Vásároltam egy pár hónapos IPhone készüléket, amire még van T-s garancia. Pár hét használat után a kijelző elkezdett vibrálni, így visszavittem a legközelebbi T-Pontba. Héten felhívott a szervizes, hogy sajnálja, de szétszedték a készüléket és hiányzik egy csavar, így bukta. Mit lehet tenni? Van esetleg valakinek hasonló jellegű tapasztalata?
A gondom az, hogy:
- Van még garancia a telefonra, így elképzelhetetlennek tartom, hogy bárki nekiesett volna egy csavarhúzóval
- A bolt elérte az első tulajt, Ő nem nyúlt hozzá és nem is vitte el sehova a telefont, ahol szétszerelték volna
Ennyi erővel lehet az is, hogy
- Gyárban maradt ki az alkatrész
- Szerviz keverte el a csavart, hogy ne kelljen cserélni v. figyelmetlenségből?
Köszi előre is.
- 9356 megtekintés
Hozzászólások
"- A bolt elérte az első tulajt, Ő nem nyúlt hozzá és nem is vitte el sehova a telefont, ahol szétszerelték volna"
Biztos vagyok benne ha hozzá nyúlt se fogja azt mondani h igen ő baszta el mivel nem akar problémát generálni saját magának. A másik meg lehet nem is érte el a bolt csak mondták.
Szerintem semmit se tudsz tenni. Hiányzik egy csavar sose fogod bebizonyítani h a szervíz vagy gyártási hiba történt. Max annyit tudsz tenni h garancián kívül megoldod a problémát ha meglehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most komolyan, Te feltételeznéd, hogy egy alig pár hónapos, garanciális készüléket, inkább szétszerel otthon valaki, hogy megnézze milyen egy nyomtatott áramkör?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az semmit se számít, hogy mi mit tételezünk fel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az enyém másfél évesen beleesett a hóba. kb fél-1 órát kerestük amire meglett (a kutya találta meg). Mivel eszembe nem jutna hóba (vízbe) esett telefont garanciálisként bevinni a szervízbe, így fogtam, szétszedtem, megszárítottam, összeraktam (azóta a vibra is megy benne, aminek valszínűleg kontaktos lett a kábele). Persze, ez egy másik történet.
ps: szerintem nincsen abban a cuccban annyi csavar, h egyet is "elfelejtsen" visszatenni az ember. Sőt, kb minden csavar más méret
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az se elképzelhetetlen, hogy nem az előző tulaj szedte szét (már ha igaz, amit a bolt mond), hanem a boltban valaki. Akár kíváncsiságból is, az alkatrész cserére gondolni se merek, mert az összes használtmobil-nepper talpig becsületes kereskedő. Olyan még csak véletlenül se fordulhat elő, hogy a nőjéne, haverjának a telefonjában bedüglött a kijelző ls kicserélte a tiedben lévőre. Neki nem fáj, hogy nincs rajta garancia. Utólag meg azt mond mindenki, amit akar. az életben be nem bizonyítod, hogy senki nem szedte szét a telefont. Futhatsz még köröket, de szerintem hiába.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Simán. Az emberi hülyeség határtalan és ez nem csak egy mondás.
-------
It is our choices that define us.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te feltételeznéd h megvesz valaki 80e forintért egy telefont de a töltő nem megy és a fater azt mondja h ő ért hozzá és csinál egyet otthon amivel sikerül tönkre tenni a vadi új telefont? :D (megtörtént eset)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én anno 2 vagy 3 éve vittem vissza a 3GS-t bluetooth hibával, szó nélkül kicserélték, mondjuk nem azonnal, heteket kellett várni.
Szerintem az eladó hazudik. Az meg hogy miért szedte szét, az soha nem fog kiderülni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt-e barmilyen kulserelmi nyom a keszuleken ami a szervizbe adaskor jegyzokonyvbe lett veve es bizonyitja hogy hozzanyultal (v az elozo tulaj) a keszulekhez?
Ha nincs, mivel tudja bizonyitani a szerviz hogy a csavar hianyzott? (pl. videofelvetel a szetszerelesrol?)
Ha mindkettore nemleges a valasz akkor szerintem erdeklodj a jogaidrol... (nem fetetlenul a szolgaltatonal)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi külsérelmi nyom, nem is lett semmi jegyzőkönyvezve. Megnézték az indikátorokat és azt mondták, úgy néz ki nem volt eláztatva a készülék, átveszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem teccik nekik, akkor fogyasztovedelem.
tompos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En biztos nem vennek hasznaltan iphone-t, akinek van az nem akarja eladni, max akkor ha valami hibaja van.
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én úgy vettem "használtan" az enyémet, hogy én bontottam ki a gyári fóliából. Yodafone árlistáját kicsit sokalltam. Azóta semmi gondom vele.
-----------
"640GB sokmindenre elég"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hol vetted?
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magánszemélytől. Állítása szerint beszámította egy iPad-be, mondjuk ez az információ számomra lényegtelen.
-----------
"640GB sokmindenre elég"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vaterán 512 db termék található, gondolom azért 1-2 jól működik belőlük azért :)
Gondolom csak a smiley-t hagytad le :))))
---------------------------------------------------
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát szerintem ha neked az előző tulaj egy garanciális telefont adott el, és a telefon nem garanciális, akkor vagy visszaadja az árát, te meg neki vissza a telefont, vagy pedig elviszi megjavíttatni, és garanciálisan megjavíttatja, aztán te visszakapod a megjavított készüléket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyi.
--
Gábriel Ákos
http://i-logic.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Két állítás áll egymással szemben az eladó azt állítja, hogy garanciás, a T szervíz azt, hogy nem, mert meg lett bontva. A bolt simán mondhatja, hogy a vevő szedte szét. Hogy bizonyítod be, hogy nem? Megesküsöl uttörő becsületszavadra, amit majd el is hisznek? ha ez így működne, akkor vehetnél egy telefont, szétkapnád, majd visszavihetnéd az eladónak, hogy szét volt szedve, és moströgtönazonnal vegye vissza...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ó persze!....
jAzz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hali!
Én is jártam már úgy szervizben, hogy bevittem a garis telefont, átvették javításra. Egy hét múlva hívtak, hogy nem garis, mert vízbe esett. Az volt a szép a dologban, a készülék víz közelében sem volt, ugyanis az íróasztal sarkáról koppant a földre amikor belebotlottak a töltő kábelébe. Még egy kinyomtatott képet is kaptam róla, hogy a panelen hol láthatók a vízfoltok... azt csak halkan jegyzem meg, hogy kb mikroszkopikus méretű kis fehér fodrok voltak ott ami simán lehetett akár normál emberi izzadságtól is.
Nem volt mit tenni, aranykártya pontokból vettem a cégnek másik készüléket.
Üdv:
Feri
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Detto...
SE T610... Építőipar, mellettem pár hétig műkövet csiszoltak... A finom por ami a készülékben lerakódott egyértelműen beázás jele... :(
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem úgy igazságos, hogy röviden, de leírom mi történt. Miután elutasította a T a garanciális ügyintézést a fenti okokra hivatkozva, úgy éreztem, hogy felesleges lenne háborúzni, így visszavittem a telefont és visszakértem a vételárat. A bolt is tett egy próbát sikertelenül, így a javítást Ők, a T-t kihagyva (természetesen garanciát bukva) végeztették el. A szerelő azt mondta, hogy cserélve lett a gyári kijelző - valószínűleg betörött - így jogos volt a visszautasítás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ebben az a fura, hogy pl egy hivatalos apple bolt szervizeben (genius bar) nem is szerelik a telefonjaik. Hibas, beviszed nekik, ha meg garis (es nem pl csopog belole a viz vagy darabokra van torve:)a hibasat megtartjak te pedig kapsz egy ujat, ha nem kb 50 ezerert kapsz egy ujat ott rogton helyben, nincs hetekig tarto "bevizsgalas". Lehet mondani hideget-meleget az apple-re de a customer supportja atlagon feluli joval.
Garis htc-vel masik pelda, vmi gond volt az lcd-vel, hivtam a hivtalos support szamot: el kell kuldeni postan, 2 hetig!!! vizsgaljak aztan ha en hibam miatt rossz, fizetem a szerelest es a postat is. :-O
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
iP 4-től leszedik a hátlapot és megnézik, hogy beleturkáltak-e, ha nem csere, ha igen garancia bukta. Esetemben az utóbbi játszott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hibas, beviszed nekik, ha meg garis (es nem pl csopog belole a viz vagy darabokra van torve:)a hibasat megtartjak te pedig kapsz egy ujat"
s/ujat/refurbished-et
"ha nem kb 50 ezerert kapsz egy ujat ott rogton helyben, nincs hetekig tarto "bevizsgalas""
kivéve amikor nem (pl. próbálj egy iPhone5-öt azonnaliban javíttatni)
"Lehet mondani hideget-meleget az apple-re de a customer supportja atlagon feluli joval."
Ha budapesti vagy. Ha nem, akkor küldd fel Bp-re v. Bécsbe, majd ők garanciáztatják (pl. az iPhone 5 garanciális csere ügyintézésére azt mondták, hogy 3-4 nap, de inkább vigyem ki Bécsbe, mert akkor gyorsabb).
"Garis htc-vel masik pelda, vmi gond volt az lcd-vel, hivtam a hivtalos support szamot: el kell kuldeni postan, 2 hetig!!! vizsgaljak aztan ha en hibam miatt rossz, fizetem a szerelest es a postat is. :-O"
Harmadik példa: Samsung Galaxy SIII mobilszerviz házhoz jött. Hogy most jön-e azt nem tudom, de itt járt és kifogástalan munkát végzett. Nekem az utolsó tetszene a legjobban.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni