- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 497 megtekintés
Hozzászólások
Esetedben akar elektromos Harley-re, azzal gyorsulhatsz kishijan F1 auto szintjen is jeah.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Roller. Arra a kemény 900 méterre, amit reggelenként megteszek a melóba! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.electrive.com/wp-content/uploads/2018/11/harley-davidson-li…
Az en szememnek pl. mar-mar szep, es akkor gyorsulhatnal melobol barhova :)
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Láttam már én is, nekem is tetszik. Komoly gyorsulása lehet!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyari programmal (optimalizalva, “biztonsagosan”) 3 masodpercet irnak. Veled egyutt majdnem 3.5 mazsa, szoval attrakcio :)
En elfogadnam, de mivel bena vagyok hozza szobadisznek hasznalnam - mikozben iszom a sorom csak neznem es neznem.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom, hogy trafóház, de miért van kereke?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos ez?
Motoroknál eddig (sem?) a teljesítmény volt jellemzően a gyorsulás korlátja, hanem a gumi tapadása.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az új címedhez is dukálna egy új kocsi! De végre valami rendes autó legyen ám! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azt írtad, hogy gyalog jársz munkába?
"Normális ember már nem kommentel sehol." (c) Poli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Munkába általában gyalog. De ez nem jelenti azt, hogy onnan sosem megyek sehova.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
900 meter ? Nissan Leaf bar varoson kivul nem igazan mozdulnek vele.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha benzinkutat epitenek a sarkon akkor V8-ra valtasz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a proszto nepnek valo.
V10 az igazi.
V12 ha diesel.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Ha pedig helikopterleszálló, akkor helikoptert, ha pedig űrállomás, akkor űrhajót. Mi ebben az érdekes? Mármint, hogy kézzelfogható közelségben levő infrastruktúrához célszerű alkalmazkodni? Így már tudnám a város egyik végében levő garázsomban tölteni az autót, tudnám a cégnél, amíg nálunk nem lesz kialakítva saját töltő. Ez már elgondolkodtat.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenképp! ;-)
Most még lehetnek kompromisszumok, de egyre szélesedik a kínálat.
Én két éve PHEV-et vettem és nem bántam meg.
A következő biztosan tisztán elektromos lesz!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Típus? Majd pár szót tudnál írni a tapasztalatokról?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mitsubishi Outlander PHEV 2013 év végi (2014-es modell).
Ez volt az egyetlen 5 személyes, vonóhoroggal ellátott, elfogadható árú, nagyobb elektromos autó.
Nagyon csendes, remek a felszereltsége, 1,5 tonnáig vontathat, remekül bírja az egyszerűbb terepeket a négy kerékhajtás végett, autópályán is remekül megy akár 160-170 km/h-val hosszú távon, de a fogyasztása elkezd drasztikusan emelkedni 110 km/h fölött (6,5 l/100 km-ről akár 12-13 l/100 km-re). 2019-ben volt nagyobb modell frissítés, azoknak egy kicsit kedvezőbb a fogyasztása és kicsit erősebbek is lettek. 2000-es szívót lecserélték 2400-as atkinson ciklusúra. Abban már van sport mód ;-)
Minél többet jársz vele rövidebb utakat, annál kedvezőbb a fogyasztás. Városban kb. nulla.
Ez függ az akku állapotától. Egy újjal kb. 35-50 km tehető meg, egy leharcolttal meg 20-35 km. A leharcoltaknál segíthet az úgy nevezett reset, ami elérhetővé teszi a tartalék részét az akkunak (30%), így a leharcoltakkal is az újnak megfelelő távolságot kapjuk, cserébe esetlegesen gyorsabban romolhat az akku (pl. ha sokat áll lemerítve). A reset az kb. 8-12 hónapra ad átmeneti megoldást, mert szép fokozatosan megtanulja, hogy mennyi az annyi és egyre nagyobb részt rak vissza tartaléknak.
Szerviz problémák nem igen vannak, van egy-két típus betegség, amiket ki kell javíttatni, ha még nem volt, illetve 160e km körül kell egy nagy szervizt csináltatni (150-200e Ft körül).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni