Synology DS411j PSU hiba

~ 1 éve használom, belefutottam az ismert PSU hibába, egy idő után, ha kikapcsolom nem indul már el 3 disk-el a doboz, csak üresen.
Nyitottam Synology-nál ticketet pénteken, ma már itt volt az e-mail, hogy konfirmáljam a címemet és küldik a cserét.
Így kell egy supportnak működnie.

Nem úgy mint a Wh****ol Mo. ügyfélszolgálata, akik 5 hete nem hajlandók válaszolni egy levélre, ami nélkül nem tudjuk kicseréltetni a hibás elektronikai panelt garanciálisan, ergo kb 6 hete kézzel mosunk!

Hozzászólások

Mi az Indesit-tel szívtunk sokat (a mosógéppel is, a szervizzel is, meg az ügyfélszolgálattal is). :/

Ha gyengül a tápegység, akkor több diszkkel nem fog elbírni...

Ma feladták UPS-el, írtak tacking numbert is... holnapra itt is lesz.

Ki***ott Wh***ol-ról persze semmi hír.

------------------------------------------
"Nincs ez el**szva, csak másra lesz jó!"