- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2515 megtekintés
Hozzászólások
valaki meg tudja mondani hogy a gen8-as microserverben hogy lehet a biosban kikapcsolni hogy ne pixelenkent torolje a post kepernyot? vagy ugy is jo ha karakteres lesz es nem grafikus ha ennek ez a eredmenye. ez 10 perccel hosszabb bootidot eredmenyez mint szukseges lenne. nincs a gepen sem monitor sem billentyuzet igy az nem jo hogy nezzem es nyomjak valamit. a bios beallitas idejere viszont tudok radugni amit kell.
koszi!
--
neked aztan fura humorod van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát egy HP ProLiant MicroServer G7-em van itt kéznél. Az az alábbiakkal megcsinálja a trükköt:
Quick Boot = Enabled
Splash Screen = Disabled
Szerk: ja, megnéztem. A HP a G8-tól kezdve komolyan gondolta, hogy ez egy "szerver", így van benne "Sea of Sensors" stb. Az nem lesz gyorsabb imho.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a g7-nel nem volt ilyen problema, a g8-nal szabadszemmel is kovethetoen torli a pixeleket. persze lehet hogy ezzel csak elfedik a sensorok inicializalasat :)
--
neked aztan fura humorod van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miben jobb (ha jobb), mint a Dell PowerEdge szériák?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez erősen vásárlói preferencia kérdése. Bizonyos helyeken kikötik, hogy HP és kész. Nem tudom pl. a Dell-nek milyen hazai oktatói hálózata, vizsgarendszere, kiépített szervizhálózata és kiképzett szakembergárdája van.
A HP-nél egyértelműen léteznek ezek. Itthon.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tizen ev alatt nem szoptam annyit osszesen HPval, mint most egy racknyi dellel... pedig par racknyi c7xx megfordult a kezeim kozott
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van azért a HP-nál is fos, de ha az ember kiismeri, akkor rájön, hogy inkább ez, mint megtanul x mást. Ha rajtam múlik én is HP (vagy Fujitsu).
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen hibákkal?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szervizhálózat biztosan van, az, hogy ez vidéken ténylegesen mennyire működik egy 4 órás ProSupport esetén már más kérdés.
Apropó, publikus szerződéssel milyen rendelkezésre állást vállal a HP?
Állítólag kötelező vizsgák is vannak, ennek ellenére a kiküldöt hardveres emberek minősége csapnivaló, volt olyan szerverem, ahol a "mérnök" elhajlított pár lábat egy Xeon cseréjénél, majd kézzel visszahajtogatta.
Nyilván pár nap múlva már egy új alaplappal láttuk viszont.
A másik 3 óra alatt képtelen volt egy működő memória konfigurációt összeállítani.
A PERC (Raid) firmware-k minősége borzasztó, folyamatos vakriasztások jöttek storage hibákra.
Emlekszem olyan PowerVault tárolóra, ami folyamatosan köpte ki a lemezeket, nem tudtak semmit csinálni vele, helyette kéthetente cseréltek benne.
Szerencsére már egy jó ideje csak felhővel vagyok kapcsolatban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Apropó, publikus szerződéssel milyen rendelkezésre állást vállal a HP?"
ProLiant-re szerintem 4 óra 24x7 onsite
ftp://ftp.hp.com/pub/services/carepack/info/cp_proliant_sb59816230en.pdf
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ertem en, hogy mashol kene hangsulyozni, de nekem ez mar csak "proli-ant" marad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni