Persze... simán kijött most is a számla, amit kérnek hogy fizessek be. A múlt hónapban történt plusz fizetés simán fedezné a számlát. No para, hívjuk az ügyfélszolgákat. Tárcsázok, 2x tárcsahang, majd fél perc némaság. Már épp ki akartam nyomni a telefont, mikor megszólal az automata: "Jó napot kívánunk!". Végre, sínen vagyunk - gondoltam, majd megszakadt a vonal. Hű, próbáljuk újra. Megint ugyanez.
Most tényleg ezért be kell mennem egy üzletükbe felborítani az asztalt? Most tényleg nem veszi észre a fizetési rendszerük, hogy amit le szeretne vonni, az már rég fizetve van? Tényleg nem lehet elérni egy telefonszolgáltatót telefonon?
Alig várom már, hogy lejárjon a hűségidőm. Nem érdekel, hogy milyen "kedvezményeket" tudnak adni, menekülök tőlük. Csak azt nem tudom, még hogy hova, egyik szolgáltatónál sem rózsás a helyzet. 2015, Európa közepe.
- uid_17720 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 852 megtekintés
Hozzászólások
Arról meg nem is beszélve, hogy tavaly ilyentájt leadtam egy tabletet javításra, 3 hónap után felhívtam őket, hogy mi a fene van már a tablettel. Azt mondták, hogy a gyártó nem vette át tőlük javításra, majd hozzám küldenek futárt, adnak telefonszámot, ott jelentkezzek miután átvettem a tabletet tőlük. Elmentem, átvettem, tényleg adtak telefonszámot. Viszont ott semmi ilyesmit nem lehet intézni.
Írtam a szolgáltatónak egy szívbemarkoló levelet, hogy ezt nem sikerült elintéznem, valamit találjanak ki. Erre a levélre válaszul tájékoztatnak, hogy "a tulajdonos átvette a készüléket". Hát nem mondjátok?
Nagyon, NAGYON érik egy fogyvédelmes felnyomás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én olyanról tudok, hogy új előfizető, megkérték az iptv-t, internetet, tavaly decemberben, szerződés megkötve, ajándék galaxy tablet. A tablet megjött, de bekötni már nem jöttek, számlát sem küldtek.
Illetve ugyanez a sztori, már élő előfizetés, xbox360 részletre, csekket nem küldenek, és a kutyát nem érdekli hogy nincs kifizetve.
Ettől függetlenül nem hiszem hogy más szolgáltatónál ne lenne ilyen, tipikusan a t-gizike/józsika nem képes ellátni a munkáját eset.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tegyük fel, hogy a szervizelést intéző Gizike nem képes ellátni a munkáját. De mikor reklamálok, hogy valamit csinálni kellene, akkor a reklamációt fogadó Józsika se képes felfogni, hogy mi van?
Valami ilyesmi volt a levelezés:
- Nem sikerült szervizeltetni a tabletet, ami 3 hónapig állt nálatok. Esetleg ha adnátok egy pontos elérhetőséget, vagy visszaküldhetném nektek a tabletet és elintéznétek, annak nagyon örülnék.
- A készüléket a tulajdonos átvette.
- ???
Egyébként Xperia Tablet S-ről van szó, ami valahol 160 és 180.000 Ft közötti árral rendelkezett, szóval abba a "megoldásba" nem megyek bele, hogy "vegyél másikat". Persze a hozzá adott SIM-kártya előfizetési díját szépen bezsebelték minden hónapban, attól függetlenül hogy tudom-e használni vagy sem. (Igaz ezt később jóváírták a számlámon.)
Ha visszajelzek, hogy valami nem jó, ne hajtsanak már el a francba, hanem szépen rúgják picsán Gizikét és egy kompetens embert a helyére ültetve segítsenek megoldani a problémámat. Elvégre én adom a pénzt, vagy mifene.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez így van, nem mentegetni akartam a szolgáltatót :)
Csak arra akartam rámutatni hogy ilyen esetek bármelyik szolgáltatónál előfordulhatnak.
Mert ha ki is rugják gizikét/józsikát, utána sem biztos hogy komptenes ember kerül a helyére.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor van egy ingyenes tanácsom a telkók számára: a HR-est kell kirúgni, az összeset.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg kell próbálnom időpontfoglalás nélkül bejutni egy fizetett rabszolgához.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nekem furcsa, hogy az ügyfelet bármifajta ismerettség nélkül letegezik?
Fuszenecker Róbert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mielőtt bementem volna, gondoltam teszek még egy próbát a telefonos ügyfélszolgálattal. Szerencsére mostmár működött és meglepően gyorsan sikerült is ügyintézőhöz jutnom (kb. 1 perc). Annyiban maradtunk, hogy jelzi ezt a pénzügyi részlegnek, levonják az e havi díjat és a különbözetet visszautalják a forrás bankszámlára.
Másik lehetőségem lett volna, hogy beszélek a bankommal is, felfüggesztem a csoportos beszedési megbízást, átutalom a fennmaradt összeget, aztán visszakapcsoltatom a megbízást. Én meg nem szeretek ügyintézőkkel beszélgetni, szóval maradtam az elsőnél. Azért vicc, hogy csak így lehet megoldani, hogy a számla fizetett legyen. Azt hittem, hogy létezik az ügyfeleknek ilyen virtuális számla, amin rajta van az egyenleg és ha a vicc kedvéért rátöltök 100.000 Ft-ot, akkor 100.000 Ft erejéig 0 Ft-os számlákat kapok. De úgy látszik nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni