- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1750 megtekintés
Hozzászólások
Az ilyen esetekre vonatkozik a munkavállaló kártérítési kötelezettsége?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha a mi munkavállalóink lennének, akkor természetesen igen - de nem a mieink és tudtommal nem. érdekes eset amúgy, kár érte.
szerintem nemigen szóltak a szerencsétleneknek, hogy "ember másfél miskát zötyögtettek jól megrakva vékony és fontos üveggel, rugózatlan szekéren. ha elbasszátok, még dolgozni sem tudunk egy hónapig, emiatt minden nagy szkent bérbe kell adjunk akár érzékeny adatokkal". mondjuk ha így is volt, szerintem nálunk az információk hiánya sem mentené fel őket. mint írtam *szerintem*, de azért nem próbálnám ki.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A munkavállalói kártérítési kötelezettség csak arra az esetre vonatkozik, amikor valamit hanyagul vagy rosszul csinált az ember.
Ha pl. nem mondták neki, hogy figyelj, igaz, hogy van kereke, de nem szabad áttolni az udvaron, akkor hiába csinálta, nem az ő hibája, szóval nem vonható felelősségre.
Egyébként ha az ő hibája és felelősségre lehet vonni, akkor is van valami felső határa. Nem emlékszem már, de mintha nekem az utolsó magyarországi munkahelyemen pl. max. másfél havi fizetésemet lehetett volna kártérítésként elvenni. Feltételezem, hogy ha alacsonyan képzett anyagmozgató emberekről van szó, az ő havi fizetésükből az egész cucc árának csak töredéke jönne ki.
Itt, Angliában, a cégeknek általában van felelősség biztosítása, és ha valami kárt okoznak, a biztosító fizet. Gondolom pont azért, hogy ilyen esetben ne kelljen sopánkodni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem 3 hó rémlik, de darabokban, a fizuból. Gondolom ha kirugod, akkor is, de lehet hogy az ij.
A különbség koviék szempontjából abban rejlik, hogy ha a boss volt a hülye, akkor ij, ha a horukk, akkor viszont van esélyük leverni a cégen, aki oldja meg, ahogy tudja : nem hülye és van biztosítása, amit tud leveri a saját alkalmazottján, benyeli, csődöt jelent stb...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legalább egy hónapnyi napi 12 óra hajbazertopik-kényszerolvasásra ítélném az elpocsékolt erőforrásokról és az erőltetett növekedésről. Mert ugyebár bűnösünk is erőlteti a növekedést azzal, hogy most miatta újat kell venni és ki kell dobni a régit.
Egyébként kíváncsivá tettél, milyen szkenner volt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nézd meg a Colortrac holnapot, válassz egy jobb óriásgépet. mondjuk az.
egyébként még képlékeny, hogy vállalkozom-e a javítására. a CIS tök béna modulokból épül fel, csavarokkal összefogva. ha szkennerekig tudnám bontani, akkor talán megérné a modulokat cserélni majd újrakalibrálni az egészet, de így sem állva meg 200e Ft alatt. és akkor még 1., lehet más baja is 2., nem gyári a javított cucc, a célterületen meg nincsen pardon.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kíváncsi leszek fejlődésmániásék válaszára és vállalati arroganciájára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
közben töröltem, jobb lesz utólag részletezni. majd írok ide.
ezt a szálat ne is folytassuk, köszi.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En meg hogy utalom az ilyen retek cegeket akik egy baszott arat nem tudnak kiirni mert szegyenlik mennyibe kerul a szarjuk (amit nem ertek akinek ilyen kell nyilvan kifizeti majd atlagjoskanak meg tok mindegy hogy ki tudna e fizetni ugysem telik ra de attol meg erdekelheti mert hatha):
From the What do Colortrac large format scanners cost? page
Our approach to large format scanner design adopts value for money as its core principle. Our goal is simple: To design and build large format scanners that offer comparable or better performance and image quality to the industry standard, at the best possible price. If you invest in a Colortrac SmartLF large format scanner, you can be sure you are buying a product designed to provide excellent value for money and deliver high productivity throughout its working life.
For a price on a Colortrac large format scanner in your country and currency, please complete our Get a Quote form
#anyatokpicsaja2017bensemtudjatokkiirnimennyibekerulaszarotok #megyekmashovaaholvannakarak #majdmegveszemmashol #nehuzdazidomaszarformoddal #biztoshogynem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor írnak ilyesmit, ha az egyik ügyfélnek ennyiért a másiknak meg annyiért adják.
Kiírhatna valami listaárat, de ha abból mindenki tud valamennyit alkudni, akkor igazából semmi értelme.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem számít a vergődés, nem te vagy a célközönség és ilyen tételnél mondjuk én nem is szeretnék webshopot. ennek egyik oka, hogy nem a végfelhasználói oldalról figyelek, másrészt pont az van, amit gee írt. egyébként 30mp alatt én találtam HUF listaárakat, hazai disztribútornál, regisztráció nélkül.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem eleve felbasz ha ezt latom. nem kell webshop de semmibe nem kerul kiirni mi mennyibe kerul. Es ha egy termeknek van alternativaja ez a viselkedes pont eleg hogy engem elveszitsenek mint vevot.
Sosem tudhatod celcsoport vagyok e. Oriasi hiba skatulyazni eladokent.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
költséges rétegtermékek esetén nem kirívó, hogy nem látsz gyártói oldalról árat. a disztribútoroknál, vagy a lokalizált értékesítési csatornákon viszont van ár. *valós* érdeklődés esetén simán kérhetsz kedvezőbb projektárat is a kiépítéstől és beszerzési kondícióktól függően. szerintem nem is olvastad, hogy 30 másodperc alatt találtam HUF árat anélkül, hogy partner lennék vagy regisztráltam volna.
btw ha nekem kellene ilyen, simán kiszállítással és beüzemeléssel kérném hazai forrástól, mivel nem mondanám törésbiztosnak + az állványt stb valakinek össze kell legózni és rá kell szerelni a gépet, ill a mellékelt szoftvereket a hw kulcs miatt nem mindenkinek magától értetődő feltenni. erre az egészre kérnék csomagárat, garanciális ügyintézést is befoglalva. de ezt már csak szőr mentén írom.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csodálkoznék, ha semmilyen felelősség nem lenne megállapítható az ügyben és ne lehetne kártérítést kapni az alapján.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én már kicsodálkoztam magam. van pár csavar a dologban: időfaktor, helyszíni átvétel módja meg ilyesmi, de ezt már nem részletezhetem. majd egyszer valamikor, tényleg tanulságos.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, csak előfordulhat, hogy nem volt kellő oktatás, nem volt írásbeli parancs, satöbbi. És a végén kijön, hogy pont az a főnök a hibás, akinek most a feje fáj, hogy hogy oldja meg a problémát. Ergó a felelősség kérdésköre nem lesz kapargatva :-).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről beszéltem :)
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hát nem tudom, nekem azért gyanús, hogy egyszeri hórukk embernek nem feltétlen kell tudni azt, hogy egy kishűtő nagyságú szar egyébként érzékeny még a rázkódásra is (miközben vannak neki kerekei, meg hasonlít egy nyomtatóra). Értem én, hogy kovinak ez evidencia, de azért imho messze nem az. Uh lehet szidni a retkeket, de imho inkább azt kéne, akinek nem volt annyi esze, hogy szóljon, hogy az egy bazi drága hímestojás. Főleg, hogy az is elég nagy evidencia, hogy a hórukk embereknek szólni kell arról, ami nem bírja a lendületes pakolást (továbbá a villanyásznak szólunk, hogy nem ráncigálja az utpt, az ég kék, ilyesmi).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mondtam, hogy _melyik_ oldalon lesz az a megállapított felelősség...
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az igaz. :-) Viszont saját munkavállalóval ha jól rémlik elég korlátosak a lehetőségek. Bár nem tudom, miért be fáj egy ilyen cucc...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így van, ezen már lehet rugózni - de ha fogok két alkesz utcaseprőt és azt mondom nekik, hogy komám itt van fejenként két sör de ezt a szart vigyétek át 500 méterrel odébb majd pakoljátok be egy irodába, akkor
-szerintem észlelik, hogy nem 30 kiló kenyérrel szórakoznak hosszúkás dobozba téve, selyemzacskós állványon - hanem egy elektromos berendezéssel, aminek van kijelzője, gombjai stb.
-amikor áttolják a gödrökön akkor a felső lecsukható rész zörög, bármennyire is precíz. remélem a zörgés cefetül idegesítené őket. engem idegesítene.
-ha már eltört egy szkenner modul, akkor a csörömpölésre talán kapcsolnának, hogy mégsem így kéne.
-akár kenyeret is tolhatnának, a küszöbökön talán nem fogják átkúrni. ha másért nem, saját szopatásuk végett nem. mert felborul vagy ilyesmi.
szerintem nem nekem vannak túlzott igényeim, valamint az egész helyzetet kívülről szemlélem. én szóltam volna minden buktatóról ha már az viszi akinek vinni kell, de ez ilyen khmm többféle téma és utólag biztosan több kihámozható belőle :)
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokra értékelsz embereket. Sajnos vannak olyanok (és most nem nevesíteném utcaseprőkre, de még alkeszekre sem ezt), akiknek mondhatod, hogy törékeny, sérülékeny, stb. Amíg nem az ő lábukra esik, le se tojják, nem is jut el a tudatukig.
Na ilyen "cégekkel" nem dolgoztatunk, még akkor se, ha "nagyonolcsók" - sőt! De ez _alapból_ a céges "vezetés" gondolkozás módjának felülvizsgálatát igényli - és ugyebár felfele nem rugdosunk.
Így max. lesz egy új szkennerünk, de lőttek az idei prémiumnak és a jövő évi reálbér emelésnek. Win-win helyett sux-sux. ;(
(Nálunk hálisten' leszoktak a miáltalunk történő költöztetésről és jó irányba mozdultak el az irányban is, hogy vállalati policiben van szabályozva mit tologathatunk és mit nem. Persze így előfordul, hogy egy nyomtató egy méterrel arrébb gördítése a folyosón belekerül 2-3 hónapba is, de legalább nem tudják ránk fogni, hogy mi törtük darabokra.;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah, nem rugózni akarok, csak félreértettem Marcit, azt hittem, hogy azt mondja, hogy ezt biztos le lehet verni rajtuk, azért mondtam, hogy annyira nem.
De egyébként, hát nem tudom, a két sörös ember is szerintem kb úgy lesz vele, hogy észlelik, hogy ez egy cucc, vannak kerekei, tolljúuk. Zörög? Persze hogy zörög, hát rázós kövön toljuk. Küszöbön meg nyilván áttolják ha lehet, franc se emelgesse, hát nehéz. Tény, amikor halják hogy eltört valami, akkor azért tán megállnak (feltéve, hogy hallatszott a rázkódástól :) )
Ráadásul a hivatalos pakolós emberek rosszabbak. Ők ugyanis egész nap ezt csinálják, és szeretnének minél előbb a végére jutni. Szóval ami nem explicit törékeny, az bizony lehet ütni vágni, ha dobozban van dobálni. És az, hogy ez ilyen, pont annyira evidens, mint tudni, hogy a scanner törékeny. Ha már egyszer láttál ilyet, akkor tudod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
<troll>
Most tényleg egy vacak szkenner okozza a szívfájdalmat? :)
</troll>
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hű, ebben van 1-2, ami halálos-gyanús, még ha konkrétan nem is látszik.
Az jutott eszembe, hogy olyan megoldás nincs, ami a nyerges vontatmányt leakasztja "utolsó pillanatban", mielőtt a vezetőfülkét is magával rántaná a mélybe? Pár sofőrnek jól jött volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kerdezted ezt mar egy masik forumon? ( Deja Vu )
Amugy nagyobb gond lenne abbol ha egyes baleseteknel meg leakadna magatol es letarolna mindent maga korul mint valami ongyilkos merenylo...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bizony, sajnos. :( Egy-két dolgot nem értek. Milyen sport befagyott folyóra teheratóval menni? Egyáltalán vízben miért nem hajóval próbálkoznak teherautó helyett? ;) A végén nagy sebességgel beleszáll a vonat a vontatmányba, ami úgy tűnik el, mintha soha sem lett volna, vezetőfülke alól a kerék is eltűnik, a maradék dobozból ember kiszáll és elsétál. Nem vagyok egészen biztos abban, hogy szobatiszta maradt, de azt gyanítom, ez volt a pillanat, amikor mélyen vallásos lett.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azt nem értem, hogy amikor én KRESZ-t tanultam, akkor pl. nekünk elmondták: ha a jármű elakad egy vasúti átjáróban, akkor az első dolog az legyen, hogy kiszállunk és elhagyjuk a veszélyes zónát. Aztán megpróbálhatunk valamit tenni, hogy jelezzük a helyzetet, hogy ha jön vonat, akkor hamarabb el tudjon kezdeni fékezni.
Én baromira meglepődtem, hogy a sorompók között várakozó teherautó fülkéjéből kiszállt valaki. Azt vártam, hogy amikor lecsukódott előtte a sorompó, még a videó indulása előtt, rögtön kiugrott.
Ugyanígy a másik teherautó, ami bement a kereszteződésbe, mikor jött a vonat. Nagyon remélem, hogy a sofőr kiugrott, elszaladt, és biztos távolból nézte, amikor a szembe vonat telibe kapta a fülkét. Persze lehet, hogy nem. De nem tudom, hogy miben reménykedik, vagy mire gondolt, aki ilyen szituációban a volán mögött marad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pl. az IBM-nek van (vagy volt) olyan szolgáltatása, hogy költöztetés.
A szolgáltatás ára elfogadható, a szállítás szakszerű és a felelősség is egyértelmű.
Ezért létezik olyan kategória, mint a zongora szállítás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, és az ég kék. nekem is szólhattak volna, nekünk is szólhattak volna.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni