- htmm blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 906 megtekintés
Hozzászólások
Azt is megírod hogy 4 órán belül mi történt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kellett, hogy kijojjenek szerencsere. Akivel beszeltem elegge tapasztaltnak es segitokesznek tunt, sikerult megoldani a problemat. (Nem HW problema volt)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hasznos infó,hogy EU-n belül Angliában van működő support. Itthon ez valahogy mostanában más.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok biztos benne, hogy fizikailag Angliaban van (bar +44 -es szamrol hivtam, de rakerdezett, hogy +44 -e, amikor diktaltam a telefonszamom), viszont biztos, hogy nem India :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az jó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Évekkel ezelőtt a "Magyar" support telszáma Törökországban csöngött és egy "Csíkszeredai tájszólású" hölgy volt a vonal végén :)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos nagyon értette a dolgát, a Székelyföld igazi hightech, amolyan felfedezetlen Szilikonvölgy.
Ó én m**ha, hogy nem gondoltam rá. Rohanok is hogy bejegyezzem a völgy.sic, szilikon.sic, xanax.sic stb domain-eket. Egy vagyont fog érni ;). Bezzeg mekkora felhajtás volt annó (http://www.pontsic.org/hu/ a mostani állapot).
Ennyi a Székely IT-ről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljes mértékben értette amikor végre megértette magyarul mit szeretnék :)))
Az gép azonosítója alapján kikereste a Magyarországi szervizpartnert és oda irányított.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van nekik egy 06-40 -es magyar szamuk. +44 utan azt hivtam es nev szerint kertem az emberemet, kapcsoltak, igy tippem szerint ugyan oda fut be. Az a delikvens pedig erosen indiai volt:)
// Happy debugging, suckers
#define true (rand() > 10)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni