Felhívtam a szervizt, mondom, mi a szitu, mire emberünk gyönyörűen rám akarta kenni, hogy az rajta volt, biztos én voltam. Mondom ne szórakozz...
Elég durva vita folyt a telefonban, közel jártam ahhoz, hogy bazmegoljak vele (pedig nem stílusom, de a hangvétele is adta alám a lovat)...
Most apu visszavitte, azt mondta, megpróbálja kipucolni a karcolást. Én pedig nagyon kis esélyt látok rá, hogy sikerrel jár... :( Nagyon gányolás szaga van a dolognak...
Szerintem a csávó unfair volt, azt hitte, majd jól megússza... Ami dühít, hogy engem nézett totál hülyének, mikor tudom, hogy minden műszaki cikkemet megkímélem, óvom a karcolásoktól (az érintőképernyős cuccokat különösen).
- gkaroly blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1524 megtekintés
Hozzászólások
Tiszta balkán hangulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
északnyugat-balkán...
Egyébként meg most azonnal kapcsolja a főjökét, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos nem egyedi a probléma... Én általában igyekszem mindent magam megoldani, de amikor szervizbe kellett vinnem valamit, akkor ötből két esetben összekarcolva kaptam vissza a cuccaimat és még nekik állt feljebb, ahogy a posztodban írod is. Egy esetben úgy kaptam vissza a HP nyomtatómat, hogy konkrétan az illesztéseknél, ahol megbontották, ott végig le voltak törve a tartópöckök és magától leesett a burkolat. - Szerencsére ezt már elismerték és térítésmentesen cserélték az elemet, de akkor is milyen dolog volt már így visszaküldeni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha a szallitolevelen nincs rajta az allapota, akkor nem volt rajta karcolas. a tobbi szoveg csak rizsa, nek kell b+, nem kell idegesnek lenni.
csak egy kerdest kell feltenni: hol van felirva, hogy atvetelkor rajta volt. nekunk a szallitora a legyszart is fel kell jegyezzuk.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, nekem is ugyanez jutott eszembe
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is.
Nincs ilyesmiben tapasztalatom, de én nem is próbálkoznék a továbbiakban egyezkedni, mennék a fogyasztóvédelemhez és játsszák le velük, hogy kinek van igaza.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor javításra átvették,gondolom az összes sérülést feljegyezték a munkalapra, hogy utólag ne lehessen reklamálni. Rajta van a listán? Nincs. Akkor az bizony náluk történt. Ha korábban is megvolt, de ez nem került írásban rögzítésre, akkor így jártak - legközelebb az LCD sarkában a póxart is felírják majd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szállítóleveles az jó ötlet. Termék körbefényképezése leadás előtt is jól jöhet. Később bizonyítékként felhasználható gondolom, ha dátum és idő van a képekben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni