mobil adatátvitel megoldva

előzmény hosszabban @ Debrecen.

megoldás röviden:
egy másik városban az érintett készülék és a szar SIM kártya ügyét néhány jelszó és kód tudatában intézhettem. az első "segíteni szeretnék, cseréld ki a SIM-et" tanácsra az ügyfélszolgálatos srác helyeselve kicserélte és megoldódott a dolog.

nagyjából az 5 percnyi papírmunka volt a leghosszabb művelet: itt nem voltak éppen szarni, megértették mi a bajom, nem állítgattak el semmit, csere után megmutatták a kijelzőt a működő 3G vételt bizonyítva, pénzbe sem került semmi, a régi SIM-et is visszaadták és megköszönték, hogy hozzájuk fordultunk. a műveletek alatt a kislányom az egyik kiállított tableten bátran játszadozhatott valami gyerekeknek készült kifestős alkalmazással.

az új SIM nyilván már a micro SIM-esre kitörhető kártya. a következő készüléknél szerintem jól fog jönni.

Hozzászólások

Nem tudom miért szerencsétlenkedtek veletek ennyit. Nekem tabletben romlott el a SIM valamiért – kb. 4 hónapos volt, nem volt belőle kivéve, sérülni nem sérülhetett (tablet nem lett vízbe mártva, harmadikról ledobva).
Beslattyogtam az ügyfélszolgákhoz, mondtam, hogy elromlott a SIM kártya. El akarta kérni, hogy kipróbálja, de én rögtön mondtam neki, hogy kipróbáltam másik készülékben, ott sem volt jó (tényleg). "Jó, akkor alá kell írni egy papírt és ingyen cseréljük." Így is történt.
Ki sem próbálta, elhitte nekem, hogy rossz a kártya. Az mondjuk igaz, hogy ennél egyértelműbb volt hogy rossz, mert a PIN-t sem kérte, se kép, se hang.

vélhetően azért szerencsétlenkedtek annyit, mert Magyarország második legnépesebb városának egyik kiemelt, központi helyén épült multikomplexumban az egyik nagy mobilcégnek

-csak ilyen csökött ügyfélszolgálatra futja.
-nincs tudomása arról, milyen égetés folyik a neve alatt.
-nem számít az egész.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

elhiszem, de ez már az ő problémájuk marad. ha a színvonal erre lesz beállva, akkor mennek a levesbe és minden bizonnyal jön más cég.

egyébként megfordult a fejemben, hogy az ottani vezetőnek leírom a történteket, de egyrészt nem vagyok geccó, másrészről meg értelmetlennek tűnik. ha valaki vezetőként nem tudja mi folyik a cégénél ill. egy szolgáltató nem tudja mit művelnek a nevében akkor már rég megette a fene. szóval van ami/aki már halott, csak még nem tud róla :D

--
Vége a dalnak, háború lesz...