Hogyan adjunk fel apróhirdetést?

 ( tombenko | 2014. június 10., kedd - 19:49 )

Tegnap említettem, hogy Trixi barátnéni azóta fél az autóban, amióta fejreállt vele. Ez azért nem akárhogyan történt. Délután, munkából hazafelé valamin felhúzta magát, úgyhogy a Nemti tábla előtti derékszögű kanyarban egyenesen ment tovább. Olyan 70-80 km/h sebességgel. Állítása szerint az autó "megbotlott" egy betontuskóban, majd fejreállt, bele egy árokba. Kiszállt, hazament, és megkérte Ojika 90+-os apukáját, hogy menjen segíteni. Csak azt felejtette el, hogy kocsit, árokból és kivenni kell. Az öreg szegény kicammogott a falu másik végéből, megnézte, mi a helyzet, majd hazacammogott. Előtte azt a jó tanácsot adta, hogy az autómentővel húzassa ki.
Na jó, de mégis, mit szól majd a falu népe, hogy ekkora felhajtást csinál egy kisautó miatt, úgyhogy hazament, és várt sötétedésig. Utána telefonált a tűzoltóknak, akik rövid úton elhajtották. Csak most hívta fel az autómentőt, aki persze a nyomokból sejtette, hogy mikor történhetett a baleset, és rendesen le is baszta emiatt.
Az autónak csak az eleje, a teteje, a háta és kicsit az oldala sérült, úgyhogy Trixi hazavitette. Másnap megnézette egy autószerelővel, aki azt mondta, hogy tetőelemet nem szabad hivatalosan cserélni (ezt eléggé furcsállom is), de ha szerez egy kasztnit motor nélkül, akkor abba átépíti a maradékot. No Trixi rögtön neki is látott keresni, de pontosan ilyen típus nem találtatott, úgyhogy néhány felületre kitette az alábbit:

1993-as évjáratú Suzuki Swift-et keresek motor nélkül. Papírok nem kellenek!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Kasztnit még kevésbé szabad cserélni, ha egyszer eladja és elviszik eredetvizsgára elég komoly balhé lesz belőle.

Végül bontóból darabonként szerezte be a törött részeket.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel

Ez a legrosszabb. Az a kocsi már sosem lesz normális, a régi Swift-ek nem éppen a merevségükről híresek. Nekem is volt, ennél kevesebbért "nyugdíjaztam".
Adja ég, hogy sose járjon arra ez az autó, amerre a gyerekeim. Gondolom a szerelő is nyugodtan alszik.

ui: pontosan azért nem szabad tetőelemet cserélni, mert amelyik autó borult, annak valószínűleg deformálódott a vázszerkezete (vagy hogy hívják), és önhordó karosszéria lévén már soha többet nem lehet normálisan beállítani a futóművét sem. Egy szar lengéscsillapító is igencsak sok méterrel meg tudja növelni a fékutat, képzeld el egy eltorzult futómű mit tud csinálni pl. országúti tempónál satuféket nyomva...

Tévedsz. Vannak olyan húzatópadok amikkel milliméterre vissza lehet állítani a karosszériát.
A gond az, hogy ennek a munka díja meghaladja egy másik autó értékét, főleg a fentebb említett MI autónk esetében.
Abban viszont egyetértek, hogy ami 1x borult és törött az utána -> zúzda.

http://elütöttek.hu/

http://hup.hu/node/99539
http://hup.hu/node/128597

:)
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel

a tetö serülhet ugy is, hogy raesik/radöl valami, vagy pl. vadkar altal.

Mondd, hogy csak te találtad ki ezt a csajt!
:)

Sajnos nem.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel

>>1993-as évjáratú Suzuki Swift-et keresek motor nélkül. Papírok nem kellenek!
URL or it didn't happened!
_____________________________
Powered by 1,3,7-trimetilxantin

NAV-os vagy?
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel