Úgy tűnik 9 havonta belefutok egybe itthon. Bár a múltkor a teljes tranzakció végbement, most annyival cifrább, hogy csak a zárolásig jutottunk.
Kövessem az USA kormányzat iránymutatását és bannoljam én is a Kaspersky szoftvereket? Vagy USA kormányzati nyomás alatt áll a hazai webshopfejlesztők egy része? :)
- hendrick blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 907 megtekintés
Hozzászólások
Nekem volt olyan tapasztalatom a PayU-nál, hogy csak akkor jött meg a feedback, ha nem csak a zárolás történt meg, hanem a tényleges tranzakció is. Néha ez napokba telt, addig sajnos manuálisan kellett utánajárni az adott tranzakciónak, ha a user bezárta a böngészőjét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát napokig nem szabad bezárni a böngészőt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, ha bezártad a böngészőt, napokig nem ment végbe a tranzakció. HA nem zártad be, sikeresen végbement. A késlekedés oka pedig a csalásellenőrzés volt. Néha másodpercek alatt megjött a visszaigazolás, néha napok alatt.
Hivatalosan az volt kimondva, ha nem zártad be a böngészőt (tehát mi lezárjuk a tranzakciót, és küldjük az árut), és mégis csalás volt, ezért a tranzakciót rollback-eleik, bukta van. 2-3 eset volt egy év alatt, pár 10 ezer tranzakciónál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni