- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4619 megtekintés
Hozzászólások
hát, pedig a suszter a kaptafa mellett az igazán jó. persze ha már nem akar jó lenni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- Mr. Carmack, 'hajó, jéghegy, patkányok' szavak mondanak valamit önnek?
- Nem!
- Köszönöm az interjút. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A helyében én is otthagytam volna az id-t az Oculus Rift miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oculus Rift nem okoz hányingert az emberek többségénél? A korábbi VR sisakok ezért nem tudtak kereskedelmileg sikeresek lenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De igen, jelenleg dolgoznak rajta, hogy a gamerek ne okádják tele. Én kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle, egyelőre - játékosként - úgy nézek rá, mint ahogy a Kinect-re néztem és nézek jelenleg is (ferdén).
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez peldaul nem rossz demo:
http://hackaday.com/2013/08/17/here-be-dragons-and-vr-and-sheep/
--
Why did the chicken cross the road?
It was trying to get a signal on its iPhone 4.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hmmm ... aki sárkánynak m1 annak + tüzet kell okádnia ...
:):):)
_____________________
www.pingvinpasztor.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok biztos benne, hogy nem viccelsz-e..
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami a grafikajat illeti, 48 ora alatt keszult el az egesz rendszer egy versenyre. Vedd ugy, hogy egy otletes techdemo.
Lehetne otvozni az onnan linkelt masik demoval (amikor FPV modban megy valaki egy multicopterrel), es ugyanilyen szarnycsapasokkal iranyitani egy tenyleges repulot/mechanikus sarkanyt :)
--
Why did the chicken cross the road?
It was trying to get a signal on its iPhone 4.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez szerintem már kevésbé "vicces" projekt. :)
http://www.youtube.com/watch?v=znUVaUKn23o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, ezt egy FPS EVE:Online-nak el tudnám képzelni. Csak picit pörgősebb játékmenettel :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg mondjuk ezen a vonalon próbálnám k kicsit tartósabban, mint ahogy eddig sikerülti. Ráadásul ez már megjelent!
http://www.youtube.com/watch?v=1Rv65lPzZAw
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"De igen, jelenleg dolgoznak rajta, hogy a gamerek ne okádják tele."
Teleokádni csak akkor sikerülne, ha fejenállva játszanának. :)
"Én kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle, egyelőre - játékosként - úgy nézek rá, mint ahogy a Kinect-re néztem és nézek jelenleg is (ferdén)."
Gondolom még nem próbáltad. Na, majd akkor megváltozik a véleményed! :)
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Teleokádni csak akkor sikerülne, ha fejenállva játszanának. :)"
Nem kell mindent szó szerint érteni.
"Gondolom még nem próbáltad. Na, majd akkor megváltozik a véleményed! :)"
Nem biztos, hogy megérem én azt, amíg ebből széles körben elterjedt (megfizethető és beszerezhető) és elfogadott (lesz rá elegendő, jó minőségű játék is) játékkiegészítő lesz.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kis szériás dev. kit már most $300. A tervek szerint a consumer ez alatt lesz induláskor, ami még itthon is megfizethető, nem hogy tőlünk nyugatabbra!
A jelenleg bejelentett játékok listája. Ebből több még az idén elérhető, vagy már megjelent. Példaként említeném az Elite Dangeroust...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_Oculus_Rift_support
Tekintsük ezt úgy, mint anno a WP8-ról folytatott "vitánkat": majd az idő igazat ad valamelyikünknek... ;)
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak, hogy tiszta legyen, hogy neked mi a siker. A Kinect-et te sikeres terméknek tartod?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kinectből közel 30 milliót adtak el eddig, ami egy külön megvásárolható konzolkiegészítő esetén szerintem siker. Főleg, ha azt is hozzátesszük, hogy ez az összes eladott Xbox 360-nak több, mint egyharmadát jelenti.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha. Akkor más elképzelésünk van a sikerről.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért elmondhatnád, hogy akkor szerinted mikor lenne sikeres a Kinect!
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor, ha eljutott volna a hardcore gamerekhez is. Engem nem érdekel, hogy 1 millió légy szart eszik, nekem attól a szar még nem sikeres étel.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, pont a Oculus Rift az a ketyere, ami nem a casual gamereknek szól. Szerintem nem kell nagyon magyarázni, hogy milyen előnye van mondjuk annak, hogy egy Quake 3 multiban nem az egérrel kell szarakodni, ha körbe akarsz nézni.
Na, mindegy! Szerintem nagyot fog ez szólni, de majd kiderül...
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem jelentettem ki, hogy nem lesz siker. Azt mondtam, hogy _jelenleg_ ferdén nézek rá. Van még vele kapcsolatban bőven nyitott kérdés, amit meg kell oldani ahhoz, hogy legyen belőle valami. Amit eddig láttam, az egy böhöm nagy szar, amiből kábelek lógnak mindenfelé. Ha életedben viseltél már bukósisakot huzamosabb ideig, akkor tudod, hogy az a nyaknak milyen megterhelő. Kérdés, hogy mit tudnak ezzel kezdeni.
Azt is olvastam, hogy már tudnak akár 45 percet is játszani vele (wow!) anélkül, hogy kellemetlen tünetek jelentkeznének. Ha visszaemlékszek arra, hogy fénykoromban akár 8-10 órákat is játszottam egyhuzamban... Elég sovány.
Nem tudom, hogy érted-e, hogy mire gondolok.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem, szellemi fogyatékos vagyok. :)
Az egész cucc 380g. Egy iPad mini majdnem nehezebb, mint ez. Én amikor kipróbáltam, akkor nem okozott ez gondot.
Az, hogy 45 percet tudnak játszani vele, annak meg az is oka lehet, hogy a developer verzió LCD-jének felbontása elég alacsony. A végfelhasználói változat full HD lesz, bár vízszintes irányban az is feleződik.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Termék összköltsége (fejlesztés, reklámozás, gyártás) + elvárt nyereség < eladásokból bejövő pénz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Carmack maganyos farkas, a mostani jatek motorok pedig mar nem "one man show"-k
--
Live free, or I f'ing kill you.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem is ez jutott eszembe, mármint hogy egyemberesként hallottam mindig róla.
a másik, hogy az oculus kapcsán azt mondta, hogy már foglalkozni akart régóta a témával, de most jött el az a pont, ahol megfizethető, megfelelő minőségű a technológia, ...
érdekes fordulat, érdekel mi lesz vele
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Carmackrol ami az eszembe jut az az Armadillo Aerospace.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem meg ez: http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_inverse_square_root ; Boszorkány, égessük el! ;D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> John Carmack, co-founder of id Software, is commonly associated with the code, though he actually did not write it.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvastam és mégis ez jut.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni