És ne legyen az ember ideges...

Még tavaly vettem egy tabletet. Igazából a GPS miatt vettem, de szerettem rajta olvasni is.

Nyaralás előtt beszaladt az USB csatlakozója. Bevittük a szervizbe, meg is csinálták, de amikor nyaralni indultunk, az autóban jöttünk rá, hogy az USB ismét beszaladt.

Aztán hazajöttünk, és idő híján csak pár napja tudtuk visszavinni a szervizbe, ahol közölték, hogy az USB beszakadt és cserélni kell, amit meg kell rendelni.

Oké, semmi probléma, végül is nem létkérdés.

Ma kellett érte menni és mit látunk? Kisöcsém egyből kiszúrta még a boltban, hogy a képernyő jobb alsó harmadában egy kb 5 cm hosszú, átlós vastag karcolás van (szerintem repedés). A szervizes fickó váltig állította, hogy az rajta volt. WTF?! Dehogy volt rajta, dohányzó asztal polcán tartottam, az Acer laptophoz adott vászontokban...

Felhívtam a szervizt, mondom, mi a szitu, mire emberünk gyönyörűen rám akarta kenni, hogy az rajta volt, biztos én voltam. Mondom ne szórakozz...

Elég durva vita folyt a telefonban, közel jártam ahhoz, hogy bazmegoljak vele (pedig nem stílusom, de a hangvétele is adta alám a lovat)...

Most apu visszavitte, azt mondta, megpróbálja kipucolni a karcolást. Én pedig nagyon kis esélyt látok rá, hogy sikerrel jár... :( Nagyon gányolás szaga van a dolognak...

Szerintem a csávó unfair volt, azt hitte, majd jól megússza... Ami dühít, hogy engem nézett totál hülyének, mikor tudom, hogy minden műszaki cikkemet megkímélem, óvom a karcolásoktól (az érintőképernyős cuccokat különösen).

Hozzászólások

Sajnos nem egyedi a probléma... Én általában igyekszem mindent magam megoldani, de amikor szervizbe kellett vinnem valamit, akkor ötből két esetben összekarcolva kaptam vissza a cuccaimat és még nekik állt feljebb, ahogy a posztodban írod is. Egy esetben úgy kaptam vissza a HP nyomtatómat, hogy konkrétan az illesztéseknél, ahol megbontották, ott végig le voltak törve a tartópöckök és magától leesett a burkolat. - Szerencsére ezt már elismerték és térítésmentesen cserélték az elemet, de akkor is milyen dolog volt már így visszaküldeni.

ha a szallitolevelen nincs rajta az allapota, akkor nem volt rajta karcolas. a tobbi szoveg csak rizsa, nek kell b+, nem kell idegesnek lenni.

csak egy kerdest kell feltenni: hol van felirva, hogy atvetelkor rajta volt. nekunk a szallitora a legyszart is fel kell jegyezzuk.

--
Vége a dalnak, háború lesz...
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Amikor javításra átvették,gondolom az összes sérülést feljegyezték a munkalapra, hogy utólag ne lehessen reklamálni. Rajta van a listán? Nincs. Akkor az bizony náluk történt. Ha korábban is megvolt, de ez nem került írásban rögzítésre, akkor így jártak - legközelebb az LCD sarkában a póxart is felírják majd.

A szállítóleveles az jó ötlet. Termék körbefényképezése leadás előtt is jól jöhet. Később bizonyítékként felhasználható gondolom, ha dátum és idő van a képekben.