Flip automata ügyfélszolgálat

Anyukámnál a Flip szolgáltat. Hazamentem, és azzal fogadott, hogy se TV, se telefon nincs, a kis doboz meg nem úgy világít, ahogy szokott.

A router újraindítása nem oldotta meg a dolgot, de az admin felületre be tudtam jelentkezni. A belső hálózat rendben volt, látszott a tv, a telefon és a mobilom is. A státuszoldalon viszont az látszott, hogy folyamatosan kéri az IP-t, de sikertelenül.

Nincs mese, föl kell hívni az ügyfélszolgálatot. Természetesen automata jeletkezett be, na gondoltam egy darabig elleszünk. Eljutottam a hibaelhárításig, aztán azonosítottam magam, majd az automata megkérdezte, hogy melyik szolgáltatással van problémám, TV, telefon, internet, vagy az összes.

Itt kicsit meglepődtem, vártam hogy majd mondja, hogy melyik gomb melyik, de nem, csak csönd. Majd szólt, hogy hangosan, érthetően, egy szóval válaszoljak. Na mondom, lássuk! Mondom 'az összes'. Még kérdezett pár dolgot, hogy rendben vannak-e a vezetékek, be van-e kapcsolva minden készülék, meg ilyesmiket, aztán azt mondja, elvégez egy mérést, ami egy percig is tarthat, várjak türelemmel.

Mondom jó, mérjél. Kb. fél perc múlva szólt, hogy a mérés szerint hiba van a hálózattal, fölveszi a hibajegyet. További teendőm nincs, max. 72 óra múlva javítják a hibát, de valószínűleg előbb végeznek. És letette. Az egész csak pár percig tartott.

Jött egy sms is, a hibajegy számával. Aztán kb. 3 óra elteltével megjavult minden. Reggel kijöttek, mondták hogy egy hálózati eszközt cserélni fognak, addig nem lesz szolgáltatás. Ezzel is végeztek fél órán belül, és azóta is minden rendben.

Ez most egy pozitív élmény, ha valaki másra számított, bocs. :))

Az viszont talán megérdemel pár gondolatot, hogy az automata milyen hatékonyan ki tudja váltani az élő ügyfélszolgálatost. Plusz nem kezdi el bizonygatni, hogy márpedig biztosan nálam van a hiba. :))

Hozzászólások

Az a nagy mázlid, hogy pont eltrafáltad az egyik legtriviálisabb felhasználási esetet. Ez az a szint ahol konkrétan teljesen lényegtelen, hogy gombot nyomsz, vagy kimondod a varázsszót.

--

Próbálj meg valami paraméter beállítást átverni rajta, hogy írjon át valamit 123456789 -ről 987654321-re :) . Esetleg kikerülni cgnat mögül.

Ezekre meg önkiszolgáló felület lenne a leghatékonyabb.

Viszont ha a MS termékaktiválási robottal lesz dolgod, az 16-17 perces menet körül van. Ott nekem eldurrant az agyam, 13. perc környékén el is mondtam a véleményem. Remélem rögzítették.

Illetve valamelyik biztosítóval volt dolgom, a robot elkezdett szerencsétlenkedni -> agyam megint csak ledobta a gépszíjat és közepesebbnél agresszívebben & emeltebb hangon beleszóltam hogy “rohaddddtul elegem van belőled, adj egy élő embert, nem egy kibaszott robottal fogom megivtatni”. 10 mp csend múlva elnézést kért a hibáiért és kapcsolta ~Marikát, aki csípőből megoldotta a nyűgöm. Robot/Marika idő 8 perc / 4.5 perc. Hibák száma robot/Marika 2:0. 

Konklúzió: én (?)még nem vagyok robot-kompatibilis. 

 

Vortex Rikers NC114-85EKLS

Már akkor tudta mi a hiba mikor azonosítottad magad. Gondolom az egész környék kiesett.

Ez a beszeljek a bottal engem mindig azonnal felidegesit. Valoszinu nem vagyok vele egyedul, mert egyre tobb helyen lehet megint helyette gombot nyomni.

Bar ha bot van, akkor csak arra hasznalom, hogy mondjam neki, hogy emberrel akarok beszelni.

Létezik még ez a Flip hülyeség? Azt hittem megszüntette a T.