Office O 365 - One Note 2016 jegyzet megosztása és szinkronizálása

Tudom a téma nem a legjobb de nem találtam MS office fórumtémát...

Adott egy 10-15 fős munkahelyi csoport. Szeretnénk One Note-t használni a feladatok kiosztásában, nyomonkövetésében. Azért lenne nagyon jó, mert táblázatokat is be lehet szúrni, ami számunkra nagyon fontos lenne. Minden gépen win 10 pro o 365-el.

Addig sikerült eljutni, hogy a jegyzet tulajdonosa létre hozza és megosztja a többiekkel a megfelelő tartalmat. Ilyenkor érkezik egy értesítő ami tartalmaz egy linket. Erre a linkre kattintva a One Note online nyílik meg böngészőben. Itt minden szépen teszi a dolgát, viszont szeretnénk a gépekre telepített alkalmazást használni erre a célra.

A webes felület felajánja, hogy szerkeszthetem tovább a dokumentumot az alkalmazásban, viszont miután rákattintok hogy akkor hajrá, a következő hibaüzenetet adja: a fájl nem létezik, vagy nincs hozzáférésem. A jegyzet tulajdonosának ilyenkor nem érkezik értesítő.
A jegyzet létrehozásánál van lehetőség egy share point-os hely megadására, amihez viszont nincs hozzáférésünk.

Találkozott valaki hasonlóval esetleg?