Postfix 25 port helyett 587-re

 ( Lenny | 2018. május 27., vasárnap - 22:41 )

Sziasztok!

Nethserver-t tesztelek és a külső domainekhez a 25-ös porton keresztül próbál csatlakozni, ami blokkolva van a szolgáltató által. Hogy tudom rávenni, hogy 25 port helyett az 587-et használja?

Előre is köszi a választ!

L.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Szia!

Beszélni kell telefonon a szolgáltatóval és kinyittatni a portot. A Telekomnál dolgoztam egy időben. Ott csak betelefonált az ügyfél, azonosította magát és kérte a portnyitást. Az ügyfélszolgálat ilyenkor tájékoztatja az ügyfelet, hogy kinyitja, de ha SPAM-elésen kapják az adott IP-n az ügyfelet, akkor bezárják a portot és többé nem kérheti a kinyitását.

Amennyiben ez megfelel neked, akkor bekattint egy pipát a CRM-rendszerben és 5 perc múlva működik.

Ui: Műszaki/hibabejelentő menüt válaszd az IVR-ban. A Sales nem fogja tudni, hogy miről beszélsz :D

Üdv.

+1 régen a weben is lehetett kérni.