Fórumok
Kaptam egy ajánlatot automata váltós városi kisautóra.
Gondoltam, hogy megfuttatom itt a dolgot, hogy tud-e valaki jobb ajánlatot. Használt autóból csak garanciális, alig futott jön szóba. Benzines vagy hibrid automata kell, városi nyúzásra a dízel kiesik. Nincs hol tölteni, elektromos kiesik. A Fabia-nál kisebb csomagtér szintén nem jön szóba. Hátha valami lehetőség nem jutott eszembe. Fordot, Toyotát néztem, de azok inkább ~2MFt-tal drágábbak. Második autó lesz, ennél több pénzt nem tapsolnék el rá. Suzuki Swift szép és jó, de a töréstesztje jóval rosszabb, mint a Fabia-é.
Hozzászólások
7,5 millióért már autót lehet venni :)
Ránéztem, hogy max. 2 évesen és max. 50 ezer km futásteljesítménnyel mit lehet manapság kapni (ezek gyakorlatilag még új szagú autók), és 7,5 millió körül olyanokat dobott fel a kereső, mint pl. KIA Ceed, Gold felszereltséggel, 1,5 turbós motorral, 160 lóval, DCT automatával...
Egy ismerősömnek sikerült két hete levadásznom egy 5 éves, 75 ezret futott, de még gyakorlatilag szintén új szagú Volvo V40-et 2 literes benzines turbó motorral, 6 millióért. Ha három darab új 1.0 TSI Fabiát adnának érte, akkor sem cserélném el. Oké, az ilyet már erősen keresni kell...
Nincs semmi baj a kis Fábiával. Városban nagyon kulturált közlekedési eszköz. Mondjuk én is soknak tartom ennyi pénzért, de akkor én már inkább egy használt VW Polo vagy Golf irányába mennék el. Barátom nemrég vett egy használt Polot (2éves) és nagyon elégedett vele. Meglepően tágas, keveset fogyaszt és nagyon kényelmes kisautó.
― Philip K. Dick
Tökéletesen egyetértek azzal, hogy a Fabia egy nagyszerű kis autóka. A hangsúly azon van, hogy - szerintem - 7,5 millió Ft-ot csak jobban lehet elkölteni annál, minthogy egy 1.0 TSI Fabiát vegyél.
A Fabia ilyen értelemben csereszabatos a Poloval. 7,5 millióért 1.0 TSI Polot se vegyél.
7,5-ért semmilyen 1.0 autót nem vennék.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
Ezt amúgy egyáltalán nem értem.
Egy elektromos G Merci meg 57 millió, ahhoz képest ez aprópénz.
Szóval nem az ára sok, hanem az autók ára szállt el...
Az 1.0T benzinmotorokról az a városi legenda, hogy az élettartamuk nem túl nagy. Én se vennék ilyet, ha nem lenne muszáj, bár állítólag van ami jól sikerült konstrukció ebből a kategóriából.
Jó árat kaptál rá: https://azonnalelviheto.skoda.hu/result-list?gear=DSG%20v%C3%A1lt%C3%B3…
Na szóval, nem vettem meg.
Utánaolvastam. Ez a fajta száraz DSG váltó a városi forgalomban hamar tönkre is megy.
A Toyota e-CVT váltói sokkal jobbak ilyen igénybevételre. Egy Yaris Cross hibrid kell nekünk második autónak. Pár nap múlva folytatom a kutakodást. Vagy új lesz belőle vagy 1-2 éves, még garanciális.
S a Toyoták értéktartása sokkal jobb a Skodákénál, a hibridnek meg pláne.