az új SIM nyilván már a micro SIM-esre kitörhető kártya. a következő készüléknél szerintem jól fog jönni.
- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 701 megtekintés
Hozzászólások
Nem tudom miért szerencsétlenkedtek veletek ennyit. Nekem tabletben romlott el a SIM valamiért – kb. 4 hónapos volt, nem volt belőle kivéve, sérülni nem sérülhetett (tablet nem lett vízbe mártva, harmadikról ledobva).
Beslattyogtam az ügyfélszolgákhoz, mondtam, hogy elromlott a SIM kártya. El akarta kérni, hogy kipróbálja, de én rögtön mondtam neki, hogy kipróbáltam másik készülékben, ott sem volt jó (tényleg). "Jó, akkor alá kell írni egy papírt és ingyen cseréljük." Így is történt.
Ki sem próbálta, elhitte nekem, hogy rossz a kártya. Az mondjuk igaz, hogy ennél egyértelműbb volt hogy rossz, mert a PIN-t sem kérte, se kép, se hang.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vélhetően azért szerencsétlenkedtek annyit, mert Magyarország második legnépesebb városának egyik kiemelt, központi helyén épült multikomplexumban az egyik nagy mobilcégnek
-csak ilyen csökött ügyfélszolgálatra futja.
-nincs tudomása arról, milyen égetés folyik a neve alatt.
-nem számít az egész.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Be kellene vezetniük egy olyan rendszert, mint egy C betűvel kezdődő, és IB-re végződő bank. Ott lehet(ett) értékelni az ügyintéző munkáját távozáskor a sorszámosztóként működő Petri-csészénél.
Én egy kisváros annál is kisebb üzletében intéztem pikk-pakk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elhiszem, de ez már az ő problémájuk marad. ha a színvonal erre lesz beállva, akkor mennek a levesbe és minden bizonnyal jön más cég.
egyébként megfordult a fejemben, hogy az ottani vezetőnek leírom a történteket, de egyrészt nem vagyok geccó, másrészről meg értelmetlennek tűnik. ha valaki vezetőként nem tudja mi folyik a cégénél ill. egy szolgáltató nem tudja mit művelnek a nevében akkor már rég megette a fene. szóval van ami/aki már halott, csak még nem tud róla :D
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni