nyárigumis hősök

ezt megint tövig szoptátok:

-a lámpánál egy helyben szarozó fogyatékos,
-ugyanez mixelve azzal, ahogy egyesben pörgeti :D

igazán vicces.

-a lámpánál vagy máshol megállni képtelen kretén,
-a nullskilles kanyarban is azonnal megcsúszó hero,
-a tetszőleges kanyarban hússzal is a járdán várakozók felé csúszó hero,
-az egyenetlen úton menet közben táncoló hero

már nem annyira vicces :(. node az milyen már, ahogyan a gumiszerviz előtt sor áll - hiszen meg kell várni az első 2 centis havat. ha január 23, akkor január 23: enélkül nem élet az élet baszod.

/evil: télidőre venni kéne "tartalék" autónak egy lelakott 2105-öst. aztán nap végén átülni, és levezetésnek valami (egyelőre) rejtélyes szisztéma szerint utazni ezekre a gyíkokra: hátha eltalálnak kis tempóval. csak azt kellene kitalálni, hogyan gurulhatnék tovább a következő eseményig. szóval az autónak a saját lábán kéne mennie, meg én is egészben szeretnék maradni. pár naponta ki kellene kalapáltatni, aztán loop.

elsőre nem is hangzik rossz befektetésnek, emellett a biztosító nyilván nem fizet: két autó javítási költsége húzná a főhős zsebét. az enyém még helyben, (majdnem) úgy ahogyan kérem, ill. más esetre ugyanez a felállás, de a rendőri intézkedés hatásait beleszámolva.

Hozzászólások

tényleg csak szőr mentén kapcsolódik, de figyeld a Honda milyen "fasza" védelemmel adja. mintha egy bokszmeccsen a kesztyűk között találna utat valaki: ehol'.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Ez csúnya. Nagyon csúnya. Ismerek olyant, aki azért nem köti be a biztonsági övet, mert „majd a légzsák úgyis megfog”. Az agyadat, azt fogja megfogni…

-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)

Az megvan, hogy ez nem a "szokásos" teszt? Ezen a small overlap teszten a jazz-nél sokkal komolyabb és sokkal nagyobb autók is csúnyán megbuktak. Ha jól rémlik tavaly(előtt?) kezdtek ilyen teszteket csinálni -mind az EURO NCAP-nál, mind az USA IIHS-nél-, mert a normál félátfedéses teszteket egyrészt már minden autó megugorja 5 csillaggal, másrészt pontosan azért, mert realworld körülmények között sokszor nem jön össze a félátfedés, hanem csak kisebb felületen találkoznak az autók egymással, vagy a betonoszloppal. A legtöbb autó merevítései a sárvédők vonalában már nem védenek semmit, ha pont ott kapja el az oszlop, akkor a tűzfalig semmi sem állja útját.

Szerintem ő most nem a kocsi sérülésére célzott, hanem arra, amit a bábú feje művel a légzsákkal. Szépen megtalálja kettő közti rést, gyakorlatilag itt a légzsák nem véd semmit.

-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)

hogyne megvan - ezért nem is említettem, ahogy a Jazz ennek ellenére a fej részen Good minősítésű. mint ahogyan azt sem, hogy egy óccsó' Spark vagy egy Rio mennyivel jobb besorolást kapott. arra akartam kilyukadni, hogy mennyire cukker két olyan légzsák ami a csapódó fejedet a kormányra / műszerfalra tereli.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Esik most valahol a hó Magyarországon? :)

Szegeden semmi hó.

Ha már szóba hoztad a témát. Én azokra vagyok kiakadva, akik valamilyen ismeretlen oknál fogva képtelenek normál közlekedési körülmények között is egyenletes tempót tartani. A Sándorfalva-Szeged közötti útvonal nagyjából úgy néz ki, hogy 1 km egyenes, kanyar, 800 m egyenes, kanyar, 2 km egyenes, kanyar, stb. Az én kis Citroen Saxo-m a maga 55 dízel lovacskájával nem egy gyorsulási bajnok, így szinte képtelenség előzni az olyan balekokat a viszonylag élénk szembe forgalom miatt, akik 50-80-70-50-60-70 váltakozó tempóban haladnak az úton.

Ráadásul valamilyen oknál fogva ezek mindig az út közepe felé húzódva vezetnek, nehogy már kiláss mögülük, hogy jön-e szembe valaki.
----
www.retrocomputer.tux.hu

hja, tavaly jan 14-e'n volt az elso" komolyabb ho' pesten. akkor sem volt mo'ka's nezni hogy a sok hobbiterepja'ro's f@szk0cs0g nyarigumival probal, szerencsesebb esetben felfele menni az istenhegyin. szerencsetlenebb esetben lefele.

Én már tavaly szeptember végén feltetettem a téli gumikat - mikor éjjelente nulla fok alá ment a hőmérséklet. Inkább kopjon egy hónappal többet (akár kettővel), mert a baleset az amortizációnál többe fog kerülni. Bár én olyan keveset megyek - évi 8-10 ezer km -, hogy előbb öregszik meg, mint hogy elkopna.

Nálunk még csak most kezd hűlni az idő... Errefelé nyáron is csodás utak vannak.
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel

Én ezen a télen majdnem feltetettem (barátnő mindig unszolgat...), de aztán mégsem szakítottam meg a 8 éves hagyományt, hogy télen is jó a nyári gumi, csak skill kell :)
Most már úgysem érdemes, lesz 1-2 nap havazás és ennyi az idei tél.
Azért ha esik nálunk is, kimegyek kicsit csapatni :D

Én is így voltam min. 10 évig (semmi baleset, stb.), aztán tavaly (2012 :) )télen vettem. (gyerekes anyát kellett hosszú távra vinnem, és nem akartam kockáztatni, mert nem csak rólam volt szó, ugye érted :) ) Érdemes esélyt adni neki, mert ég és föld, nemcsak ha esik a hó, hanem nyálkás úton is.

Ne kattints ide!

ez a "skill kell" dolog kísértetiesen úgy hangzik, mint amikor pár centes után valaki el akarja magyarázni, hogy ő bizony haza tud vezetni. ahha, hát igen - ha úgy érzed akkor "biztosan". egyet azért sajnálok, skill ide vagy oda: mások is vannak az úton.

apropó ha most beléd mennek téli gumival szerelt autóval (és te vagy a vétlen fél), a biztosító akkor sem fizet neked, mivel a te autódon nyári gumi van. ezt ugye tudod?

egyébként az jól értem, hogy van téli gumid csak nem teszed fel? szerintem ezt nem jól értelmezem.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Továbbmegyek. Én biciklire is kötelezővé tenném, és keményen büntetnék mind 4, mind 2 kerekű közlekedőt. Nem csak hóban.

Jaja... Citywolf aszfaltra való külsők voltak a bicajon pár nappal ezelőttig, de a rossz idő hírére felraktam a Kendáimat (K905-004). Nem kifejezetten téliguminak árulják, de annyira puha keverék, hogy tavaly -10 környékén is volt vele tapadás letaposott havon. Azt meg, hogy aszfalton olyan hangja van a guminak mint valami orosz Lada Niva terepguminak nem igazán érdekel. :)
Csaptam most reggel egy laza kört, ég és föld a különbség.
- - - - - - -
"Nagy kár, hogy az informatika abba a korba ért, hogy lehet nyugodtan pazarolni az erőforrásokat." Saxus