OpenArena 0.8.8

Három nap híján két évvel a 0.8.5-ös verzió után megjelent a 0.8.8. Azért ezt a verziószámot kapta, mert a 0.8.5 után ígérgetve lett, hogy onnantól kezdve gyorsan jönnek majd a patchek, de aztán soha nem jött, és ez a patch akkor ne a sokat emlegetett 0.8.6 legyen. Ez a kiadás önmagához képest is késett fél évet, novemberben egy noob felhúzta a projektvezetőt azzal, hogy az ezerszer átbeszélt „mikor lesz már 0.8.6” kérdésre új témát nyitott, ezért a főnök dühből két hét alatt ki akart adni egy utolsó 0.8-as verziót, hogy dobhassuk el az eddigi koncepciótlan dolgokat, és tudjunk egy valóban átgondolt rebooton dolgozni.

Aztán nagy riadalom lett, hogy ez lesz az utolsó 0.8, ezért a gyors patch hamar átváltozott mindent rakjunk bele patché, és aztán várni kellett shaderekre, mapokra, gamecode fixekre, engine fixekre, és Mac binárisra, így szépen elment 4 hónap, és végül 4 beta és 6 RC után megjelent a végleges. Jót tett neki, hogy a projekt életében először végre tesztelhettük a csomagokat, mert eddig minden kiadásban volt olyan, hogy valamit kihagyott a főnök, most minden benne van. Másrészt tényleg nevetséges volt egy ilyen hosszú tesztelési folyamat, mert a legtöbb hiba már évek óta benne volt a játékban, ezeket már akkor kellett volna javítani.

A honlap szerint a következő kiadás a 0.9 lesz, nem tudom mit tervez ebbe a kedves vezér, mert a reboot OA3 név alatt fut. A jövőben igyekszünk jobban elhatárolódni a Quake univerzumtól a Q1 és Q3 tribute mapok kikerülnek a játékból, és átkerülnek egy extra csomagba. Talán megváltozik a fejlesztés menete is, az ajándék szerveren futó SVN-hez csak a projektvezetőnek van commit joga, ezért felvetette, hogy átköltözünk a GitHubra, de irdatlan méretű a tároló, ezért a forgalomkorlátozást pillanatok alatt átlépnék. Csatlakoztunk a Desurához, a főnök már használja az az OpenGameArt-ot, szóval lassan, de azért javul a PR is.

Hozzászólások

Szerintem a GitHubosokkal meg lehetne ezt beszelni, illetve okos reposzervezessel meg lehet ezt a problemat is oldani. De egy levelet feltetlenul meger.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Hat, a Gitorioust en nem szeretem annyira, megmondom oszinten. Amikor utoljara lattam, meg nem tudott issue-kat, pedig az ottani projekt alapu felfogashoz pont illene is. A BitBucket meg meg csak most vezette be a Git tamogatast, en adnek nekik meg egy kis idot, hogy tokeletesre csiszoljak.

A GoogleCode hostingot meg felejtsuk el. Egy kisebb projektnek meg okes, de egy nagyobbnak horror mind a felulet, mind a menedzselhetoseg. Es messze nem nyujt annyi szolgaltatast, mint akar mondjuk a Gitorious nyujt (forking pl.). Ez a Google szolgaltatas tul puritanra sikeredett, es alig fejlesztik. Meg az issue felulet is eleg borzaszto. Legalabb a G+ skint radobhatnak, akkor legalabb kinezne valahogy. Nem jol, de valahogy.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

GG.

leilei jó arc, bár ez a túlméretezett anime és a hozzá kapcsolódó mell fétise... :D

----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org

Thank you for downloading openarena-0.8.8.zip
The file you are looking for is currently unavailable.
Please try again later.