adott egy noti, én adtam ki a végfelhasználónak. probléma volt vele már az első hét után, idézem: "zizis a képe". ok, a gép távol van, mit csináljak... hát' akkor nulladik lépcsőben megnézem teamvieweren, hátha okosabb leszek, hátha elállítottak valamit, meg ilyesmi.
bejelentkezem TW-re, a képe tényleg zizis. hmm tuti átállítottak valamit, SW probléma lehet, blablabla: van rajta vagy 256 szín, a felületek pedig mintha apró vándorló pontokból lennének, ott látom magam előtt a saját képernyőmön a zavaros munkaasztalát. majd egy idő után minden visszaállt okésra. a gépet visszakértem 2 napra, ennek a vége felé vettem észre kínomban már nyomkodva-feszítve, hogy a karosszéria egyik pontján nyomva ismét bekövetkezik amit reklamáltak. ahha, ott megy el a kijelző kábele, 2x 90 fokot tekeredve. ami kábel a további tesztek szerint (és az előbbieknek megfelelően) kontakthibás. cserélve már minden okés, örömboldogság.