Hazai fejlesztésű Webshop + Kaspersky Safe Money -> 0:0?

 ( hendrick | 2017. szeptember 18., hétfő - 23:17 )

https://hup.hu/node/151480 folytatásaként
ismét sikerült beletenyerelnem egy olyan webshopba ahol a kártyás fizetés után, ha a redirect megszakad, megszakad a feedback a webshopnak, ami mint azt páran úgy véljük, nem kellene már így legyen 2017-ben. A nagyobb testvérkék webshopjai felnőttek a feladathoz és képesek a banki backenden felvenni a fonalat és rájönni, hogy az ügyfél fizetett.
Merthogy itt állok, én "fizettem" (webshop bankja által zárolva a vásárlás összege a számlámon, de valahogy az eladó és bankja között még kézzel is nehéz bekurblizni a kommunikációt, múltkor ez a fele gyorsan ment, miután jelentkeztem, itt már válaszoltam emailben, újra felhívtam őket telefonon ahol kérték, hogy írjak megint egy levelet :) Bankom meg persze azt mondja nehogy utaljak nekik vagy nehogy elfogadjam utánvéttel, mert a kártyatranzakció kvázi inkasszóként ott lebeg, bármikor beszedhetik) XXI. század, olyan jó lenne ha a webshopok le tudnák ezt a plussz kört menedzselni.

Úgy tűnik 9 havonta belefutok egybe itthon. Bár a múltkor a teljes tranzakció végbement, most annyival cifrább, hogy csak a zárolásig jutottunk.
Kövessem az USA kormányzat iránymutatását és bannoljam én is a Kaspersky szoftvereket? Vagy USA kormányzati nyomás alatt áll a hazai webshopfejlesztők egy része? :)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Nekem volt olyan tapasztalatom a PayU-nál, hogy csak akkor jött meg a feedback, ha nem csak a zárolás történt meg, hanem a tényleges tranzakció is. Néha ez napokba telt, addig sajnos manuálisan kellett utánajárni az adott tranzakciónak, ha a user bezárta a böngészőjét.

Tehát napokig nem szabad bezárni a böngészőt?

Nem, ha bezártad a böngészőt, napokig nem ment végbe a tranzakció. HA nem zártad be, sikeresen végbement. A késlekedés oka pedig a csalásellenőrzés volt. Néha másodpercek alatt megjött a visszaigazolás, néha napok alatt.
Hivatalosan az volt kimondva, ha nem zártad be a böngészőt (tehát mi lezárjuk a tranzakciót, és küldjük az árut), és mégis csalás volt, ezért a tranzakciót rollback-eleik, bukta van. 2-3 eset volt egy év alatt, pár 10 ezer tranzakciónál.