Win7 64bit vs. HP DesignJet 110plus NR (BSOD)

Üdv!

Adott egy Windows 7 64bites verzió, valamint egy HP DesignJet 110plus NR nyomtató.

A nyomtató hálózatra van kötve, a Windows7-re a HP oldaláról letöltött hivatalos Win7 64bites driver lett feltelepítve.

A probléma az, hogy mikor nyomtatnék erre a nyomtatóra, Autocad-ből, vagy Adobe Readerből, valamint Wordből, akkor a nyomtatás elküldése után (ill feldolgozás legelején) azonnali kékhalál fogad.

WIN32K.SYS néven, SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION -al.

Ha notepadból ráküldök valamit, azt elkezdi és kinyomtatja.

Memória hiba kizárva, a gép stabilan működik, le lett ellenőrizve.

A google-n asszem összesen ~3-4 fórumtémát találtam ugyanezzel a hibával, sajnos megoldás nélkül.

A gépen van más nyomató is feltelepítve, azokkal nincs ilyen probléma.

Viszont teljesen tanácstalan vagyok, nem értem mi okozhatja ezt a problémát.

Esetleg valaki találkozott már hasonlóval?

Köszi a válaszokat

üdv
-krix-

Hozzászólások

Teszem azt fel, ha ilyen hiba egy linux alatt fordul elő, rögtön jönnek az olyan vicces beszólások, hogy ez az év sem a linux desktop éve. De a problémára térve, sajnos a 64 bites win7-ben én is belefutottam hasonlóan rejtélyes jelenségekbe. Megoldás ott az volt, mert mindenképp kellet az adott eszköz, hogy 32 bites win7 került fel. Azon gond nélkül működött. De szerintem a driver a hunyó, nincs esetleg egy másik verzió? Vagy a win7 frissítésekor is felajánlhat egy másik drivert.

Nos a HP weboldalán nincsen másik. Winupdate szintén nem lát semmit :(

32bites verzió sajnos nem játszik, mert 8giga ram. Ehhez pedig ragaszkodnak, mert Autocad* azért eszi a ramot bőven.

Még arra gondoltam hogy valami a hálózati interface-ben "megy el", kipróbálom majd hogy direktbe kötöm rá USBn, bár csodát nem várok.

További ötleteket viszont igen :)

Nos. Ma USB kábellel fizikailag rá lett dugva a Win7 64bites gépre.

És csoda. Így megjavult a nyomtatás és nincs BSOD crash.

Csak note, hogy ilyen is van. Mindenesetre rejtély :)