Kezdtem azzal, hogy airliners.net-en felturtam egy rakat vaku nelkul keszult cockpit fotot. Aztan jobban megismerkedtem a cycles-al, hogy mithogy erdemes, milyen fenyeket hova, milyen szinnel, milyen intenzitassal.
A blender internal renderhez kepest tenyleg sokkal jobb lett a vegeredmeny. (klikk nagyitashoz)
Gondoltam ideje texturazni, ha mar minden ilyen szepen alakult. Jo par ora UV-map-olas utan, raeresztettem a Bake-et. Az UV image ablakban furan, kis negyzetenkent kezdett el renderelni. Namondom mivanitt, valamit elfelejtettem-e atallitani-e?
Utanaolvasva szomoruan konstataltam, hogy cycles nem tud baking-et, es nem is tervezik beletenni. Sitfak.
Oke, legyen luxray. Nem, megsem, az sem lesz: az sem tud bake-elni. Ok, legyen vray. Hat, nem. Az sem. Mert az meg fizetos, sok penzer.
Ugyhogy marad a blender internal render, oszt' PS-al majd kozmetikazok rajta egy sort, ha megvan a bake.
- ksgy blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1422 megtekintés
Hozzászólások
a Cyclesnél mintha kicsit erős lenne a zaj, és nem igaán értem az ablakban azt a textúra elhajlást.
Luxrender?
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A zaj azert eros, mert nem hagytam csak 300 sample-ig futni, itt mar latszott hogy neznek ki a fenyviszonyok.
A textura elhajlast en sem ertem, lehet a hdri kepet nem szerette valamiert.
Luxray helyett pedig luxrendert akartam irni, csak melle ment :)
Idezet a FAQ-bol:
What kinds of textures are supported in SLG?
Color (Diffuse), Bump and Normal maps. They can be in PNG (with or without Alpha) or JPG format. See each map's section for details.
What about Specular/Reflectivity/Shadow/Other maps?
No, only Diffuse Color, Bump and Normal maps are supported at this time. A lot can be accomplished with just these three, however.
Tehat a szineket, bump es normalmapokat tudok bake-elni. Textura gyartasnal ez gyakorlatilag kozelit a "nagy budos semmi"-hez :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott van folotte egy gomb, az egy ilyen mini-feketelyuk, az hajlitotta el a teret.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
irrlicht ?
http://irrlicht.sourceforge.net/forum/viewtopic.php?t=38709
http://code.google.com/p/tubras/wiki/irrb
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megnezem, koszi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
irrlicht egy rt render engine (ogl/dx backendel). Nem valószínű hogy erre van szüksége:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Yep, ez kicsit mas :)
Most ugy dontottem adok magamnak 30 napot a Lightwave-el, hogy meglassam mit tud az ilyen helyzetekkel kezdeni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
esetleg a nagy öreg povray? bár a blender exportere kicsit múmia már :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vray demo?:) Esetleg public beta szokott lenni és szeretik, főleg ha ilyen "egzotikus" szoftverrel esel neki (fő profil a maya/max, ezért mondtam egzotikust)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni