Szoftverfejlesztő mérnök (C++), Femtonics Kft.

 ( csikor | 2012. január 6., péntek - 14:21 )

Élettudományi és gyógyszeripari mikroszkópokat fejlesztő-gyártó, dinamikusan növekvő hazai vállalat C++ szoftverfejlesztőket keres. A fő feladat a mikroszkópokat vezérlő, adatmegjelenítő és -feldolgozó
alkalmazás fejlesztésében való aktív közreműködés.

Elvárások:
- Legalább egy éves C++ programozói tapasztalat
- Minimum középfokú angol nyelvtudás
- Szakirányú felsőfokú képesítés vagy annak küszöbe

Előny:
- GUI fejlesztési tapasztalat a Qt könyvtárral
- GUI fejlesztési tapasztalat Windows környezetben
- Természettudományos érdeklődés
- Numerikus programozási tapasztalat
- 3D grafikai tapasztalat
- Kreativitás, önállóság, felelős munkavégzés

Amit ajánlunk:
- Változatos kihívások
- Versenyképes fizetés
- Fiatal, kreatív, sokoldalú csapat
- Baráti fejlesztői légkör
- Hosszú távú perspektíva

Érdeklődni lehet: Csikor Ferenc, fcsikor@femtonics.eu, 06 1 210 3349

A jelentkezés módja: a fényképes önéletrajzot és a motivációs levelet a fizetési igény megjelölésével a következő e-mail címre kérjük elküldeni: hr@femtonics.eu

(A hirdetés a HUP-Profession szabadkártya felhasználásával került kihelyezésre)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Nagyon fejlődtök.:)
Egyre több emberre van igényetek?:)
Mégsem jönne össze, akkor nálatok a CV-ém!
Távmunka érdekel.

Köszi szépen, tudunk Rólad! Az új embernek is az irodában kéne dolgozni...

Köszi.
Hardvertervezés is érdekel pl. SAM7 (ARM) + embedded C programozás.

Hardvertervezésre most van ember, ez kimondottan alkalmazásfejlesztés.

Munkavégzés helye? (város szinten)

Tényleg ilyen nehéz beleírni?!

Budapest, Klinikák. Bocs.

Semmi személyes, csak az egyik leglényegesebb dolgot hagyja le mindenki, tisztelet a kevés kivételnek, mivel jelenleg az ország 70-80%-a nem budapesti :-)

Nagyjából ez az arány a munkáknál is, csak fordítva. :)

sajnos igen, de egy vízfejű országban, ahol nem akarnak tenni sem ellene, ott ez van.

Az ország Budapest központú, ez nem egy év alatt alakult így és nem egy év alatt fogják megoldani. Ez ma a helyzet.

ideje lenne nekikezdeni :-) Egyre kevesebb a hely Budapesten :-D

Kár :-(
A fentiek szerint távmunka nem jöhet szóba?

Per pillanat sajnos kizárt. De amennyire előre lehet látni, 1-2 év múlva talán lesz ilyen lehetőség is.

Láttam egy-két Wingyógy XP-és dialogot. Nem is értem miért kell erőltetni a Qt-s fejlesztést dózeren.

Egyébként kellemes munkának néz ki, de úgy látom ez inkább junior pozíció. Azt viszont megfogadtam magamnak, hogy szeretnék 1-szer az életben orvosi projekten részt venni. Óriás nagyra tartom és tisztelem azokat, akik az orvostudománynak szentelik az életüket.

--
GPLv3-as hozzászólás.

Amit a honlapon láttál, az a régi MATLAB-es szoftverünk, azt cseréljük le az új C++-Qt-boost-HDF5-OpenSceneGraph-... cuccal. Azért ezek, mert mert nem csak a "dózerről" van szó: sok felhasználónak van Mac-je, az adatmegjelenítő/feldolgozó résznek ott is futnia kell (majd; itt még nem tartunk). A MATLAB-et főleg azért váltjuk le, mert a mikroszkóp rengeteg adatot termel, amit a lehető leggyorsabban meg kell tudni jeleníteni (2D+3D) ill. feldolgozni. A Qt alapértelmezésben szépen hozza a Windows 7 kinézetét (bár mi saját témázáson gondolkodunk).

Egyébként tényleg kellemes munkahely :) És igen, most inkább juniort keresünk (de ab ovo senkitől nem zárkózunk el).

OSG használtok?!

Leonardot azzal kezdtük.
Nagyon lassú, le is álltunk.:)
Igaz is....2 évig nem akartok bedolgozót....:)
Többet nem zavarlak.

Különböző igények, különböző megoldások.

Komoly renderer-t vele nem lehet elkészíteni, ami gyors.
QtGLWidget alá lehet rakni pl. a VM renderer-t:
http://www.ks.uiuc.edu/Research/vmd/

2D-hez meg OpenCV a legjobb:
http://opencv.willowgarage.com/wiki/
http://opencv.itseez.com/

Na ezért nem ülök be egy irodába.:))))

Opencv, pláne a 2.1 nagyon profi. PL van cuda support ami azért meg tudja könnyíteni a dolgot. De szerintem a 3d is megoldható vele. Sőt én má 4d-t is (Minkowski-tér). írtam vele. :) Na azt ha lehet mégegyszer, nem szívesen.

------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.

(Bocs a lassú válaszért...) Jó cuccok ezek is, de nálunk max. 1000 poligon van a képernyőn plusz nagy 3D tömbök volume renderelve. Az OpenSceneGraph-fal ezek OOB mennek. QtGLWidget alá tenni se gond.

Elismerem, hogy lehetnek erre a célra jobb eszközök. Nekünk ez eddig megfelelt.

Mennyi a realis fizetes egy ilyen pozicional?
Ha mar Qt-s fejlesztes, akkor van ra esely, hogy valami normalisabb kornyezetben dolgozhat az ember? (nem winxp, hanem valamilyen disztro+KDE)

--
There are free things in life i'll never understand
Spelling and counting

A fizetés alku kérdése, alapvetően junior munkatársat keresünk.

Windows 7-re fejlesztünk (Mac port lesz majd). Nem lenne praktikus más/heterogén fejlesztői környezet (személyes véleményem: sajnos).

Nekem még feküdne is a téma, fizikus + vegyészeti ismeretek. INkább vagyok elméleti, mint gyakorlati ember 4-éve C,Cpp-ben tolom, az egyik melóm digitális holográfia, most pedig (1-2 hónapon belül), elektrodinamikai szimuláció lesz a másik (egy kis vákuumfizika + ionkeltés ütközési statisztika miegymás). Nagyon izgalmas, de ez is az. Nem nagyon néztem át mélyebben a portfóliótokat, amint látom dolgoztok a 3D-s mikroszkópián is, azt szeretném kérdezni, hogy holgrafikus leképeézést használtok? Pusztán kíváncsiságból.

------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.

Fluoreszcencia mikroszkópról van szó, a fluoreszcens fotonok már nem koherensek a beeső nyalábbal (remélem, nem írok baromságot). A 3D az benne, hogy a hardverrel gyorsan tudunk 3D-ben random szkennelni a hagyományos 2D (két eltérítő tükör) helyett.

Sok itt a fizikus egyébként. Nem jössz el egyszer beszélgetni?

írtam PÜ-t.

------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.

Köszi, megjött!

Szerintem ezt már megoldották a KFKI parkban lévő:
http://www.3dhistech.com/en/

Dr Molnár Béla doktoré a cég, aki tőletek 200 m-re főorvos a Klinikáknál.
Dr Molnár Béla, a Semmelweis Egyetem Sejtanalitika Laborjának vezetője.

Annyira azért nem lehet ez megoldott probléma, ha épp a héten jelentettük meg a technológiánkat a Nature Methodsban:
http://www.nature.com/nmeth/journal/vaop/ncurrent/full/nmeth.1851.html
http://www.ots.mti.hu/hirek/72978/magyar_sikertortenet_a_3d_mikroszkopiaban

QML2-t fogjatok hasznalni, vagy meg a "regi" QWidget technologiat ? Szoval igazabol, ha alkalmazas fejlesztot kerestek, akkor lehet a Ui-t erdemes lenne QML-ben fontolni, foleg hogy Qt5-ben mar eleg szep dolgokra kepes.

Egyebkent miert kerestek Juniort, csak azert mert kevesebbet ker ? Mondjuk en kulfoldon elek, de altalaban itt forditott a tendencia, mert megeri megfizetni a specialistat, aki sokkal hatekonyabb a cegnek. Hatekonysagnak nem csak a fizetesbeli mivolta van az en velemeny szerint.

Igen, ez tényleg nagyon jó.Kezd hasonlítani a C# WPF-hez.

Hat igen, a deklarativ Ui concept 15 eves, talan az elso a motif volt.

Hat annyira a C# WPF-t nem ismerem, de ez azert nem csak Windows OS-n hasznalhato, szoval Microsoft OS es C#-ra van szukseged, hogy csinalj barmit (Javits ki, ha tevedek). Szkriptelhetoseg alapbol tamogatott a QML2-ben (mar az elozo qml-ben is az volt egy importalt javascript core-ral), ez viszont nincs alapbol benne a XAML-ben. Bele kell tenned mindkettot html-be es akkor talan ugy. Arrol nem is beszelve, hogy ez egesz DOM-sdi is le van egyszerusitve.

Hardweres acceleration sem platform fuggetlen annyira, mint az OpenGL es QML2 eseten, mert ez DirectX-n alapul. Szoval kicsit mas a felhasznalasi terulet igy osszesegeben. :)