Az androidos Gmail-ben immár testreszabhatók a swipe akciók

 ( trey | 2018. június 17., vasárnap - 10:17 )

A Google frissíti az androidos Gmail alkalmazást, így immár testreszabhatók benne a bal-jobb swipe akciók. Beállítható, hogy mi történjen: törlés, archiválás, mozgatás, olvasottnak/olvasatlannak jelölés, halasztás stb. Az iOS-es Gmail felhasználóknak még várniuk kell erre a feature-re.

Részletek itt.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

+1 :)

Üdv,
Marci

Kedves fiatalok, ha erre jártok, biztatlak titeket hogy vállalkozzatok és fejlesszetek jobb termékeket, mint a giga cégek. Ugyanis lehet :D

Kedves többiek, biztatlak titeket, hogy használjuk a kis vállalkozók termékeit, mert sokszor sok szempontból (nem mindből) jobbak (vagy nem rosszabbak) mint a giga cégeké :)

ahogy én látom, a sikeres vállalkozáshoz nem jobb termék kell, hanem akármilyen termék plusz nagyon jó marketing.

Úgy mondanám hogy jó marketing nélkül semmi esélye ma egy terméknek egy bizonyos szintet megütni, viszont kell hogy jó termék legyen a hosszú távú fennmaradáshoz olyan szempontokból, amelyek miatt hosszú távon fennmarad :) Ha nem kapcsolatrendszerből él a személy vagy cég, akkor a szart csak egyszer lehet eladni szerintem, de igaz hogy el lehet.

Fontos úgy nevelnünk a fiatalokat hogy ne hagyják magukat programozni, és egy nem marketingen alapuló, sokkal jobb értékrend alapján döntsenek ha lehet. Hogy mi ez az értékrend, na itt van a lényeg, nyilván nem a média nagy része által képviselt.

Csak ugye az ember mindig a másik embernek akar tetszeni és megfelelni (egy bizonyos fokig, nyilván több mindentől függ), mert az embertől tud kapni elfogadást és szeretet. És itt már belép a csoport hatás. Ezért mindig lesz jelentősége hogy mi tetszik a csoportnak, ott meg mindig lesz lehetőség az ember-programozásra mindenfajta aktuális kiskapukon keresztül, adott érzelmeket kihasználva és hatva azokra.

Érdekes, hogy ez a mechanizmus fenntart önmagában egy folyamatos megújulást, pont a működése miatt, mert a régi soha nem lehet új, vagyis mindig lesz újabb és így érdekesebb dolog, ami pedig érdekesebb az több szempontból mindig jobb. Tehát ez is hullám természetet mutat. Vagyis megint igaz hogy mindennek hullám természete van.

Vajon mekkora szerepe van annak a világ mozgatásában (marketing, emberi kapcsolatok, kutatások, zene), hogy az ember általában sok mindent meg tud unni?

Fontos úgy nevelnünk a fiatalokat hogy ne hagyják magukat programozni, és egy nem marketingen alapuló, sokkal jobb értékrend alapján döntsenek ha lehet.

A "marketing" alatt a reklamot, eselteg a promocios tevekenysegek tobb reszet - amely meg mindig csak egy szeglete a teljes marketing tevekenysegnek - kell erteni? Mert akkor az fentiekkel meg bizonyos esetekben meg talan egyet is tudok erteni...

Ez a hullamtermeszet dolog meg lehet, hogy megerne egy PhD-t. Sose lehet tudni. :)

"Vajon mekkora szerepe van annak a világ mozgatásában (marketing, emberi kapcsolatok, kutatások, zene), hogy az ember általában sok mindent meg tud unni?"
A divat az a szó, amit keresel.

> Fontos úgy nevelnünk a fiatalokat hogy ne hagyják magukat programozni
nevelnünk =/= programozni ?

Inkább értékrend átadást értek alatta, de ha nagyon belemegyünk, akkor persze ez is programozás. Csak kérdés hogy mit tartunk jónak, illetve mit nem. Ne próbáljunk jó irányba terelni? Persze minden szubjektív, de azért egy bizonyos limiten túl láthatók biztosan rossz irányok, azokra sok esetben bizonyíték is látható tendenciák alapján.

Kivéve, ha flappy bird...

Ez az a feature, amit az Outlook (azaz eredeti, felvásárlás előtti nevén Acompli) már régóta tudott?

Igen. De a stock iOS Mail app is tudta.

Azt hiszem a MIUI levelezője is rég tudja.

Akinek erre szüksége volt eddig az olyan klienst használt ami ezt már régóta tudja, akinek nem annak meg valószínűleg ezek után sem fog kelleni. Lehet továbbhaladni, nincs itt semmi látnivaló.

Kösz, kikapcsoltam. Merthogy alapértelmezetten be van kapcsolva, és az egyik irányba töröl.

---
A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt.
Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!!
Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának.