T-Mobile fail

fel akartam hivni par uzletet random azon az utvonalon, amerre jarok, hogy van-e raktaron telefon, amit szeretnek, ne kelljen potyara arra mennem.
a menubol nagy nehezen el lehet jutni addig, hogy emberrel beszelj (akciok -> operator), de persze az nem a boltban csorog, hanem valahol a callcenterukben..

mikor elmondtam, mit szeretnek, a csaj mar rogton tudta, hogy en a boltot kerestem, mondta, hogy o ezt nemtudja megmondani; mikor kerdeztem, hogy hogy tudok akkor a bolttal beszelni, akkor arra az volt a valasz, hogy "ez jelenleg nem lehetseges". akkor miert van minden T-Pontnak kulon szama? :)

FAIL.

Hozzászólások

Dettó így vagyok Vodafonnal. Nem tudtam elérni sehogy, hogy adjanak egy számot a helyi üzlethez. Ezért bementem és elkértem minden üzletben a helyi mobilszámukat, amellyel ők hívják a saját központjukat. Értem hogy miért van, de akkor is nagyon gáz.

Amik itt vannak telefonszámok, azok is a központban csörögnek?

Én megmondtam a T-s központosnak, hogy melyik üzlettel szeretnék beszélni és kapcsolta. Kb. fél éve még működött a dolog...

Katasztrófa. Nemrég láttam egy részletes felmérést/elemzést az amerikánus mobilnet-felhasználók szokásairól. Nagyon fontos a location based services, legyen szó autóbérlésről, étteremről, moziról, vagy starbucks-ról. Nálunk a vezető dróttalan telkó humán felülete nem tud LBS-t nyújtani, pedig az ügyfél kifejezetten pénzt szeretne költeni. Gáz.

az is jo volt, hogy kerdeztem, hogy ugye lehet a telefonra venni toresgaranciat? persze, igen lehet. kerdeztem, hogy mennyibe kerul, 5p alatt kideritette. igen am, de kerdeztem, hogy de nem huseggel fogom elvinni a telefont, hanem mindenfele kartya/huseg nelkul, es meg ott helyben fuggetlenittetem is, akkor hogy fogjak szamlazni a havi dijat a garancianak?

erre kiderult, hogy azt ugy nem lehet, csak ha dominoval hozom el...

Kérdés, hogy akkor miért a T-Mobile-hoz fordultál, csak mert függetlenül azonnal hozzá lehet jutni ezekhez a készülékekhez.

Tipp: A telefonszolgáltatók szolgáltatásokhoz értékesítik a készülékeket, a forgalmazócégeknél, mint a GSM Takács vagy a GSMLine tudsz függetlenül készülékeket venni szolgáltatásmentesen, garanciával.

es ki akart motorolat venni? vagy ez most hogy jon ide? mit szivsz?

nyilvan okkal akartam a Thez menni, nem csak azert, hogy ott vegyek telefont. csak neked csak most elarulom, hogy az iPhone 4S miatt neztem a T-t, ugyanis sehol nem lattam ugyanilyen aron mashol, ahonnan mernek is venni (ertsd: nem hardverapro, meg sarki zoldseges melletti kocsibol arulo ember).

vadiúj S2-m már karcos [...] szerencsére céges úgyhogy leszarom

Ez egy beszédes kijelentés.

Mielőtt valaki félreértené, egyáltalán nem arra akarok kilyukadni, hogy nem vigyázol a cég tulajdonára.

Sokkal inkább arra akarok kilyukadni, hogy egyáltalán nem számít, hogy karcos-e vagy sem a mobil kijelzője. Céges a cucc, tehát nyilván dolgozol rajta. Karcos, mégis tudsz rajta dolgozni nehézségek nélkül. Tehát nem számít, hogy karcos, mint a törköly.

Én a 7 éves mobilomat többnyire a kulcscsomóm mellett hordom. 5-10-szer biztos le is ejtettem már. Iszonyatosan össze van karcolva. Egyáltalán nem számít. Az olvashatóságot ezerszer jobban akadályozza, ha zsíros. A gorilla glass vajon nem is zsírosodik? :)

Jobban vigyázok rá, mint a sajátomra.
Egyébként megnéztem makró obival és nem is karc, hanem egy kb 1 cm-es repedés. Semmi behatás nem érte még. És igen, úgy értendő, hogy leszarom, hogy ez van, tudom használni.

Zsírosodást eddig nem tapasztaltam, illetve bármivel letörölhető, de lehet, hogy ez az állapot addig tart, ameddig a bevonat az üvegen. Az előző telefonom is kb 1 év után kezdte, hogy már nem lehetett rendesen tisztítani.

karacsonyra vettem 2db motorola razr-t, egyiket baratnomnek, masikat magamnak.
a baratnomet hasznaljuk, en is nyomogattam egy napig, nagoyn jo telefon, tenyleg, viszont nekem tul nagy, ezert inkabb maradok az iphone-nal.
igy az a helzet, hogy van egy kibontatlan, 2 ev garancias, fuggetlen, zsir uj motorola razr droidom elado, 120e-ert odaadom, ha erdekel.

erre kiderult, hogy azt ugy nem lehet, csak ha dominoval hozom el...

(Lehet, hogy ezt már leírtam egyszer valahol a hupon, de talán nem baj, ha megismétem.)

Kollégának kerestünk Ausztriában mobilnet szolgáltatót, pár hónapos munkára. A nagy, neves szolgáltatók két végletet látnak el: a "naponta egyszer letöltöm az email-jeimet" réteget, hűségszerződés nélkül és horror forgalmi díjakkal, valamint a "power user vagyok, a neten dolgozom" réteget, kifejezetten kedvező forgalmi díjakkal, és minimum két éves hűséggel.

Kerestünk egy valamivel kisebb (de távolról sem garázscég) mobiltársaságot, amely nyilván nem rendelkezik saját hálózattal, csak a nagyker biteket / perceket értékesíti tovább kiskerben. A kínálatukban volt tökéletes csomag: lineáris számlázás 1GB egységekben, emberi árszínvonal, nincs hűségidő, havonkénti utólagos fizetés -- napi 500-800 MB forgalommal számolva a havi költség nem sokkal lépte túl egy kicsit drágább itthoni lakossági csomag árát.

Na ez a fajta szolgáltató nem létezik nálunk. Ha kicsit is kilógsz a tömegből, már nulla a kínálat.

Mondjuk azt sem kétlem, hogy Ausztriában meg az az ügyfél nem létezik, amelyik hamis személyivel / lakcímmel próbál szerződést kötni, mert az előző négy postpaid előfizetését úgy használta "el", hogy az első hónapban rendre hatalmas forgalmat bonyolított, aztán amikor először fizetni kellett volna, akkor "megszökött", és vett inkább egy új előfizetést valamelyik rokony nevére.

Kénytelenek javulni, csak sajnos későn ébrednek.

The term Long Tail has gained popularity in recent times as describing the retailing strategy of selling a large number of unique items with relatively small quantities sold of each – usually in addition to selling fewer popular items in large quantities.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Long_Tail

http://www.wired.com/wired/archive/12.10/tail.html