Sziasztok
Szeretnék valamiféle központosított jegykezelést kiépíteni. Olyasmire gondolok, hogy:
Iroda1/kliens1 lát egy OTRS felületet a saját jegyeivel, cmdb -vel stb...
Iroda2/kliens2 lát egy OTRS felületet a saját jegyeivel, cmdb -vel stb...
Kliensek nyilvánvalóan nem látnak rá egymás motyóira, én viszont egy harmadik irodában (központ), egy központi dashboard/otrs -en látom az összes hibajegyet és reflektálni is tudok rá.
Bármilyen megoldásra nyitott vagyok, chroot -olt jail -ek , apache instance -ok stb.
Várom és előre is köszönöm az építő hozzászólásokat.
- 1383 megtekintés
Hozzászólások
group erre való
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen létrehozhatsz külön groupokat, akikhez usereket rendelhetsz. A groupokhoz akár várólistákat, a várólistákhoz auto válaszokat.És így tovább. Ha használva van a customer bejelentő felületed, a bejelentő kiválaszthatja melyik csoportnak címzi a bejelentést. Szeparálhatod, hogy csak a csoport tagja lássák a jegyeket, és csak ők kapjanak pl. értesítést. Te pedig benne vagy mindegyik csoportban, így mindent láthatsz, jegyeket pakolgathatsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi srácok okosabb lettem :)
EliteBook 8540p
Fedora 21
Startup finished in 2.637s (kernel) + 875ms (initrd) + 1.777s (userspace) = 5.290s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni