Telenor + nénikéd!

A sztori itt le van írva: http://hup.hu/node/135281?comments_per_page=9999

A történethez még annyit tudnék hozzáfűzni, hogy az ügyfélszolgálatos srác arról is elfelejtett tájékoztatni, hogy annak, hogy engem átrak egy másik számlacsomagba van egy több mint hatezer forintos költsége. Erre most döbbentem rá, miután megérkezett a gyanúsan magas számla.

Nem elég, hogy elköteleztem magam még két évre, többet fizetek havonta, még egy bőrt le kell rólam húzniuk...

Persze nem ebbe a párezer forintba fogok beleroppanni, még ezzel együtt is jó vétel volt a telefon miatt, de... Hát b... meg, ügyfél tájékoztatás mint fogalom létezik?

Hozzászólások

Nekem is most járt le a hűségidőm (csak másik szolgáltatónál). Előre félek, hogy felhív az ügyfélszolga és véletlenül valami olyat mondok, ami alapján ők jogosnak vélik a hűségidőm meghosszabbítását valami 50 Ft-os kedvezményért (mert ugye ehhez nem kell személyesen szerződést aláírni).
Egyébként vicc a Magenta szolgáltató ügyfélmegtartás területén. iPhone 5s-t néztem (csak viszonyításként), 2 év újabb rabszolgasággal kőkemény 10.000 Ft-ot engednek el tetszőleges webshop árához képest. Köszönöm szépen, "biztosan" maradni fogok.

Nálam is most jár le a hűségidő, így nemrég hívott egy telenoros, és ajánlott egy „számomra kedvezőbb” csomagot. Az ajánlat szerint 2 Ft-tal csökkent volna a percdíj, viszont a havi adatmennyiség feleződött volna*, illetve a deezer szolgáltatás sincs benne az új csomagban. Ennek fejében kb. 200 Ft-tal több lett volna a havidíj.

Megérdeklődtem, miből gondolja, hogy ez a „fergeteges” ajánlat elnyeri a tetszésemet. Azt állította, hogy ő nem látja a jelenlegi előfizetésemmel kapcsolatos adatokat, csak kap egy listát, amin rajta van, hogy kit kell hívnia, illetve melyik csomagot kell felajánlania. Ha ez tényleg így van, akkor van még mit javítani a rendszerükön.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

Magentanga társulat tavaly még hívogatott, hogy a vezetékes előfizum hűségideje le fog járni, hosszabbítok-e, mert akokr marad az aktuális havi díj. Egy évet "aláírtam", így idén nyárig még az igen kedvező havi díj volt érvényben. Idén viszont nem szóltak, hogy lehetne hosszabbítani, és kijött a masszívan drágább havi díjas számla. Azóta már elhordoztam tőlük a telefonszámomat gyakorlatilag költségmentesen, ott figyel egy ATA az előszobában a router mellet, és mindenki boldog - remélem a magentanga szolgáltató is :-)

Nézzétek meg a netfone-t. Csak hallomásból ismerem, de jókat mondanak.

Ezt írtad az előző blogbejegyzésedbe.

"Mivel közelgett a hűségidőm lejárta reméltem, hogy tudok kedvezményesen új, telefont venni.'

Magyarán nem vártad meg a hűségidő leteltét. Ez jelen esetben szerződés módosításának számít, ami miatt egyrészt lóvét számolnak fel az előző csomag felmondásáért, és az új tarifába való atlépésért. Erről persze tájékoztatni kellett volna téged a telenoros faszinak, de legközelebb nem árt, ha erre is figyelsz. Én új hűség és telo vásárlásakor mindig kívárom, hogy leteljen az aktuális, és be legyen fizetve az utolsó aktuális számla.
--------------------------

Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.

Nézd, eleve azért mentem be, hogy befizessem a számlám. Ha már ott voltam, érdeklődtem, de nem is szándékoztam váltani azonnal, csak érdeklődni. Nem is feltételeztem, hogy lehet váltani. A srác pedig - ahogy mondod - elfelejtette ezt az apró tényt megemlíteni.

Ó, erről akartam írni hosszabban is, csak a héten nem maradt időm. Röviden: Az oprendszerrel, ahogy az androidot módosították nem vagyok elégedett. Elrontottak, kivettek dolgokat, amit az android alapból tudna, kicsit ártottak a testreszabhatóságnak (a google féle "tiszta" androidhoz képest).

A hardver szép és erős. Valamiért néhány appnál gyanús akadozást veszek észre (darabos scroll), de máshol meg nincs ilyen, ezért ezeket nem akarom ráfogni arra, hogy a hardver gyenge. Szerintem jó, megéri az árát.

Ő, ennyit most így lefekvés előtt, de majd írok hosszabban is róla, ha lesz időm.