T sírás

Egyik kedves magyarországi mobilszolgáltató egyáltalán nincs a helyzet magaslatán. Ha azt mondom, hogy már kb. 2 éve szenvednek a számlázási rendszer átállításával, akkor talán kitalálható, hogy melyikről van szó.

Októberben besétáltam a bankba, hogy könnyítsek a havi teendők elvégzésén és mindenre csoportos beszedési megbízást állíttattam be. A mobiltelefonra is.
Elérkezett november. 13-án (pénteken) még nem vonták le (holott mindenki más igen) a telefonelőfizetésem díját, gondoltam weboldalukon kártyával kifizetem, biztos ami biztos. Ha nem tettem volna, később úgyis elfelejtettem volna, aztán én lettem volna a szemét hogy nem fizetek. Akkor épp nem működött a weboldaluk (megint), úgy 4 órányi szenvedés után sikerült befizetnem a számlákat. Aztán jött a hétfő és vele az SMS, hogy a T-mobile terhelte a számlámat. Így sikerült kétszer is fizetnem ugyanazért a szolgáltatásért. Nem gond, majd jóváírják decemberben.

Persze... simán kijött most is a számla, amit kérnek hogy fizessek be. A múlt hónapban történt plusz fizetés simán fedezné a számlát. No para, hívjuk az ügyfélszolgákat. Tárcsázok, 2x tárcsahang, majd fél perc némaság. Már épp ki akartam nyomni a telefont, mikor megszólal az automata: "Jó napot kívánunk!". Végre, sínen vagyunk - gondoltam, majd megszakadt a vonal. Hű, próbáljuk újra. Megint ugyanez.

Most tényleg ezért be kell mennem egy üzletükbe felborítani az asztalt? Most tényleg nem veszi észre a fizetési rendszerük, hogy amit le szeretne vonni, az már rég fizetve van? Tényleg nem lehet elérni egy telefonszolgáltatót telefonon?

Alig várom már, hogy lejárjon a hűségidőm. Nem érdekel, hogy milyen "kedvezményeket" tudnak adni, menekülök tőlük. Csak azt nem tudom, még hogy hova, egyik szolgáltatónál sem rózsás a helyzet. 2015, Európa közepe.

Hozzászólások

Arról meg nem is beszélve, hogy tavaly ilyentájt leadtam egy tabletet javításra, 3 hónap után felhívtam őket, hogy mi a fene van már a tablettel. Azt mondták, hogy a gyártó nem vette át tőlük javításra, majd hozzám küldenek futárt, adnak telefonszámot, ott jelentkezzek miután átvettem a tabletet tőlük. Elmentem, átvettem, tényleg adtak telefonszámot. Viszont ott semmi ilyesmit nem lehet intézni.
Írtam a szolgáltatónak egy szívbemarkoló levelet, hogy ezt nem sikerült elintéznem, valamit találjanak ki. Erre a levélre válaszul tájékoztatnak, hogy "a tulajdonos átvette a készüléket". Hát nem mondjátok?

Nagyon, NAGYON érik egy fogyvédelmes felnyomás.

én olyanról tudok, hogy új előfizető, megkérték az iptv-t, internetet, tavaly decemberben, szerződés megkötve, ajándék galaxy tablet. A tablet megjött, de bekötni már nem jöttek, számlát sem küldtek.

Illetve ugyanez a sztori, már élő előfizetés, xbox360 részletre, csekket nem küldenek, és a kutyát nem érdekli hogy nincs kifizetve.

Ettől függetlenül nem hiszem hogy más szolgáltatónál ne lenne ilyen, tipikusan a t-gizike/józsika nem képes ellátni a munkáját eset.

Tegyük fel, hogy a szervizelést intéző Gizike nem képes ellátni a munkáját. De mikor reklamálok, hogy valamit csinálni kellene, akkor a reklamációt fogadó Józsika se képes felfogni, hogy mi van?
Valami ilyesmi volt a levelezés:
- Nem sikerült szervizeltetni a tabletet, ami 3 hónapig állt nálatok. Esetleg ha adnátok egy pontos elérhetőséget, vagy visszaküldhetném nektek a tabletet és elintéznétek, annak nagyon örülnék.
- A készüléket a tulajdonos átvette.
- ???

Egyébként Xperia Tablet S-ről van szó, ami valahol 160 és 180.000 Ft közötti árral rendelkezett, szóval abba a "megoldásba" nem megyek bele, hogy "vegyél másikat". Persze a hozzá adott SIM-kártya előfizetési díját szépen bezsebelték minden hónapban, attól függetlenül hogy tudom-e használni vagy sem. (Igaz ezt később jóváírták a számlámon.)

Ha visszajelzek, hogy valami nem jó, ne hajtsanak már el a francba, hanem szépen rúgják picsán Gizikét és egy kompetens embert a helyére ültetve segítsenek megoldani a problémámat. Elvégre én adom a pénzt, vagy mifene.

Mielőtt bementem volna, gondoltam teszek még egy próbát a telefonos ügyfélszolgálattal. Szerencsére mostmár működött és meglepően gyorsan sikerült is ügyintézőhöz jutnom (kb. 1 perc). Annyiban maradtunk, hogy jelzi ezt a pénzügyi részlegnek, levonják az e havi díjat és a különbözetet visszautalják a forrás bankszámlára.
Másik lehetőségem lett volna, hogy beszélek a bankommal is, felfüggesztem a csoportos beszedési megbízást, átutalom a fennmaradt összeget, aztán visszakapcsoltatom a megbízást. Én meg nem szeretek ügyintézőkkel beszélgetni, szóval maradtam az elsőnél. Azért vicc, hogy csak így lehet megoldani, hogy a számla fizetett legyen. Azt hittem, hogy létezik az ügyfeleknek ilyen virtuális számla, amin rajta van az egyenleg és ha a vicc kedvéért rátöltök 100.000 Ft-ot, akkor 100.000 Ft erejéig 0 Ft-os számlákat kapok. De úgy látszik nem.