékeket jelenthetnek. Egy szexuális ragadozó nem fog kisfiúkat erőszakolni a budiban, mert tudja, hogy nem fogja élve elhagyni a budit, mert az ott megforduló összes férfi egy emberként veri össze. Ehhez, viszont normák kellenek. Hogy a férfiak férfiasan legyenek nevelve, hogy ne forduljanak félre ha valaki segítségre szorul. Erre szolgálnak a maszkulin példaképek.
Hasonlóképp ugyanilyen normák biztosítják, hogy a pervikémnek eszébe ne jusson a női budiba menni, mert megint csak össze lesz verve. Ehhez meg olyan normák kellenek, hogy a kislányokat ne puncinak nevelje a társadalom. Pl. Ne tűrje, hogy kihagyja a tesiórát, vagy épp anorexiás 30 kilóssá fogyasszák magukat.

Aztán ott vannak a hatalommal visszaélő szexuális serőszaktevők. Főnökök, politikusok, rendőrök, katonák, filmproducerek, tanárok. Akik kihasználják az emberek alá-fölé rendelti viszonyait, félelmeit és a státuszukat használják elhallgattatásra és kihasználják az emberek ráutaltságát. Itt rendkívül fontos az áldozat elkövetővel szembeni védeleme az eljárás során, mert ezek az emberek könnyen kihasználhatják helyzetüket az áldozat elhallgattatására.

Aztán ott vannak a belső szociális körből származók. Rokonok, apucik, nagybácsik, edzők, barátok. Mindenki akik az áldozat közvetlen környezetéhez tartoznak. Sokszor pont ezért nem is hajlandóak az áldozatok beszélni, mert az elkövetők folyamatosan jelen vannak. Itt az erőszak hosszú ideig elhúzódhat, mert nincs hova kommunikáljon az áldozat. Ráadásul itt rendkívül magas a kockázata a bűnismétlésnek.

Végére hagytam a pokol külön bugyrát érdemlő vallási, spirituális vezetőket. Papok, imámok, jógik, szerzetesek, szektavezetők. Ezek ugyanis nemcsak ahatalmukkal élnek vissza és az áldozataik belső köreihez tartoznak, ráadsául képzettek az emberi személyiség manipulálásában. Sokszor mentálisan, jellemileg gyenge, könnyen befolyásolható, sérülékeny emberekkel kerülnek kapcsolatba, ezért túl könnyű a dolguk. Státuszukból adódóan védettséget élveznek. És önmagában már ez egy érv az összes vallási szervezetnek a föld színéről való eltörlésére, mert velejéig korruptak egytől egyik, a gyengéken nyerészkednek. És vajon kik még ilyenek?

A felvilágosítás ilyen esetben már halottnak a csók. Az állami szervezetek nem képesek hatékony védelmet biztosítani.
Az elzárás, nem jelent elrettentő példát, mert az elkövető kialakult személyiséggel rendelkezik. Egy ilyen típusú elkövetőt csakis egyféle módszerrel lehet gyógyítani, a társadalomból való teljes körű kizárással. Erre pedig csak egyféle módszer van.
Viszont ez utóbbi veszélyes fegyver. Ugyanis a szexről van szó és ne feledjük el, ez a legősibb dolog amit előnyszerzésre használ az emberiség. Nagyon kellemetlen, ha valakit egy hazugság miatt hurcolnak meg. Mert nem mindegy, ha a szerelmi bánatos titkárnőnek, részegen a céges buliban hirtelen szimpi lesz a kocka rendszergizda, aztán másnap rájön, hogy ezzel a főnökkel való összebútorozást bukta. A fimvilág feltörekvő csillagocskái akik felszopással próbálnak a karrierjükön gyorsítani valamelyik producernél. Vagy amikor egy félérett, félrenevelt kamasz próbálja a neki nem tetsző tanárt befeketíteni.
Vannak egyértelmű esetek. Mikor egy ember második, harmadik alkalommal követ el adott cselekményt, ott felesleges a rehabilitáció.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

ne forduljanak félre ha valaki segítségre szorul.

Sajnos ezt manapság állami szinten is megnehezítik. Gondoljunk pl. az olyan esetekre, amikor egy tolvajt elfognak a járókelők, és visszatartják a rendőrök kiérkezéséig, aztán vádat emelnek ellenük személyi szabadság megsértéséért. (Mintha pár éve lett volna egy ilyen hír nálunk is.) Na, ilyen közegben akarjon az ember bárkinek (akár magának is) segíteni.

Erre szolgálnak a maszkulin példaképek.

Ezeket "felvilágosult, haladó, modern értelmiségi" módjára a toxikus maszkulinitás szavakkal igyekszünk címkézni. Éljenek a barbizós, szelíd, ártalmatlan fiúkák!

Egyébként meg: példaképek. =P

"Sajnos ezt manapság állami szinten is megnehezítik. Gondoljunk pl. az olyan esetekre, amikor egy tolvajt elfognak a járókelők, és visszatartják a rendőrök kiérkezéséig, aztán vádat emelnek ellenük személyi szabadság megsértéséért."

Ezt leginkább az ilyen történetek terjesztése nehezíti meg. 

Nyugodtan visszatarthatod a tolvajt, ha elkapod, és nem alkalmazol ésszerűtlenül fölösleges erőszakot.

Nem egy ilyen hírt találni egyébként a médiában (XY a rendőrség kiérkeztéig visszatartotta a tolvajt) de olyat, hogy ezért valaki megjárta volna, nem nagyon találsz.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

"A felvilágosítás ilyen esetben már halottnak a csók"

A felvilágosítás elsősorban az áldozatok szemponjából fontos. Egy 8-10-12 éves gyerek annyival már tisztában lehet, hogy amit Józsi bácsi szokott vele csinálni hétvégén, mikor náluk van, az nem jó dolog, és szólni kell szülőknek, és ha ők is csak bagatelizállnák a dolgot, akkor a tanárnak, esetleg rendőrnek. 

Tudatosabb gyerekek esetén az erőszaktevő is jobban meggondolja, megéri-e neki a lebukást.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Passz, egyrészt fogalmam sincs, hogy mik a pontos előírások az imámoknak, másrészt annyira nem is érdekel, harmadrészt errefele a fenntebb említett probléma nagyobb gond.

És inkább foglalkoztam azzal, hogy ha már karácsonyra hazanéztem és van műhely, ahol lehet szórakozni, akkor elkezdtem lenolajozni a hangszereim és hírtelen felindulásból egy partviscsőből faragtam egy peremfúvós kavalt, ha már normális csővet basztam keresni hozzá korábban.

Több releváns, fontos és értelmes kérdés is elhangzott már itt, csak azokat vagy kerülöd, vagy terelsz velük kapcsolatban, mint ahogy most is.

Eddig azzal (is) magyaráztad az ominózus esettel szembeni ellenérzéseidet, hogy egy férfi trükközhet, mert magát nőnek "álcázva" bemehet a női WC-be. Most, hogy ráébredtél arra, hogy egy férfi egy férfi WC-ben is követhet el szexuális visszaéléseket (ahogy egy nő is egy női WC-ben), elkezdett derengeni neked, hogy talán nem is olyan könnyű valakiről megállapítani, hogy veszélyes lehet, pedig eddig ez ment neked könnyen.

Kedves kretén barátom. Tudom, közeledik a szenteste a béke, szeretet ünnepe. Utoljára hadd ereszkedjek te és kisbarátaid óvodás szintjére, hogy megértsd, miért nem dugott még seggbe egy 120 kilós, bőrgatyás állat a férfi WCben, és miért nem jó ötlet ugyanezt az állatot beengedni a női WCbe.

Ahogy ebben a szálban is levezettem, az opportunista erőszaktevő lesz az aki bárkit is meg fog támadni. Mint minden bűnöző, az elkövetésnél kockázatminimalizálást fog végezni. Olyan helyzetben, olyan áldozatot fog választani amelyik a lehető legkisebb kockázatot jelenti számára. Tehát nálánál fizikailag gyengébbet, védekezésre képtelen helyzetben, az áldozat számára minél kevesebb menekülési és segítségkérési lehetőséget biztosítva.
Ebben nem csak a hely és az áldozat számít, de az erőszaktevő szocializációja is. Ebben segítenek a társadalmi normák. A jelenlegi, még erősen felhigíiott társadalmunkban is, a férfiak arra vannak nevelve, hogy védjék a gyengébbeket, segítsenek a bajban lévőknek. A legtöbb fiúgyermek a felnőttkoráig számos fizikai konfliktusban vesz részt akár az agresszor, akár az elszenvedő oldalon, akár mindkét oldalon. Nem ismeretlen számára a fizikai konfliktus és tisztában van a társadalom, vele szemben támasztott elvárásaival.
Tehát, egy erőszaktevő nagyon is tisztában van azzal, hogy egy férfi még ha fizikailag gyengébb is jóval nagyobb kockázatot jelent és egy olyan környezetben ahol sok férfi fordul elő, jó eséllyel fog valaki az áldozat segítségére sietni.
Vagy szerintetek csak fényérzékenység miatt nem fényes nappal, a forgalmas utca közepén, izmos 185 centi magas nőkkel szemben követik el a legtöbb nemi erőszakot?
Egy férfi, különösen olyan akinél alapban problémák vannak az identitásával, és pszichés problémáktól szenved, jóval nagyobb eséllyel fog egy női WC-ben erőszakot elkövetni, mint egy férfi WCben.  És itt nem csak a fizikai erőszakra kell gondolni, elég csak a szeméremsértés kockázatára gondolni.
Mivel nincs 100%-os védelem, 100%-os előszűrés, nem lehet minden WCre menő mögé rendőrt állítani, ezért a társadalom felelőssége a kockázatok csökkentése. Lehet, hogy 10, 20, 50 "normális" szoknyáspöcsnek sérül a pici lelke, mert nem tud a női budiban üríteni, de ezt nagyságrendileg kompenzálja azt, ha egy nemi erőszakot vagy szeméremsértést is meg tudnak akadályozni. Különösen, hogy jelen pillanatban a interszexuális vagy transzszexuális identitás pillanatnyilag csak bemondás alapú és ezáltal rendkívül jó helyzetet teremt perverzeknek és más szexuális deficitben szenvedőknek (ergo. szexuális ragadozás tekintetében magas kockázatú csoport tagjainak).
Igen, vannak kockázatai, hogy így a szoknyásmuki lesz erőszak áldozata a férfi budiban, de a társadalomnak az érdeke, hogy a fizikailag gyengébb és kiszolgáltatottabb többséget védje.

TL;DR: Azért nem lettetek még seggbedugva a férfi WC-ben, mert léteznek még társadalmi konvenciók és normák, ami miatt a pudvás seggetek kevésbé vonzó egy 30 kilós, 15 centis sarkakon tipegő nőhöz képest.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

"Mint minden bűnöző, az elkövetésnél kockázatminimalizálást fog végezni. Olyan helyzetben, olyan áldozatot fog választani amelyik a lehető legkisebb kockázatot jelenti számára."

Ezért követik el a kiskorúak elleni erőszak döntő többségét otthon, jellemzően családtagok, nem pedig wc-ben, utcán, hasonló helyeken idegenek.

Ami tényleg komoly probléma, csak köze nincs a gender-semleges wc-khez.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Namost, a cikk arról szólt, hogy egy diák (akinek nem tudjuk a nemét!) kedvéért „kialakítottak” egy gendersemleges WC-t. Tehát nem egy fiú akart a lány WC-be menni vagy fordítva.

Szóval e hosszú „kockázatelemzésed” azért f*szság e témában, mert pont ennek részbeni elkerülésére lenne alkalmas az „egyéni”, gendersemleges WC.

Kedves kretén barátom.

Elfogytak az érvek?

Szerintem ez már biztosan az a szint, amikor elment az eszed, bár tkp. már a cikk elején is voltak ilyesmire utaló jelek. Alkalmatlan vagy arra, hogy veled normálisan kommunikálni lehessen, így javaslom, hogy ezután a rokonaiddal folytasd ezt, talán ők már megszokták ezt a stílust.

Nem. Próbálok lealacsonyodni a szintetekre, hátha így könnyebben megértetem magam, plusz fel tudom mérni, hogy van-e értelme  folytatni a párbeszédet. Mint látható, nem, mert egyetlen, személyeskedő mondatot sikerült értelmezned a válaszomból, míg a válasz érdemi része nem érte el, vagy meghaladta az értemi küszöbszintedet.
Az értelmes kommunikációnm, már úgy 20-25 kommentel ezelőtt túljutottunk ebben a szálban.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Attol meg, hogy van gyereked, nem vagy erintett...

Altalanositasz. Ezen felul arra tanitod a gyerekedet, hogyha valaki elter a normalistol akkor ki kell rekeszteni. Az LMBTQGFHJLYX kozossegben is vannak idiotak, big deal ...

Ahelyett, hogy uszitod itt a nepet vidd el a gyereket onvedelmi tanfolyamra. Ha mar eljarkal csempessz a retikuljebe egy paprika spray-t ;)

Pozitiv diszkriminacio problemai nevu kepzavarral szoktak ezt illetni. Maga a megnevezes egy vicc, ha nem erted miert akkor baj van.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

azon kívül, hogy a kormány megmondóembereinek indokot ad arra, hogy az isztambuli egyezményt gendeegyezménynek nevezhessék, és megtagadják az aláírását a sorozatos családírtásos esetek ellenére, - vagy tán épp azért hogy legyen ilyen, - nem látom be, hogy mit zavar ez téged, v. mennyivel lesz rosszabb neked az eljövendő 40+ évben, vagy ennek megszűnése mennyivel csökkentené a társadalom gyűlölködésből, meg ellenségeskedésből fajadó bajait..

Mert nem az?

Ha ti annyira hulyek vagytok, hogy azt is keptelenek vagytok belatni, hogy nem a jelenlegi torvenyekkel van a baj, hanem azzal, hogy azokat hogy tartjak es tartatjak be, akkor felesleges veletek vitazni is.

Sulyos testi sertes jelenleg is buntett a BTK-ban. Ha ferfi ha no az aldozat. Nemi eroszak is buntetve van. Arra, hogy egy rendor fasz es nem latja hogy egy no tenyleg bajba kerult, arra nem az a megoldas, hogy csinaljunk meg kevesbe betartott torvenyeket. Es itt a baj az isztanbuli egyezmennyel. Tele van a media "megelozheto lett volna" cikkekel. Ti meg annak tapsoltok, hogy par ev mulva tele legyen "artatlanul leultettek volna, ongyilkos lett" cikkekkel, mint Spanyolorszagban.

Ez rossz. Akkor is, ha az altalad utalt kormannyal egyutt kell utalnod epp. Akkor is rossz. Pont

igen.

szokásos szélsőjobbos kissességi komplexusból eredő paranoiás téveszmerendszer.
mindenki rád támad igaz? csak te tudod az igazat..

hogy ki milyen törvényt nem tart be az meg nem tartozik ide, nem is lenne elég hely itt a hupon csak a kormány be nem tartott, saját maga által hozott törvényeinek ismertetésére, az egyeztetési kötelezettség megtagadásától az alkotmánysértésen át a mulasztásos törvénysértésig.

rossz bizony. ha már a törvényhozó a törvény végrehajtó szarik az egészre, milyen jogon várja el hogy bárki más betartsa azokat.
 

Én szóltam, hogy ez lesz! És lesz ez még rosszabb is!

trey @ gépház

Majd minden szunetben megverik es lelep sulibol vagy ongyilkos lesz. Szal a problema meg fog oldodni ne aggodj.

> Ezzel nincs semmi gond, mindenki annak képzeli magát aminek akarja

Nem értek egyet! Ezzel gond van.

De az APA (Americal Psychological Association) szerint transzgendernek lenni nem mentális probléma: Lásd pl itt: https://www.apa.org/topics/lgbt/transgender (Is being transgender a mental disorder?)

(Ellenben a "toxikus maszkulinitás" mentális probléma! - de ez egy másik történet.)

De ez még mind semmi! Ezt olvassátok el! https://voiceofeurope.com/2019/12/finnish-parents-lose-custody-of-child…

"Finnish parents lose custody of child for refusing sex change treatment"

A történet röviden: egy meg nem nevezett országba (érdekes, hogy nem írják ki az ország nevét, de a legvalószínűbb, hogy Svédországról van szó) költözött egy finn család, ahol is a serdülő lányuk hamarosan bejelentette, hogy ő fiú. A szülők - naívan - szakemberekhez fordultak segítségért. (Az apa nyilatkozata: "We were naive and thought that the doctors and the authorities would see sense. It was a big mistake,") A szakemberek megállapították, hogy a lány (még 18 alatti) transzgender és meg kell kezdeni a nemátalakítást.

Pedig előtte pár hónappal még lányosan öltözködött, semmi jele nem volt a problémának: " “From having dressed very provocatively and feminine just a few months before, she had now started to use more masculine clothes just like the others in her new gang of friends,” the mother said. "

Most jön a durva rész: a szülők ellenkeztek, hogy nem egyeznek bele a nemátalakításba. A józan ész szerint egy 18 év alatti mentális problémákkal küzdő fiatal esetén a szülők dönthetnek a gyermek helyett a sorsáról. Vagy legalább várhattak volna 1-2 évet, hátha észhez tér! De itt nem így történt: a meg nem nevezett ország elvette a rendelkezési jogukat a saját gyermekük felől, és a szülők akarata ellenére megkezdték a lány nemátalakítását! Már 6 hónapja tart az átalakítás: ennyi idő alatt már vissza nem fordítható változásokat okoz a hormonkezelés, és ki tudja, hogy műtéti beavatkozás történt-e? Az apa ezt nyilatkozta:

" After watching a video clip of their child after she had undergone six months of hormone therapy the father said, “Without over-dramatizing, you can say that when the voice, appearance, and personality change, it is as if they had killed our child.” "

BORZALMAS!

Vigyázó szemeteket nyugatra vessétek! Csak azért írtam, hogy mindenkinek világos legyen: az ágenda az, hogy ezeket a szabályokat és ezt a gyakorlatot ide is elhozzák! Ezért kellene már most durván ellenállni az ilyen bomlasztási kísérleteknek, mint ez a veszprémi eset.

Eltekintve a konkrét esettől (mivel arról nem sokat tudni), orvosi/pszichológiai/jogi/bármilyen problémák esetében a szakértők mindig elsősorban a gyerek érdekeit nézik, nem azt, hogy a szülő mit szeretne/vár el a gyerekével kapcsolatban. (jobb esetben a kettő összevág, aztán néha nem)

“Any book worth banning is a book worth reading.”

UNCENSORED NEWS

Izgalmas dolgok, lapos föld is lesz benne? Gondolom ez a portál annyira hiteles, mint bármelyik másik, amit te hiteltelennek állítasz be.

https://mediabiasfactcheck.com/voice-of-europe/

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.

A neked megfelelő médiában ilyenekről nem írnak. Ami meg ír, azt a neked tetsző véleményvezérek fake newsnak fogják titulálni. Ezzel be is zárult a véleménybuborék, ami kívül van az számodra nem is létezik.

(Mikor írtak például a yellow vest-ekről utoljára? A mai napig tüntetnek a franciák, csak éppenséggel Hong Kong valamiért izgalmasabb? Miért is? Mert jobban passzol a narratívába.)

Volt egy hasonló eset nemrégen USA-ban vagy Kanadában, ahol az apa és a mostohaanya között volt hasonló nézeteltérés, és ott is a normális ellen döntött a bíróság.

De mondjak valamit? Függetlenül a szülők véleményétől, egy tini gyerek normális nemi fejlődését hormonokkal elrontani, a lányok mellét és a fiúk faszát levágni nem normális dolog. Nem is értem, hogy hogy lehet emellett az elmebetegség mellett kiállni. Ki az, aki ezt megcsinálja és utána tud aludni? Ki az aki ráteszi a pecsétet? Ez az egész dolog annyira beteg, hogy ép ésszel felfogni is nehéz. Talán ezért hiszik el sokan, hogy fake news, miközben a "nemátalakító" műtétek száma rekordokat dönt. Egy youtuber csinált egy dokumentumfilmet arról, hogy miből is áll ez, például hogyan csinálnak faszt a nem faszból. Letörölték a videóját a gecibe, mert sérti az elveket. Érted? Aki megpróbálja bemutatni, hogy miről is van szó, azt letörlik, a transz-propaganda pedig mehet ezerrel már óvodásoknak is.

 

Most akkor nincsenek is nemátalakító műtétek? Ez a fake? Vagy csak az a fake, hogy a szülők akarata ellenére is végigcsinálják? Mi a fake és mi az igazság szerinted?

Azt, hogy mi az álhir és mi az igazság, egyikünk sem fogja tudni eldönteni, hiszen személyesen nincs részünk benne. Csak olyan információ-források alapján ítélkezünk, amelyek megszűrik, átalakítják és (félre)magyarázzák a tényeket.

A magyar ember jelképe a hátrafelé nyilazás. Vakon rohanunk a semmibe, miközben a múltunkat támadjuk.

Szerkesztve: 2019. 12. 18., sze – 14:43

nem ide

Van fiú és lány WC egy suliban. Kijelöltek egy másikat közösnek.

Egy (Fideszes) politikus szólt, hogy ez nem tetszik neki és az iskola meg is szüntette. Ez a legnagyobb gáz.

Ma bármilyen jött ment féreg beleszólhat, hogy mi legyen egy iskolában, talán már diploma sem kell hozzá.

Egy (Fideszes) politikus szólt, hogy ez nem tetszik neki

Az árnyaltabb kép:

utasítást nem adtam, hiszen nem is adhatok ilyen esetekben. Az említett veszprémi eset kapcsán számos szülő megkeresett azzal a problémával, hogy a Lovassy Gimnáziumban kialakított gendersemleges mellékhelyiség megbotránkoztatja és összezavarja gyermeküket. Ezeket a panaszokat továbbítottam az intézmény fenntartója felé. - Index

trey @ gépház

Előrebocsátom, hogy nem vagyok érintett:-) De nem lehet, hogy ez valójában nem gender-probléma, hanem technológiai? Talán olyan mellékhelyiségeket kellene kialakítani, amikben valóban jól elszeparált "fülkék" vannak, értsd téglafallal elválasztva, masszív ajtókkal, segélykérő gombbal (arra az esetre, ha elfogyott volna a WC-papír:-), az előtérben meg lehetne akár kamera is; és akkor nem lenne szükség külön illemhelyre az egérkék, a vízilovak és a marslakók számára.

A szóban forgó mozgássérült WC fiúk avagy lányok részére van fenntartva?

Szerkesztve: 2019. 12. 18., sze – 21:56

Én úgy pakoltam a lapokat éveken át, hogy a lányomat egy kiemelkedő iskolába járathassam. Ott nincs ilyesmi, és a jósolt 8-10 év akár kintebb is tolható: addig biztosan nem lesznek hajszárítók, paprikáskrumplik, töltőtollak, kettőstömegű lendkerekek, hanyattegerek, fagyasztóládák, lottószelvények és fadarabok az osztályokban. Úgy értem, a magukat ezeknek képzelők. Illetve helyesebben így mondom: ha lennének, ők biztosan nem diktálnának tempót. Egyelőre.
 
Bazz mégilyet' :/ kivenném onnan a gyerekemet, oszt' a négyszázadik hozzám hasonló rasszista, nacionalista, fasiszta, anarchista, trappista, illúzionista, turista, bicikista, klasszicista és (rnd);ista után lehetne a néhai kisebbséggel szórakozni 1-2 tanár társaságában.

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Ennek fuss neki mégegyszer (vagy inkább ne).  Tash Wolf az egyik kedven előadom, CHRIS HERIA pedig inspirációt jelent a napi edzéshez. Nem hiszem hogy ritkábban találkozom ilyen emberekkel, mint buzikkal. Bár nekem velük sincs gondom.

Olyat is hallottam, hogy valaki kereszteket akart állítani karácsonykor. Na az tényleg egy elég fura alak lehet.

Akkor miért is rángattad ide őket?

Ha inspirációról van szó, akkor nemtől függetlenül Demi Baghby igazán lehetne az minden tinédzsernek, lévén a kerekesszékből gyúrta fel magát a mostani szintjére.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Nem tudom.

Azzal semmi bajom nincs, ha valami WC gendersemleges lett.

Nem hiszem, hogy a kisebbségnek tett kedvezménnyel ebben az esetben a többségnek bármiféle hátrányt okoztak volna.

Az valóban nem lenne szerencsés, ha ilyesmivel vissza lehetne élni, de nem gondolom, hogy a példáidban említett rendszer kijátszási dolgok egyenesen következnének a fentiből.

Ugyanakkor ha pl. egy tanulónak valóban fizikai gondot (pl. epilepsziás roham, allergiás reakció, fejfájás, szédülés, stb.) okoz pl. valamelyik falon használt festék, nem látok abban semmi gondot, ha a falat átfestik. Sőt, szerintem ez a helyes eljárás.

Nálunk, a cégnél pl. a szőnyegpadló egy részét felszedték és olyan új padlót tettek le, amin van egy széles vörös csík, mert van egy darab majdnem vak kolléga, és neki sokat segít az, hogy a csíkot követve oda tud találni az étkezőbe, a WC-hez, stb. Nekem, és a többség nem majdnem vak kollégáknak meg nem fáj ez.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

így tippre az, aki használni szerette volna,

lehet hogy jobban ki kellett volna fejtened, mit értesz a "dolog" alatt. A a probléma létezését? WC létezését? A képviselő akcióját?

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Arányokról van szó.
Egy epilepsziás azért szeretne más színű falat, mert nem akar nyáladzva fetrengeni a földön. Egy transzszexuális meg azért akar bemenni a női WCbe, hogy kiélhesse perverzióit. A piros csík nem jelent biztonsági kockázatot egy látó embernek, egy 40es nőnek látszó férfi a leánykolesz mosdójában az.
Egy vak, vagy epilepsziás nem próbál visszaélni a neki nyújtott könnyítésekkel, egy transz igen. Korábbi posztban rámutattam, hogy a transz szexualitás majd minden fajnál előnyszerzésre szolgál. Szerinted, miért van annyi középszerű transz szexuális szoftver fejlesztő? Nem azért, mert így akarnak védettséget szerezni, kiaknázni a kényszeres női kvótákat, vagy kiaknázni a különlegesség imageét? Miért van annyi transz szexuális leszbikus?
A másik, amit nem ismernek fel, az a szalámi technika. Ha szép lassan faragod a társadalmi szabályokat, egy idő után eltűnnek azok és azoknak kedvez akik a zavarosban akarnak halászni.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Miért transszexuális a transszexuális? Miért nem jó neki a saját neme? Miért kell neki másik neműnek tettetnie magát?
Ha ez nem belső dolog, ha nincs köze a szexualitáshoz neki, aki miért nem mindegy hova megy üríteni?A nemeknél nem minden a szexről szól? Nem a szaporodás és a fajfenntartás miatt van két eltérő nem? A szexualitás nem a fajfenntartás körül forog? Nem erről szól az egész kibaszott élet?

Ha szarnod kell, kurvára mindegy milyen retyibe teszed csak legyen tiszta és legyen benne papír. A katonaságnál a női tiszteket sem érdekelte ha nem volt női WC, ha menni kellett akkor mentek. 
Itt meg a táblákon, hova mehetnek és hova nem mehetneken megy a vita.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

"Miért kell neki másik neműnek tettetnie magát?"

Nem tetteti, hanem érzi magát elsősorban. (érdekes ez a narratívád, hogy eleve úgy próbálod beállítani, hogy valaki visszaél valamivel, tettet, hogy kiélehesse a perverzióit, tehát tudatosan próbálsz egy negatív élt adni a dolognak, pedig mindösszesen annyiról van szó, hogy az adott ember egy relatíve apró kisebbséghez tartozik, amiről a többség igazából nem is tud sokat - lásd az alap probléma a képviselővel, aki képtelen volt ezt elmagyarázni a gyerekének, ezért berágott).

Egyébként a másik oldalnak is jó, ha pl. egy biológiailag lányként született ember, aki férfinak néz ki, férfi hangja van, stb. továbbra is a lányvécét használná az valószinűleg nem csak őt zavarná, hanem a többieket is.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Tettés, imitálás az amikor egy nem létező dolgot személyesít meg az ember. Mikor valaminek érzi magát az nem jelenti, hogy automatikusan annak is kell magát tettetnie. Attól, hogy néha egy büdös, szőrös gnollnak érzem magam, nem fogok primitív csatabárddal rablóhadjáratra indulni a városban, férfiakat, nőket, és gyermekeket mészárolva. Sőt, nem várom el, hogy a "Koponyák urának" szólítsanak. Nem öltözöm ágyékkötőbe, és nem építek csonttrónust. Bár az utóbbi már többször megfodult a fejemben. Tehát ez a különbség az érzés és a imitálás között.

Egy férfias nő nincs zavarban a női WC-ben, mert valószínűleg, kislány kora óta oda jár. Ahogy a nőies nőket sem, mert biztosak lehetnek, hogy a ronda kartársnőnek nincs pénisze, ugyanis a társadalmi szabályok ezt garantálják nekik.
A nőket a női WCben nem egy férfias nő zavarja, hanem egy nőnek öltözött férfi. És pont a biztonságérzetüket veszi el ha egy pénisszel rendelkező, nőnek látszó férfi van benn a WCben. Ugyanis egy embernek az a helyes a WC-ben szarással kell foglalkoznia és nem azzal, hogy nem-e egy kéjsóvár perverz van-e odabenn éppen.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

nem teljesne értem ezt a péniszfixációdat, meg hogy úgy általában miért kellene bárkit is érdekelnie és tudnia, hogy a másiknak van e pénisze, vagy nem.

Ellenben azt pl. egy nő látja, hogy bejött a női wcbe valaki, aki teljesen férfinek néz ki, és ez zavarhatja. Ezért jár mindenki jobban, ha egy ilyen transszexuális a férfi wc-t, esetleg a gender-semleges wc-t használja.

A másik után leselkedés is probléma lehet a wc-ben, csak épp nem függ ezzel össze.

 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Azért, mert a nemi erőszak elkövetőinek a jelentős hányada pénisszel rendelkezik és a legtöbb áldozat meg nem rendelkezik pénisszel.
Bocs, ha a transszexuálisok mindenáron a férfi retyóba akarnának menni, akkor ez a kérdéskör már nem létezne. De valahogy ezeknek,mindig a női budi kell.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

"De valahogy ezeknek,mindig a női budi kell."

Ezt pont egy olyan cikk alá írtad, ami arról szólt, hogy csináltak egy gender-semleges wc-t, hogy ne a női / férfi wc-t használja, tehát nem "a női budi kel".  Ezt nem gondoltad nagyon át.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

A cikkben gendersemleges budit kért az illető és nincs rá utalás, hogy épp minek hitte magát. Ezért neveztem OPban izének. Ettől még lehet aszexuális vagy épp csatahelikopter.

Az egy másik dolog, hogy mindenki a transzikra asszociált és ez a csoport, különösen a férfiből nővé lettek (akik úgy a 92%-át alkotják  a transz közösségnek), valahogy mindig a női budikba akarnak bejutni. Vajon miért?

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Még mindig nem értem, hogy te honnan tudod, hogy a veled egy WC-t használó embereknek milyen ivarszervei vannak. Meg egyáltalán miért érdekel. Itt kicsit elvesztettem a fonalat.

Rá szoktál kérdezni nálunk? Vagy meglesed? 

 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

1.: onnan a hogy a társadalmi konvenciók és normák alapján, nincs olyan vagy csak nagyon kétségbeesett nő van aki bemegy egy férfi WC-be.
2.: Hogy a férfi WC kialakitása a férfiak nemi ivarszerveinek kedveznek (t'od: piszoár), emiatt azt nőnek használni igencsak kényelmetlen és feltűnő. Tehát lesni sem kell.

Azért érdekel, mert a WC és a használata az intim szféra része a mai napig. Mikor letolt gatyával manőverezel a budiban kiszolgáltatott helyzetben vagy. Egy olyan társadalmi rendszerben, ahol előfordulhat nemi erőszak és a nemi erőszak elkövetői legtöbbször kiszolgáltatott helyzetben lévő ellenkező neműeket támadnak meg, nem vall józan észre ellenkező neműeket beengedni egy olyan helyre ahol kiszolgáltatott másik neműek vannak.
A transzsszexuális F->N-ek, pedig férfiak maradnak mindaddig míg férfi ivarszervekkel rendelkeznek.
Pont.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Igen, de a férfi nemi hormonok nélkül leáll a nemi vágy, plusz pénisz nélkül elég nehéz egy nőt megdugni. Talán ezért is, meg a kezeletlen skizofréniájuk miatt lesz a nemváltók 60-70%-a öngyilkos 10 éven belül. A maradék 20% -nál az új pina befertőződik, elrákosodik. Szóval, a nemváltás társadalmilag teljesen hasznos a dolog. 

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

A nőket a női WCben nem egy férfias nő zavarja, hanem egy nőnek öltözött férfi. És pont a biztonságérzetüket veszi el ha egy pénisszel rendelkező, nőnek látszó férfi van benn a WCben.

De ha nőnek látszik, akkor miért zavarja a többi nőt? Vagy honnan tudják, hogy pénisze van?

Illetve ha egy ilyen nőnek látszó ember a férfi WC-be megy be, akkor szerinted a férfiak egy részét nem zavarná ez baromira?

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Ha ez nem belső dolog, ha nincs köze a szexualitáshoz neki, aki miért nem mindegy hova megy üríteni?

Ha szarnod kell, kurvára mindegy milyen retyibe teszed csak legyen tiszta és legyen benne papír.

Vagyis a gendersemleges WC jó szerinted is.

Így már végképp nem értem, mi a gondod.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Egy transzszexuális meg azért akar bemenni a női WCbe, hogy kiélhesse perverzióit.

Most már a WC-be pisálás is perverziónak számít?

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

A példánál maradva, itt elvették a rokkant WC-t és átkeresztelték gendersemlegesre. És ha ezután a rokkant kitalálja, hogy nem hajlandó együtt szarni a gendersemlegessel, akkor építenek rokkant WC-t? Ha pedig jön a kétlelkű, hogy neki is kell külön, mert értsék meg, ez neki fontos, akkor egy ötödiket is? Ha pedig előjön mind az 57 féle gender, akkor 57 klotyót húzzanak fel? Hol lesz az őrület határa?

trey @ gépház

Azért jók ezek az ostoba reakciók, mert nem kell érvelni, mi? Volt itt egy cikk, az USA-ban konkrétan megtörtént ez az eset. Felajánlották a furcsának az edzőteremben, miután a nők hallani sem akartak róla, hogy velük öltözzön egy férfi, hogy ott a rokkant öltöző. Használhatja egyedül, mert ritkán vannak ott rokkantak. Ezt meg kikérte magának, hogy ő nem rokkant.

Tehát, kérdezem újra: hol lenne a határ?

trey @ gépház

Aha, jól meg van fogalmazva, mi is az érvelési hiba, példával, egyszerű mondatokkal. Az egész oldal jó: https://a.te.ervelesi.hibad.hu/ , többen is olvasgathatnák.

Azt, hogy hol lenne a határ, nem hiszem, hogy nekem kellene eldöntenem, de mint minden más kisebbség esetében, nélkülük döntést hozni róluk értelmetlen (mint arra rengeteg példa volt már a történelemben)
 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Ja, hogy akkor a konkrét esetre az lenne a megoldás, hogy belinkeled neki a viccoldalt. Jó politikus lenne belőled is ;)

A kisebbségek véleménye egy ésszerű pontig érdekel, de amikor irreális követelésekkel jönnek, akkor részemről támogatásra ne számítsanak. Az, hogy valaki férfi létére nőnek érzi magát, de nem tud hugyozni ülve egy férfi WC-ben, az számomra nem elfogadható.

Az meg külön vicces lenne, hogy egy több száz fős munkahelyen vagy intézményben azért állnának sorba a normálisok a WC-k előtt, mert lenne 1 akinek saját budi van fenntartva. De várjál már! Tök jó ötletet adtál. Kijelentem, hogy olyan izé vagyok, aki nem tűr meg mást a WC-ben (miért ne lehetnék ilyen kisebbség?)! Mekkora már! Saját szarófészkem lesz a cégnél! Nem kell senkivel sem osztozkodnom!

trey @ gépház

"Kijelentem, hogy olyan izé vagyok, aki nem tűr meg mást a WC-ben."

Ha tényleg ilyen problémáid vannak, akkor én melletted állok. 

De elég könnyen lebuknál, hogy csak hülyéskedsz, és próbálsz visszaélni a rendszerrel. 

Ami neked egy vicces butaság, az másnak komoly dolog lehet, nem arról szól, hogy szórakozásból csinál ilyesmit, mint ahogy te azt elképzeled.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Hogyan tudnék ezzel elbukni, cicus? Hmm?

Nem szórakozásból csinálnám, hanem a profitért. A nyugalmas WC használatért. Meg egyéb, másoknak egyre gyakrabban előugró kedvezményekért, szívességekért és figyelemért! A legtöbb ilyen egy figyelemhiányos ember, amelyik azért vonultat fel valamiféle devianciát, hogy valaki egyáltalán foglalkozzon vele.

trey @ gépház

"Hogyan tudnék ezzel elbukni, cicus? Hmm?"

Elég könnyen. Gyakorlatilag semmit nem tudsz a különböző szexuális és egyéb kisebbségekről, így nehéz lenne eljátszanod, és konzisztensen fenntartanod a látszatot, hogy te is ilyenhez tartozol.

Persze, ha valaki hasonló helyzetben van, mint te, előtte talán menne, de ott meg a célt nem érdéd el.

 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Nem kell eljátszanom semmit, mert nekem olyan devianciám van, hogy csak a WC-re terjed ki. Kuki-irigység a neve. Abban merül ki egyebek mellett, hogy nem szeretném, ha más is meglátna a kukimat, de van más is, de azt nem kötöm senki orrára. És követelem, ha a kétlelkűnek lehet WC-je, akkor nekem is építsenek!

Ugye nem azt akarod mondani, hogy neki lehet, nekem meg nem? Vagy esetleg kétségbe vonod az én devianciám létjogosultságát? Mert akkor elmegyek az ombudsmanig és telesírom az összes ballib újságot ezzel!

trey @ gépház

Miért lenne ez vicces? Ő is a saját kényelméért harcol és én is. Ugye azt nem feltételezzük, hogy ők képtelenek elvégezni a dolgukat egy kizárólag férfi vagy női WC-ben? Ha képesek, akkor ez semmi másról nem szól, mint a testi-lelki kényelemről.

trey @ gépház

Valamit már kezdesz kapisgálni.

Liftet is azért raknak a rokkantaknak sok helyre, hogy kényelmesebb legyen, a többségük nem képtelen felmászni a lépcsőn. (hiszen előtte ott másztak fel)

A faluk nevét is azért írják ki a kisebbségek nyelvén, hogy jobban érezzék magukat (mert hát magyarul is el tudják olvasni)

Azért raknak ki vakokat segítő dolgokat a járdákra, hogy kényelmesebben sétálhassanak, (mert ezek nélkül is ki tudnak menni az utcára és tájékozódni)

És azért csinálnak gender-semleges WC-ket, hogy nyugodtabb körülmények között tudják végezni a dolgukat ott az emberek (mert máshol is el tudnák, ahogy eddig csinálták)

Az emberek úgy álalában nem azért könnyítenek az életükben előforduló dolgokon, mert képtelenek másképp csinálni, hanem hogy egyszerűbb, kényelmesebb, kellemesebb, stb. legyen.

 

“Any book worth banning is a book worth reading.”

Ez nem gond, nem vagy a téma szakértője, nem hozol döntéseket a témában, nem is kell ismerned a devianciákat. Erre vannak a szakemberek. Ha valamit nem értesz, megkérdezheted tőlük.

Egy pszichológus sem mindig van képben az operációs rendszerekkel.

A lényeg, hogy mindenki azzal foglalkozzon, amihez ért, különösen ha mások életét befolyásoló döntésekről van szó.

“Any book worth banning is a book worth reading.”

"A deviancia olyan magatartás, mely megszegi a közösség vagy társadalom nagy része által elfogadott normákat." (WIKIPÉDIA)

A "deviáns viselkedést" nem jutalmazni szokták, - az emberi társadalom pedagógiai "kulcspozícióban" lévő tagjai által alkalmazott mindenféle nevelés arra irányul, hogy az érintett egyén szocializálódási folyamat során megszabaduljon tőle. - (Régen rossz ha bármiféle indoklással vagy toleranciával ennek is "oltárt emelünk".)

Nincs deviancia, ha nincs norma, közösség vagy társadalom. 

Nincs norma, ha a többség elhallgattatásra kerül.

A deviancia normálissá válik, ha a normálist deviánssá teszed.

Tessék egy kicsit ilyeneken elgondolkozni.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Miért? Volt szavazás a diákok közt a kérdésről? Talán a szülők is meg lettek kérdezve? Vagy manapság, egy diák plusz pár tanár már a többség?
Nem úgy volt, hogy a szülők szóltak a képviselőnek, hogy mi a rák van?

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Terry Black egy jó (értsd: elrettentő) példa arra, hogy miért nem kell ezeknek engedni. Addig sírta tele a TV-t, rádiót, amíg gyerekeket nem nevelhetett. Mellé állt a "felvilágosultabbja", kisírták neki. Már akkor tudható volt, hogy alkalmatlan lesz gyereknevelésre, de a haladó gondolkodás miatt ki kellett neki sírni.

Most, hogy leadta a szerelést, ott maradt 2 gyerek, aki kurvára semmit sem tehet az apja (vagy anyja?) baromságáról. Ott maradtak nem tudom hány százezer euró adóssággal a nyakukon. Most, hogy ez történt, természetesen a haladó értelmiségi liberális bagázs kihátrált mögüle. Most, hogy zsebbe kellene nyúlni, segíteni.

Szégyen ez a sztori is!

trey @ gépház

Oké ez így van, de most arra gondoltam, hogy a választások előtti őrületben a hatalom odáig ment, hogy az aktuális meetoo mozgalom eszközeivel rúgatta ki Havas Henriket úgy hogy a mi pénzünkből fizetett kurvák vallottak ellene, majd a Vona Gábort - aki nyilván megéri a pénzét - szintén a mi pénzünkből transz "művésznőkkel" hozták hírbe.

Tehát a hatalom csavart egyet a dolgokon és kihasználta ezeket a dolgokat a saját javára. És az a félelmetes, hogy mennyire bejött neki. 

A metoo egy kétélű fegyver. Fel lehet ülni erre a vonatra, be is lehet nagy pofával állni mögé (nyilván politikai haszonszerzés céllal, ahol ezt itthon is tették), de keményen visszaüthet ott is, ahol azt eddig fegyverként használták (Gothár és holdudvara).

trey @ gépház

A példánál maradva: itt megengedték nem rokkantnak is, hogy használja a rokkant WC-t. Jellemzően a mozgássérült WC-k (mivel szerencsére kevesen használják) egyéni WC-k, tehát nincs arról szó, hogy együtt kéne két vagy több embernek használni.

Néhány benzinkútnál, boltban van olyan, hogy nincs nemenkénti WC, van egy, aztán használja, aki akarja. Máshol is előfordul. Ha úgy nézzük, ezek is gendersemleges WC-k. És nem kell negyedik, ötödik, mert egyszemélyes.

Na várj, a roki WC eddig nem gendersemleges volt? Én még nem láttam külön női és férfi rokkant WC-t.

Egyébként pont azért jó a gendersemleges WC, mert lehet 57 féle gender, és elég mindnek 1 WC.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Akkor itt és most, először és utoljára belemegyek a te gondolatmenetedbe, mert még abban a kontextusban sem értem, amit mondasz.

"De, és itt egy nagyon fontos de, mindezt úgy kell tennie, hogy a többségnek nem sérülnek a esélyei"

Mint kívülállónak, magyarázd el kérlek, miben sérül egy magát fiúnak hívő fiú esélye attól, mert gendersemleges WC-ben pisil a pisszoárba?

"nem kivételezhet senkivel sem szemben."

Rendben, akkor tiltsuk be a mozgássérült WC-ket, hiszen nem kivételezhet senkivel szemben. A vakoknak is kelljen táblára rajzolni, kottát olvasni, jegyzetelni, természetesen diktafont nem használhatnak, mert az már kivételezés lenne, és az ugye rossz, sérülnek a többiek esélyei.

Ha te ezt egy fogyatékosságnak tekinted, és oké, hogy a vakokkal meg a mozgássérültekkel kivételezünk (saját WC-je van az iskola < 1% tanulójának!), akkor a transzgender emberekkel miért nem oké a kivételezés?

(Azt ne is firtassuk, hogy a WHO és egyéb más, nálad kicsit tájékozottabb szervek szerint sem minősül sem betegségnek sem fogyatékosságnak ez a jelenség. De biztos ők is letérdeltek néhány masnit hordó fiúnak meg cilinderes lánykának).

"Azért, mert egy állandó megfelelési kényszert szül. Mert ma csak egy tábla kerül ki, holnap meg kétnaponta festhetik át az iskolát mert valamelyik diáknak nem tetszik valamelyik szín a falon és ettől rosszul érzi magát."

Valami hasonlót nálad kevésbé értelmes emberek is elmondták a mozgássérültek kapcsán is, és lám, mégse lett betiltva a tornaora (de még csak a futás se), szóval a mozgássérültek bátran érezhetik rosszul magukat a futók láttán, mindenki leszarja. És a közbeszédből sem koptak ki a színek nevei, még mindig árulnak piros és zöld pulóvereket is, pedig az még a színtévesztőknek is probléma.

"A jelenség iskolaközösségekben hatványozottan jut érvénybe és már most is jelen van, elég csak arra gondolni, hogy a legtöbb középfokú tanintézményben a lányoknak felmentése van torna alól menses idejére. Az ember egy nőgyógyászati szakrendelésen nem lát annyi 30 napon át vérző nőt, mint egy középiskolai tornateremben."

És itt dobtam le végképp a szíjat. Eleve, férfiként te bizonyára nagyon meg tudod ítélni, mennyire megterhelő egy nőnek minden hónapban 2-5 napon át véreznie (de van aki 6-8 napot is vérzik). Hogy hány olyan lány van, aki görcsökben fetreng otthon ezen a pár napon és a pokolba kívánja azt is, hogy a világra jött. A menstruáció nem abból áll, hogy csinos fiatal lánykák kék tintát folyatnak egy szárnyasbetétre, csak ezt nem illik tévében hangoztatni. Azt meg végképp, hogy a nőknek nem egyszerre van vérzésük, hanem minden nap másnak. Nagyon szomorú, hogy durván 30+ éves korodban kénytelen vagyok én felvilágosítani téged genderügyileg, mert ezt magadtól nem voltál képes megtenni, de véleményed, az van.

És leszarom, hogy hány nőismerősöd van, aki a menses idején is vígan bejár dolgozni, szűrt mintával dolgozol, ráadásul a nők ezeket a problémákat még a párjuk elől is titkolják, hát még kb vadidegenek elől. 
Az, hogy amúgy pár középiskolás lány visszaél ezzel a lehetőséggel, pedig nem magát a lehetőséget diszkvalifikálja, hanem egyszerű nevelési probléma, és akként is kellene kezelni. 

Annyira tipikus magyar hozzáállás az, hogy ha valakit valamilyen megkülönböztetés ér, akárha indokolt is, egyből visszahúzzuk a szarba, szenvedjen ő is, hát én is szenvedtem, oszt mégis ember lett belőlem. Eszünkbe se jut, hogy mi meg ők nem egy ember vagyunk, az pláne nem, hogy esetleg a mi szüleink is rosszul csinálhattak egy-két dolgot, hát az már istenkáromlás lenne! Ami az ő fiatalkorukban volt, az az etalon, a haladás meg rossz, érted?!

Ugyanezek az emberek a leghangosabbak, amikor őket éri valami baleset, ami miatt a térfél másik oldalára kerülnek. 

Blog | @hron84

valahol egy üzemeltetőmaci most mérgesen toppant a lábával 

via @snq-

A többségnek ott sérülnek az esélyei, mikor szó nélkül el kell viselniük a deviáns viselkedésű kisebbséget. Mert hosszútávon ide megy ki a játék. Elhallgattatni a többséget, felrúgni a társadalmi szabályokat, elérni, hogy semmi ellen ne szólaljon fel a többség.  Amerikában a nagy techcégeknél valós probléma, hogy inkább elhagyják a férfi dolgozók a cégeket, semhogy felszólaljanak az Őket ért sérelmek ellen.

Amit olyan szépen elcsúsztok a felett, hogy a sztori ott kezdődött, hogy az izé tanuló azt kérte, hogy használhassa a rokkant WCt. A kripli igazgatóság, meg lelkesen átcímkézte a rokkant WC-t gendersemleges WC-re. Holott a történetnek egy igennel kellett volna véget érnie, vagy annyival, hogy "Hát persze, hiszen rokkantaknak van fentartva!" Csak ez nem felelt volna meg a kisbarátunknak, abban nyugodt lehetsz.

Igen szomorú, hogy 30+ évesen alapvető szövegértési problémákkal küzdes, de leírom másképp, hátha felfogod. Egy 30 napon át menstruációs vérzésben szenvedő nő súlyos beteg, épp ezért is fordul elő leginkább a nőgyógyászatokon. Ugyanakkor azért fordul elő a szakközépiskolák tornaóráin is tömegesen ez a betegségtípus, mert a tornatanárnak nincs lehetősége az igazságnak az ellenőrzésére. Ilyen az, amikor egy hátrányban szenvedő embernek előnyt biztosítasz, de hiányozik a kontroll ami megakadályozza az előnnyel való visszaélést. Ez nem nevelési kérdés, mert opportunisták mindig vannak és a rossz példájuk ragadós. Pedig ezt is meg lehet oldani, szimplán minden kislány kap havonta max. 7 napot mikor felmentése van. Csak ez a mai szipiszuper, nyitott társadalomban is olyan izé és megalázó, holott csak egy természetes folyamat. És ez nevelési kérdés, hogy a testi folyamatok ne legyenek szégyenletesek. Ezen kéne pörögnötök kispajtások.

A szarmagyarozásod siralmas. Ha már magyarozni akarsz, akkor tedd hozzá, hogy magyar tulajdonság még a sunnyogás, lógás, irigység, kiskapu keresés és a legkisebb kényelmetlenség esetén is a vég nélküli picsogás. Jah nem, ezek össznemzeti proli és libsi tulajdonságok. Amit te haladásnak akarsz beállítani egy szépen megkomponált terv egy szűk réteg számára szabályok, felelősség és jogkövetkezmények nélküli világhoz. Csak szűklátókörű elvtársaiddal azt nem veszitek észre, hogy csak addig kelletek míg tömegbázist jelentetek, de semmi perc alatt  ellenetek fordulnak az általatok védettek és szétcincálnak titeket is. Elég csak megnézni, hogyan járnak a lelkes férfi feministák  vagy épp feketejogi sjw-k ha picit is nem tetszenek a hangadóknak. Lehetnek bármilyen lelkesek, úszik a megélhetésük és az állásuk, de még a twitter és youtube csatornájuk is.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Szerkesztve: 2019. 12. 20., p – 10:56

Az jutott eszembe a kommentek olvasgatása közben, hogy nem lehet hogy nagyon sok ember gyenge volt biológiából és ezért "győzhető meg" könnyen arról, hogy nem csak két nem létezik?

Nagyon sok helyzetben hasznos ám ha tudjuk miről van szó. Csak egy gyors példa: postára mentem a minap, egy rakás roma asszony épp "kommunikált" kb a postai dolgozók felével, valószínűleg már korábban kezdődött. Arról volt szó, hogy az egyik asszony drága jó ura otthon fekszik betegen, nem tudja átvenni a nyugdíját és hogy adják már neki (feleségnek) oda ott a postán. Erre persze elmondták neki, hogy semmi baj, a kézbesítő be tud menni a házba és oda tudja adni a férjnek az ágyban is (nyugdíjat ugye csak az vehet át akinek a nevére érkezik). Erre megint újrakezdte, hogy hát de úgy nem jó, adják már oda neki ott a postán. Akkor azt is elmondták neki, hogy ha ő, a feleség akarja átvenni, akkor írni kell egy meghatalmazást és utána átveheti a feleség is. Itt már elég nagy hangerővel ment a megbeszélés, ami szerintem felesleges volt, mert nem a hallásukkal volt gond. Az egyik asszonynál itt már kiakadt a feldolgozó egység: elkezdett hangosan reklamálni, hogy jáj hát de mit tesznek velük? miért kell ezt ilyen hangosan mondani, nincs itt senkinek semmi köze ahhoz, hogy meghatalmazást kell írni. Teljesen ki volt kelve magából, mintha az valami szégyelni való lenne... Erre azt is elmondták nekik, hogy menjenek a nyugdíjigazgatóságra és intézzék el ott.

Az a baj, hogy kezd úgy kinézni, hogy lassan már azok lesznek többen akik szerint nem csak két nem létezik...

"Az a baj, hogy kezd úgy kinézni, hogy lassan már azok lesznek többen akik szerint nem csak két nem létezik..."

A bilógia és az orvostudomány is úgy tartja ,hogy vannak kivételek (és nem is olyan ritka):

https://napidoktor.hu/noi-egeszseg/mi-is-az-a-hermafrodita/
https://hu.wikipedia.org/wiki/Interszexualit%C3%A1s

Szóval máskor maikor ferde szemmel nézel valakire, akkor gondolj bele a helyzetébe, mert nem biztos, hogy csak hülye hóbort az, hogy -így egyszerűen fogalmazva- nem tudja eldönteni, hogy fiú-e vagy lány.

" ... biztosítania kell az esélyegyenlőséget, az emberhez méltó bánásmódot mindenki számára. De, és itt egy nagyon fontos de, mindezt úgy kell tennie, hogy a többségnek nem sérülnek a esélyei, nem kivételezhet senkivel sem szemben. Ez az a komoly hiba amit az iskola vezetősége elkövetett, ugyanis kedvezményt tett a kisebbséghez tartozónak a többséggel szemben."

Azért itt érzek némi erőltetett belemagyarázást, zavarosságot, meg ellentmondást.
Mit ártott a többségnek az, hogy lett neki egy külön WC? Hol sérültek a többség esélyei? Most akkor a külön illemhely esélyegyenlőség vagy kivételezés, kedvezmény? Nem mindegy és egyszer azt írod, hogy biztosítani kell az esélyegyenlőséget, aztán meg azt ,hogy ez kedvezmény. Akkor is az lenne a szemedben, ha mondjuk egy eddig mozgássérült WC-vel fel nem szerelt intézmény egy mozgássérült diák/munkavállaló miatt kialakítana egy mozgássérült WC-t? Az kedvezmény, kivételezés, vagy esélyegyenlőség?
 

Esélyegyenlőség megteremtése: Megengedi a diáknak, hogy a rokkant WC-t használja.
Pozitív diszkrimináció elkerülése: Nem építenek külön álló, dedikált WC-t pusztán egy diáknak csak mert izé.
Kedvezmény tétele kisebbséghez tartozónak:  A WC-t átcímkézték gendersemleges WC-nek, és ezzel túlléptek a pisilésen és a szaráson,  a diák és mások politikai agendáját tolta az iskola. És ez durva kedvezménytétel, mert egy kisebbség politikai agendája mögé álltak be.  

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Te egyszerűen bekattantál a 'gendersemleges' szóba, emiatt lett ez valami szörnyű cselekedet számodra. Pedig a 'gendersemleges' ez esetben mindössze annyit jelent, hogy az adott WC-t nemétől függetlenül bárki használhatja. Ami eddig is megfelelt a valósággal, és ezzel a megoldással neked sem volt alapvetően bajod, mindössze az elnevezéssel, ha jól értem.

Tényleg elvetemült cselekedet gendersemlegesnek nevezni valamit, ami gendersemleges.

Nah, fussunk neki még egyszer:
Ez egy középfokú tanintézmény. Igaz?
Középfokú tanintézmény ember diákok járnak. Igaz?
Az ember vagy férfi vagy nő, ahogy fentebb már párszor végigmentünk a témán. Igaz?
A fenti középfokú tanintézményben, mint majd minden közintézményben van az adott nemnek megfelelő WC? Igaz?
Kimondhatjuk, hogy a fentiek tükrében, semmi szükség nem volt gendersemleges WC-re? Igaz?
A genderkérdés progresszív liberális és mentális zavarokkal küzdők számára fontos ügy. Igaz?
Amennyiben nincs szükség gendersemleges WCre és mégis létre van egy hozva, az politikai kérdés. Igaz?
Bónusz kérdés, ha a mozgássérült WCt nevezzük át gendersemlegesnek, ahelyett, hogy "gendersemleges mozgássérült WCnek" nevezzük át, akkor vajon diszkrimináljuk-e a mozgássérülteket vagy sem?

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Nem a genderkérdés foglalkoztat, hanem minden olyan kérdés ami törekvés arra, hogy korlátozzák az emberek szólási, önkifejezési szabadságát, olyan norma és eszmerendszereket  kényszerítsenek rájuk ami veszélyezteti testi és lelki egészségüket. És miért? Azért, hogy pszichózisaim szép, csendben nyugodjanak, hosszú és nyugodt életet biztosítva embertársaimnak, elkerülve az idő előtti halálukat.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Tévedés. A szólás szabadsága mindennél fontosabb. Kiereszti a gőzt, rámutat problémákra, világnézeti véleménykülönbségekre, képet ad az embeek valódi véleményéről. Hogy mennyit is érnek akik megkapják a szólás szabadságát, az más tészta.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Bónusz körként az összes ilyen kérdésben nyilatkozó jogászt, jogvédőt, politikust helyben agyonlőni

Aki olyat szól, ami a te világnézeteddel nem egyezik, azt helyben le kéne lőni. Te írtad. Egyszerű következtetés: te az emberéletet és a szólás szabadságát egyaránt semmire nem tartod. Ezt nem érdemes tovább magyaráznod, hogy milyen ideológia szerint nem ér semmit valaki élete.

Összetéveszted a szólás szabadságát és a önös érdekből történő tömegmanipulációt, a másokon történő nyerészkedést.
Továbbá nem azt írtam, hogy megtíltanám, hogy nyilatkozzanak. Nem azért lennének agyonlőve, mert beszélnek, mert kifejtik a nézeteiket, hanem a céljaik miatt. Ezeknek az embereknek épp anyira érték te vagy bárki más, mint nekem és én egy ártatlan kóristafiú vagyok hozzájuk képest, mert nekem nem célom a hatalom, mások feletti uralkodás.
Arról nem beszélve, ha nem hagyod beszélni ezeket az embereket, honnan tudod mik a céljaik, mik a motivációik? Minden politikai rendszer bukásának ez a kulcsa. Elnémítják a nekik nem tetsző emberek hangját és ezáltal egy információs vákuumba kerülnek.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Miért is? Mert nem eszem nagykanállal az unikornishányás? Mert tisztán látom, miképp használnak ki embereket, embercsoportokat (különösen rászorulókat) különféle eszmerendszerek terjesztéséhez, politikai hatalom, anyagiak megszerzésének érdekében?

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Innen indult:

Bónusz körként az összes ilyen kérdésben nyilatkozó jogászt, jogvédőt, politikust helyben agyonlőni, mert nem a betegek érdekeit képviselik, hanem a saját agendájukat.

https://hup.hu/comment/2417055#comment-2417055

És ha ebben a szálban felfelé visszaolvasol egy kicsit, meg is ideologizálja, hogy mi az indok: Nem azt gondolják, ami szerinte a helyes gondolatmenet. És akinek a gondolatvilága nem felel meg az övének, annak az élete nem ér semmit.

Pedig politikus esetén én is támogatnám, hogy a szavazólapon két X lenne, egyik a mostani funkcionalitásban, másik opcionális, hogy melyik senkiházit lógassunk fel egy lámpavasra az előző ciklusból. Ha mondjuk jön rá 2/3, akkor mehet. Lehet kevesebb elbaszott politikusunk lenne, ha lenne a tetteikre valami rájuk nézve is következetes következmény. :)

Amúgy meg tökre igaza van: egy halom tök felesleges jogász, jogvédő és politikus keveri a szart érdemi társadalmi haszon nélkül. Mondjuk, hogy mit kellene velük csinálni, az egy jó kérdés.

Ideológiai alapon? Kevered az ideológiát az ürüggyel. Más embereknek sem kell ideológia, hogy le akarjanak más embereket ölni
Ideológia alapon lenne, ha csak ez az egy célcsoport lenne.  Ideológiai lenne ha ezt egy csoport érdekeként vagy egy eszme alátámasztására állítanám be.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Mesélj erről még. Hogyan is korlátozom a te szólási szabadságodat? Elvesem a tárhelyet előled a HUP szerverén? Beállok a hátad mögé és a tarkódat csapkodom valami tompa, kemény tárggyal? Feljelentelek talán Treynél, vagy bármelyik hatóságnál? Rád hívtam a rendőröket vagy a TEKet? Nem, egyik sem történt.
Nem. Én legfeljebb kellemetlen érzéseket keltek benned. De ez utóbbi sem a szólásnak, sem az önkifejezési szabadságnak nem korlátozása. Legfeljebb a milleniális, sikoltozó majmoknál.

Tévedés, hogy én bármiféle eszmerendszert szeretnék rájuk kényszeríteni. Akkor politikai aktivista lennék, felvonulásokat szerveznék és vennék részt. Itt pusztán magánvéleményemet írom le. Azt nem senki sem köteles azt elfogadni.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Továbbra is kevered a magányvéleményt a hatalom általi elmonyással. Szavakat nem lehet írtani, embereket lehet. Szavakat elhallgattani lehet, de amíg létezik egy ember is aki ismeri a jelentését létezni fog a szó.  Először ezen juss túl.

A második mondatod, a "lálálálánemhallombefogtamafülem" polkorrekt verziója, ami egyfajta érettséget jelent, mert fülre tett kézzel való artikulálatlan sikoltozásnál már értelmesebb. Gratulálok, ezzel egy lépcsővel magasabbra kerültél az átlag amerikai egyetemi aktivistáknál.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Az első néhány kérdésedre a válasz igaz.

Az, hgoy szükség volt-e gendersemleges WC-re, nem igaz, mert gendersemelges WC addig is volt. Akkor is, ha explicit módon nem annak hívták.

Az, hogy a progresszív, liberális és mentális zavarokkal küzdők egy kérdésbe kerültek, nagyjából sunyi módon azt sugallja, hogy a progresszív liberális és a mentális zavarokkal küzdők egy kategória (tudom, hogy ezt majd letagadod, de leszarom).

A következő kérdésed csúsztatás, mert olyan dolgokat mos össze, amelyek nem tartoznak szükségszerűen egybe.

Bónusz válasz: mivel a mozgássérült továbbra is használhatja a WC-t nem diszkrimináljuk.

Ha van minden nemnek neki megfelelő WC, akkor miért kell gendersemleges?
Bocsáss meg, ha a két csoport is ugyanazon célokért küzd, akkor a mentális zavarokkal küzdők elhallgatása diszkrimináció lenne. Ha van átfedés a két csoport köze az természetes dolog, hiszen egy mentális zavarral küzdőnek is lehet politikai véleménye. Elég csak tükörbe néznem. Az egy kategóriába sorolást te teszed meg.

Nem, nem csúsztatás. Ugyanis egy szűk politikai körön kívűl a mai Magyarországon senkinek eszébe nem jut a gendersemleges WC kérdése egy közintézményben. Ismerve a mai Magyar politikai állapotokat egy ilyen táblázás automatikusan a "hűdekurvalázadók" életérzést ad, automatikus erekcióval és nedvesedéssel, szigorúan nemtől függően.
A mai Magyar valóságban egy közintézmény WCje kapcsán az jut az embereknek eszébe, hogy legyen papír, ne legyen összeszarva és egyáltalán működjön.

A mozgássérültnek  ott sérülnek az érdekei, hogy a számára szarásra épített helyet egy politikai játszmába vonták bele és tutira nem lehet biztos, hogy egyik napról a másikra nem csak mély meghajlások közepette, kulcskérés és könyörgések árán szarhasson a neki épített retyóban.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Politikai játszmába TE vonod be. Az egész 'gendersemlegesség' - azaz az, hogy valamit függetlenítünk az illető nemétől - csak akkor politika, ha valaki azt csinál belőle. Itt te csináltál belőle politikát. Van valóban jónéhány hozzád hasonló ember, akik akár még olyan dolgokat is szabályozni akarnak, ami magánügy, aztán annak érdekében, hogy ez sierüljön, hogy mindenáron az ő értékrendjük érvényesüljön, elkezdenek mindenből ügyet, hisztit gyártani. Ezt csinálod te végig ebben a topkban. Ennek érdekében már erősen elkezdtél csúsztatni, egyszerű tényeket hamis megvilágításba helyezni. Ebben az aljas játékban én most magadra hagylak.

Ha nincsenek lábaid, akkor a mozgássérült mosdóba gurulsz be a kerekesszékeddel, akkor is, ha szentül hiszed, hogy tudsz járni. Ha nőnek tartod magad, de férfi nemi szerveid vannak, és nem vagy mozgáskorlátozott, akkor a férfi mosdóba mész. Stb. _Magánügy_, mit gondolsz magadról, a testednek megfelelően választasz mellékhelyiséget. Mi ezzel a probléma?

:)

Én tettem ki azt a táblát? Nem.
Szükség volt a táblára? Nem.
Én csináltam belőle politikát? Nem.
Én kezdtem róla cikkezni, hogy megint "bántsák" van? Nem.

Ez már akkor is politika volt mikor idehoztam a móka kedvéért és meg kell hagyni hozta is elvártakat.

Magánügy ami a magánterületen történik, közügy ami közintézményben történik. Ez a dolog addig maradt volna magánügy amíg a diáknak engedélyt adnak a rokiwc használatára. A tábla kitételétől vált közüggyé. Csúsztatás az, amikor a nektek nem tetsző kimenetelnél magánügyről, szólásszabadságról áradoztok, miközben pároslábbal gyalogoltok bele a többségbe.

Igen, durcásan elvonulni a sarokba rendkívül felnőtt viselkedés. Legtöbben kinőnek ebből úgy az óvodai nagycsoport magasságában.
 

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Itt és most TE csináltál belőle politikát.

A magánügy/közügy pedig nem egészen így van. Csak egy példa: ha a buszon - ami közterület - olvasok, akkor magánügy, hogy mit olvasok, hiába közterület. Ugyanez közintézményben is. Lám, még te is magánügynek tartod a mozgássérült WC használatát, pedig a közintézmény itt is adott, úgyhogy szépen megcáfoltad az első mondatodat. Az meg no comment esete, amikot a velem folytatott vitában áttérsz a többes számra, azaz skatulyázol, elkezdesz egy általad felépített embercsoporttal vitázni. A csúsztatás pedig nem az, amit te állítasz, de mivel átmentél vagdalkozásba, ezt továbbra is meghagyom neked. Csináld nyugodtan.

Ha politikát akarnék csinálni belőle, akkor valamelyik politikai csoportosuláshoz csatlakoznék és az gendájukat nyomnám. Csak nem áll a szándékomban. Sokkal inkább ez. Meg ez.

Vajon a buszon történő maszturbálást is magánügynek tartod? És ha mondjuk gyerekpornó képregényt olvasol  a buszon az is magánügy? Hint, mindkettőért megbírságolnak.
A sztori a tábla kikerüléséig egy ember magánügye volt. Kikerült a tábla közügy lett. Nem a szarás kérdése volt közügy, hanem a tábla kitétele. Vagy úgy érzed, hogy a diák csak megfelelő méretű és formátomú tábla alatt lett volna képes elvégezni a dolgát?

"Ennek érdekében már erősen elkezdtél csúsztatni, egyszerű tényeket hamis megvilágításba helyezni."

"A csúsztatás pedig nem az, amit te állítasz, de mivel átmentél vagdalkozásba, ezt továbbra is meghagyom neked."

Most csúsztatok vagy nem? Vagy ez afféle neoliberális újbeszéd? Segíts kérlek.

Nincs itt vagdalkozás. Egyszerűen megállapítottam, hogy gyermeteg viselkedés a látványos elvonulás. Van helyette felnőttebb viselkedés is: Értelmesen vitázni, vagy nem ráklikkelni a válasz gombra.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

"Az ember vagy férfi vagy nő, ahogy fentebb már párszor végigmentünk a témán. Igaz?"

Az, hogy az ember vagy férfi vagy nő, az orvosi értelemben nem igaz. Amikor megszületsz, akkor az elsődleges külső nemi jegyek alapján besorolnak. De ez csak egy faktor. Az hogy férfi vagy vagy nő, azt ezen kívül egy csomó szervi -tehát biológiai- dolog befolyásolja, belső nemi szervek, kromoszómák, hormonháztartás. 

Hova sorolod pl azt, akinek női külső nemiszerve van (ergo nőnek néz ki), de vannak működő heréi a hasüregében, amik férfi nemi hormonokat termelnek (amitől meg ő bizony férfinak fogja magát érezni mondjuk kamasz korától, akkor is ha amúgy kislánynak nevelték)? Aztán van amin lehet műtéttel/kezeléssel segíteni, van main nem. De amin lehet az is úgy kezdődik ,hogy a páciens dönthet, hogy ő mit érez magában, mert az egészhez ez is hozzátartozik: mert hiába van p*cse, ha a hormonjai meg az agya azt mondják, hogy ő nő. (olvass kicsit utána az interszexualitásnak, ezek biológiai, orvosi tények).

Pl:
"Morris-szindróma (testicularis feminisatio) egy enzimhiány (5alfa-reduktáz) következménye, ami által a férfi XY kromoszómák ellenére a fenotípus közel tökéletesen nőies. A szövetek ugyanis nem érzékenyek a férfihormonok hatására. Jellemző a magas, nőies alkat, dús keblek. A hüvely valamivel rövidebb, de normális is lehet. A méh hiányzik, a petefészkek helyén herék találhatók. A páciens leggyakrabban a menstruáció teljes hiánya miatt keresi fel az orvost." -> tehát addig nőként élt, működő herékkel és férfi hormonokkal, nem tehet róla, így született. Aztán szembesül vele az orvosnál, hogy ő biza genetikailag férfi. Nőként biológiailag nem funkcionál. Gondolhatod, hogy ez milyen zavart okoz valakiben.

Egy csomó ilyen (és hasonló) rendellenesség van, és születéskor ez -többnyire- nem látszik. Szóval az, hogy vagy férfi vagy vagy nő ez kb olyan, mintha azt mondanád, hogy az embernek márpedig 2 lába van és nem akarnál tudomást venni arról, hogy márpedig van aki láb nélkül vagy mondjuk egy lábbal születik, pedig ez is tény. Az egyenlő bánásmód meg -amivel feljebb bőszen egyetértettél- pont arról szól, hogy felfogod és tudomásul veszed, hogy nem minden fekete és fehér, és aki nem fér bele a skatulyádba, azt is egyenrangúként kezeled, mert attól még ember.

Az eredeti témát figyelembe véve azt lenne jó megérteni, hogy a mozgássérülteknek azért van külön helyiség, mert egy részük fizikailag képtelen lenne használni egy átlagos mellékhelyiséget. Innentől kezdve az emberek 99,9%-a pontosan tudja, melyik mosdóba menjen. Az egyenlő bánásmód meg azt jelenti, hogy nem építünk külön budit a maradék 0,1%-nak, hanem elvárjuk tőlük, hogy a meglévő két fajta mellékhelyiség közül a megfelelőt használják.

:)

És mily meglepő, nem is építettek külön budit. Az, meg hogy valaki használhassa a mozgássérült WC-t annak ellenére, hogy nem mozgássérült, de bármely okból nem szeretné a saját biológiai nemének megfelelő közös WC-t használni, egyéni mérlegelés kérdése, helyben eldöthető dolog, távolról sem előírni, sem kizárni nem érdemes ezt a lehetőséget.

Alapvetően erről szól(na) a történet, csak vannak, akik szeretik felfújni.

Hogyan döntöd el innen arról a problémáról, hogy valós-e?

Ha megengedik valakinek, hogy a mozgáskorlátozottak számára készült WC-t használja, az nem azt jelenti, hogy az a valaki beköltözik oda, hanem azt, hogy rendeltetésszerűen használja, elvégzi ott a szükségleteit, esetleg még átöltözik. Ha szerinted ezzel elveszi a mozgássérültek elől a WC-t, az komoly gondolkodásbeli problémára, esetleg szándékos csúsztatásra enged következtetni.

Probléma alatt itt azt értem, hogy nehezen vagy egyáltalán nem tudja használni a "rendes" vécét; pl. értelemszerűen egy kerekesszékes ember jó eséllyel nem fog tudni használni egy nem akadálymentesített vécét, ez "probléma", tehát elvárható, hogy legyen egy akadálymentesített vécé, amit meg fog tudni használni.

Az, hogy egy "épkézláb" ember, aki ugyanúgy tud ülve vagy állva vécézni, mint más nő vagy férfi, csak nem érzi magáénak a vécé ajtaján lévő "férfi" vagy "nő" címkét, az nem valós probléma abból a szempontból, hogy neki ne csináljunk már külön vécét, tudná ő gond nélkül használni a "rendeset".

Ha meg egy mozgáskorlátozott ember azért nem tud bemenni az akadálymentesített vécébe, mert valaki egy "férfiak"/"nők" felirat nélküli vécében nem tud nyugodt lélekkel vécézni, akkor az igenis szükségtelen akadályozás. (Ahogy pl. a "tűzoltó-felvonulási" területen sem parkolhatunk, nem azért, mert az esetek többségében útban lennénk, hanem mert _ha_ jönnek a tűzoltók, és nem férnek el tőlünk, akkor gáz van.) Nincs itt csúsztatás, csak tekintettel kéne lenni a másikra. (Főleg, ha valós gondja van, ami nem "fejben dől el".)

Igen, ha a mozgáskorlátozott nem tudja használni a neki fenntartott WC-t, akkor ez a megoldás nem jó. De ha mondjuk van az épületben összesen egy mozgáskorlátozott, plusz egy bármely okból a mozgáskorlátozott WC-t használó nem mozgáskorlátozott, akkor nem valószínű, hogy ez a helyzet állna fenn. És igen, ezt helyben, a konkrétumok ismeretével lehet eldönteni, hogy ez megengedhető-e, vagy sem.

Amikor és ahol valóban szükséges, konkrét eset nem jut eszembe.

A cikkben szereplő fiatalt segíteni és támogatni kell abban, hogy megértse és elfogadja magát és a többieket olyannak, amilyenek.

Pl. akik rosszul lesznek a tömegben, kapnak üres buszt, meg üres plázát? Nem kapnak. Mentálisan kell leküzdeniük a gondjukat. Mert csak ők lesznek rosszul a buszon és a plázában, az emberek 99,9%-a nem.

Kivételezés helyett kapjon mindenki valódi segítséget.

:)

Sajnalom, hogy befulladt. Belinkeljek egy vizen uszo olajfoltot?

Egy ovodakeritest mar meg se merek szinte reszkirozni.