Ultragyors, akár 120 Mbit/s a UPC Business-től + Ajándék Online tárhely (x)

Címkék

Akár 120 Mbit/s szupergyors üzleti internet, megnövelt garantált letöltési sebességgel. Nettó 6.800 Ft-tól (bruttó 8.500 Ft)! Ha most rendel, domain regisztrációt, karbantartást és online tárhelyet kap ajándékba. Kedvezményes áron fix IP-vel is bővítheti a szolgáltatást. További részletek »

Hozzászólások

Ha tizenöt évvel ezelőtt azt mondja valaki, hogy 120 megabites internet lesz otthon annyiért, amennyiért kenyeret veszek egy hónapban, erősen elcsodálkozom...
--
zsebHUP-ot használok!

én amikor javultak a csomagok, mindig balhézésig kell elmenjek, ha nekem, mint régi előfizetőnek előnyösebb, vagy legalább azonos feltételeket akarok (jellemző részlet: nekem nem lehet x forintért csak 2x-ért, mert a szerződésem régi. új ügyfelekre vonatkozik csak az a tarifa. reklamáltam, hogy sok éve fizetek, akár lehetnének kedvesek. nem, mert csak. mondom jó, akkor bontok szerződést, és lássuk mi lesz. azt úgy nem, mert attól még régi ügyfél vagyok. mondom megoldom, bejelentek oda mást, és majd köt ő és kenjék a hajukra. akkor már lehetett, csak húzta a száját. kérdeztem, hogy miért nekem kell idejönni, ha a minden előfizetőnek elérhető tarifát akarom kapni. mondták, hogy azért, mert nekem olyan csomagom van, ami már évek óta nem is létezik. mondom és ez miért is akadály? nevezzék akárminek. hidd el, nem véletlen utálom őket)

--
xterm

Tapasztalataim szerint a UPC nagyon osszeszedte magat az elmult par evben. Az ugyfelszolgalat is teljesen jo, bar halistennek sokszor nem kell hivnom oket. Elegedett vagyok veluk.

Ha 5 éve valaki azt mondja nekem, hogy harmadannyiért fogok 80/25-ös neten szörfözni egy, a digi-tális korszakba átlépett cégnél, mint amennyiért egy másik, nagyobb múltú telco cégnél 5/0.5-özni, akkor kiröhögöm.

Pedig így van. Anyámnál gigafalun T-DSL fentebbi paraméterekkel 11kFt, Digi meg vmi négyezer. És nem bont 24 óránként :D

Ez nagyon szép és jó de Dunakeszire mikor lesz már elérhető?
Vagy Budapest ipari területein?

Amint ezek akkora népsűrűséget (= megtérülést lefektetett kábelméterként, illetve felbontott aszfalt-négyzetméterként) tudnak produkálni, mint Pest (belvárosa). A kisebb településeken szolgáltatók nem(csak) azért áraznak magasra, mert harácsolnak, hanem mert ötödannyi előfizetőre oszlik el ugyanaz a költség.

Ez nagyon szép és jó de Dunakeszire mikor lesz már elérhető?

Már csak kilenc évet kell várni!

http://index.hu/tech/2011/10/17/2700_milliardot_fektet_internetfejleszt…

2020-ra minden európai háztartásban biztosítja a legalább 30 megabites szélessávú internetelérés lehetőségét [...] A terv külön kitér arra, hogy a ritkábban lakott vidéki területeket sem szabad elhanyagolni a szélessáv elterjesztésével [...] A CEF külön támogatást nyújt majd a vidéki szélessáv fejlesztésére

... és ha már az agyon hirdetett 120 megabitet képtelenek használható minőségben szolgáltatni, legalább a 30 megabitre visszamigrálás ne 10 napig tartana...

(ha nem triggerelem a fogyasztóvédelmet és a hirközlési hatóságot, lehet, hogy még mindig a felhőket nézegetnénk az égen munka helyett?)


Iktatószám: KU-****/7-2011
Ügyfélszám: 00219******

Ügyintéző: B**** A******
2011. július 14.

Tisztelt E****** G******!

2011. június 21-i telefonos egyeztetésünknek megfelelően kötbér igényét illetékes osztályunk felé továbbítottuk.
Panaszát mindenre kiterjedően kivizsgáltuk, melynek eredményeként az alábbiakat állapítottuk meg. Június 14-én telefonos ügyfélszolgálatunkon jelzett internetes hibát, melyet a fiber power business 30 csomagra való átszerződéssel és június 24-i kiszállással sikerült elhárítani. Nyilvántartásunk átvizsgálását követően a minőségi romlás miatt június 14 - június 24. időszakra vonatkozóan egyenlegén 17317 Ft-ot jóváírtunk. A számlaegyenlegében bekövetkezett változást a következő havi számlalevelünk fogja tartalmazni.
Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!

Amennyiben további kérdése van, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, a TeleUPC-hez a 1221-es, helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol munkatársaink hétfőtől péntekig 7 és 21 óra között készséggel állnak a rendelkezésére.

Tisztelettel:

UPC Magyarország Kft.
Ügyfélszolgálat

Ha a hiba következtében az El fizet i szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér mértéke minden
késedelmes nap után a hiba bejelentését megel z az el z hat hónapban az El fizet által az El fizet i
szerz dés alapján az adott El fizet i szolgáltatással kapcsolatban kifizetett díj átlaga alapján egy napra
vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb id tartamú El fizet i jogviszony esetén a vetítési alap
az El fizet i jogviszony teljes hossza alatt kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg.
Ha a hiba következtében az El fizet az El fizet i szolgáltatást a Szolgáltató által vállalt min séghez képest
gyengébb min ségben képes csak igénybe venni, a Szolgáltatónak a fentiekben meghatározott kötbér felét
kell fizetnie.
A Szolgáltató a kötbért havi díjfizetési kötelezettség esetén a következ havi elszámolás alkalmával,
egyébként a bejelentés elbírálásától számított harminc napon belül az El fizet számláján egy összegben
jóváírja, vagy azt az El fizet választása szerint az El fizet részére egy összegben visszafizeti.

Jól fizettek?

Nem érdekel a kötbér. Az érdekel, hogy ha van egy, a szolgáltatás igénybevétele szempontjából fatális probléma, akkor miért van az, hogy felhívom az ügyfélszolgálatot, hallgatok alkalmanként 30-50 perc zenét, mindig más ügyintézőnek előadom nulláról a történetet, elhangzik egy igéret, majd a nagy büdös semmi sem történik. És mindez napi rendszerességgel, és a létező legkisebb fény sincs az alagút végén, hogy valaha ebben a rohadt életben BÁRMI előrelépés is lesz az ügyben.

És adott egy technológiai cég, amelyik nem tud dolgozni netkapcsolat nélkül, és áll 10 napon keresztül, mert az előtte évekig tökéletesen működő ADSL kapcsolatot persze azonnal lemondtuk, amikor bekötötték a UPC-t.

Kellett a fenének a 120 megabit, még a 30 is többszöröse a szükségesnek. Csak mivel nincs érdemi különbség a csomagok havidíja között, gondoltuk, hogy inkább legyenek nagyobb tartalékok a rendszerben...

Nem is a sávszélességen van a hangsúly, hanem azon, hogy:

a.) olyan szolgáltatást ad el, aminek a biztosításához nincs megfelelő infrastruktúrája
b.) az ügyfélszolgálat gyakorlatilag nem létezik

Megjegyzem, van a UPC-nek "prémium" szolgáltatása, amit bérelt vonallal megegyező minőséggel hirdetnek. A havidíja sokszorosa a Fiber Powernek. Direkt rákérdeztem, ugyanazon a kábeltévés koaxon nyújtják, EuroDOCSIS-szal, mint a fájberpúdert. Jaaa, kössz..

Lehet, hogy a szerződésben magasabb a vállalt rendelkezésre állás, de ha egyszer nem hárítják el a problémát, akkor a szerződésben lehetne akár ötkilences is, attól még a ping nem fog visszajönni. (Nem arra játszom, hogy jachtot vegyek az Adrián a kötbérből...)

Hogy valami jót is mondjak, amióta visszamigráltak 30 megabitre, és DOCSIS 2-re, azóta egész tűrhetően működik. Két alkalommal volt pár órán keresztül némi packetloss, de mire rászántuk magunkat, hogy felhívjuk az ügyfélszolgálatot, addigra javult a helyzet.

Nekünk sem a 120Mbit kellett, csak az ADSL 0,5Mbit-es feltöltési sebessége volt csekély.

Viszont itt átjön a rendszeren rendesen a 120Mbit gyakorlatilag mindig (öcsém szokta méregetni, én csak a letöltési sebességekből látom, amikor nem a notin vagyok).
Valószínűleg szerencsém van, de legalábbis nem szeretném, ha hirtelen megjelenne még jónéhány előfizető a környéken...

Ügyfélszolgálatra szerencsére nem sokszor volt szükség, ill. egyszer hosszú hétvége előtt tönkrement a kábelmodem LAN portja (villám), utolsó munkanap talán dél körül lett bejelentve és a hosszú hétvége utáni nap jöttek cserélni.

Mondjuk ADSL-hez képest többször van kiesés, már csak a szünetmentes tápellátás hiánya miatt is.

Ez valami Motorola SBV6120E.

Az első Cisco volt. Emlékeim szerint azzal is megvolt a 120, de a szervizes szerint a lecseréltre több panasz szokott érkezni mint erre a Motorolára (mondjuk azt nem tudom, melyiket milyen arányban telepítették)... Én elégedett vagyok vele. :)

Ill. akkor még csak szimpla CAT5 vezetékkel volt kábelezve a gépekig, 100Mbit biztosan átjött rajta.

A Cisco tuti nem az EPC3925-ös volt, az EPC3212 talán (vagy valami ahhoz hasonló).

Ahham. Mert amikor mi bekaptuk a big bránert, akkor még csak EPC3925 volt, az meg legalább naponta 15x lefagyott.


Iktatószám: SZ***********/5-2011
Ügyfélszám: 00219*******

Ügyintéző: C******* T******
2011. 06. 14.

Tisztelt E******** G*******!

Köszönettel vettük a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.

A beszélgetésünk alatt, mely 2011.06.14-én történt, az alábbiakról tájékoztattuk. Az Önöknél lévő Cisco epc 3925-ös modemen egy központi jellegű probléma tapasztalható, mely azt eredményezi, hogy bizonyos esetekben csak az alapértelmezett átjárót érik el, és csak modem restart után tudnak fellépni az internetre. A problémát tehát csak a modem áramtalanításával tudják megoldani. A probléma ismert részünkről, elhárítása folyamatban van. Az Önök által igénybe vett internet csomagot - Fiber Power120 Business fix IP - csak a már korábban említett modemen keresztül tudjuk szolgáltatni. Tájékoztatjuk, hogy az alacsonyabb sebességű kapcsolatokhoz van módunk más eszközt biztosítani, melyeken az említett hiba nem tapasztalható. Megértésüket köszönjük!

Érdekes... az ok, hogy talán kezdetben csak egy típusú készülékük volt, ami bírta a 120Mbites letöltést és ez történetesen iszonyat bugos volt, de mi már nem azt kaptuk és szerintem a Motorola csere is valamikor régebben volt már...

...ráadásul üzleti előfizetéssel nem tudtak mit kezdeni... :(

Pont ma akartam beköttetni. Saroktelek, azon az oldalon ahol a ház van, az egész utcában van UPC, viszont a házon a keresztuca névtáblája van amiben nincs. Ezért hiába van az utcában internet, hiába van a szomszédoknak UPC, ide nem lehet bekötni és kész, még engem néztek le, amikor megkérdeztem a helyi UPC ügyfélszolgálaton.