- gabek blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1071 megtekintés
Hozzászólások
Pontosabban A1-et :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azért írtam 'A'-t, mert azt terveztem eredetileg (ha már nekiállok...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha jól értelmeztem, ezekután is kell A1, csak egyszerűbb lesz elvégezni, ha már van B-d.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ezt nem tartom helyesnek.
_____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jahm. Jóság lesz majd a vizsgaállomásoknak és a balesetinek is. Egyrészt, mert 2 óra városi vezetés bakkfitty még egy 125-ös motoron is, hiába vezetett autót az illető. Megnézem, aki 2 óra városi vezetés után egy robogóval déli 12-kor a Rákóczi úton, egyből megcsinál egy kettős sávváltást.
A másik, hogy ugyanezek a friss vizsgások mennek majd egymás után a balesetire. Mert húzni fogják nyélgázon, viszont a kismotor tömege és kialakítása miatt meglepi őket mikor jön egy kátyú, vagy egy murvás behorás miatt a tanya.
Mindenesetre, a popcorn bekészítve...
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne felejtsuk el a 400-as burgmaneket majd a 125-os papirokkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljes mertekben egyetertek, nem tartom en sem jo otletnek. Nagyon gyonyorut lehet burkolni, es eleg fajdalmas, sajat tapasztalat. Egy varosi forgalmas uton az esemeny utan esetleg az "atmeno" forgalom sulyosbito korulmenyet nem is nezve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aham, mert ilyeneket 50-essel nem lehet ám művelni, igaz?
[ NeoCalc - Earnings Calculator for NeoBux | Family Gags - Cutaway Gags from Family Guy ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem picit motorozgassál 50-es géppel egy ideig és utána 125-össel. A probléma a kettő közt, hogy egy 125-ös gépben ugyanahhoz a tömeghez közel 3x akkora teljesítmény jár, miközben a úttartása, stabilitása megegyezik. Egy ötvenes géppel napi szinten közlekedő ember sokkal defenzívebben vezet és nem kezd bele kockázatos manőverekbe, mert tudja, hogy a nyélnél nincs mi tovább húzni a gázon.
Más dolog 50-el taknyolni és más dolog 80-al. Egy esésnél elkoptatandó energia a tömeg és sebesség négyzetének a szorzata. 80-nál 2.5x akkora energiát kell elnyelnie a testednek min 50-nél. Ugyanez vonatkozik arra ha elcsapsz valakit.
Egy 125-ös robogóra vagy motorra a delikvensek nem fognak felöltözni, az-az semmi protektor, semmi motoros ruha, mert robogón az ciki, és munkába meg fárasztó folyton átölöni. 70-nél, tapasztalatim szerint rohadt gyorsan lekopik az emberről a ruha, és a talajba állásaim azt mutatják, hogy 1-2 cm plusz ruha az életedet mentheti meg.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(mv^2)/2 a mozgasi energia, fyi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jahm, lemaradt. Attól még ugyanúgy 2.5x-es a kettő közt a különbség.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyén kérdése, aki hülye, az meghal 100 óra képzés után is. Akinek meg van józan ítélőképessége, az gyakorolhat saját maga is. Nem kell és nem is lehet az embereket maguktól megvédeni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az a gond, hogy gyakorolhat, hanem hogy a tobbseg nem gyakorol, csak siman veszelyezteti a tobbieket. Tudod, ha valami nem kotelezo, azt az emberek tobbsege nem is csinalja meg.
Es egyebkent nem is azzal van a bajom, hogy meghal, mert mindenki ugy cseszi el az eletet, ahogy jonak latja, szive joga, hanem az, hogy masokat is veszelyeztet.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajna a közúton közlekedők 80%-ának nincs józan ítélőképessége.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem felesleges parázás. Mintha nem b.szná át a rendszert jelenleg is boldog-boldogtalan. Nem a papírtól függ az hogy hány mocis baleset van évente, ez inkább a hülyeséggel korrelál.
A friss B jogsisokat is nyugodtan megnézheted, a legtöbbjük elindulni sem képes normálisan, nem hogy biztonságosan vezetni. Szóval ne a rendszert szidd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mármint pont a rendszert kell szidni, hogy az ilyenek jogsit kaphatnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt verném agyon aki ezt kitalálta.
A legjobb az lenne, ha ezzel a megoldással kötelező lenne a szervdonor kártya is, mindjárt megoldódna egy két dolog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni