Elindult a Windows 8 marketingkampánya az első hivatalos TV reklámmal

A hétvégén elindult a Windows 8 marketingkampánya az első hivatalos TV reklám adásba tételével. A redmondi szoftvergyártó ezúttal sem bízza a véletlenre új operációs rendszere bevezetését, hiszen az becslések szerint 1,5-1,8 milliárd dollárt költ a marketingre. Ez az összeg körülbelül a háromszorosa annak, amelyet a feltételezések szerint a cég a Windows Phone 7 bevezetésére költött tavalyelőtt. A részletek itt.

Hozzászólások

Hö.

Mikor elkezdi ismételni, hogy "8", "8", "8", az olyan mint amikor a win95-ön fut a winamp, aztán lefagy a gép, és az utolsó 0,5-1 másodperc ismétlődik a zenéből.

:D

mondjuk a wp7 marketingköltseget nem tudom miert hasonlitjak a _windows 8_ marketingköltsegehez. de bitang nagy penzek ezek - ez a too big to fail kategoria, annyi penzük van marketingre, hogy meg a cukrozott szart is el lehet adni.

Éves szinten mindenre (iPad, iPhone, iPod, Mac, stb.) $933 milliót költött tavaly. Valóban nem sok a fenti Windows 8 büdzsé tükrében sem.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Ennyit kolt reklamra:
"Adding a bit of context, Forbes reported yesterday that Apple spent $933 million on advertising during 2011 (up 35 percent year-over-year), $691 million during 2010, and then $501 million during 2009."
http://9to5mac.com/2012/08/03/phil-schiller-reveals-apples-marketing-bu…

De most őszintén fijjúg.
Win XP/Vista-ról mire fognak upgradelni? Mákosra, vagy pingvinusra? Egyébként nekem 8. ;)
És ebből ugye lesz tablettás is.

Igaz a hireszteles, miszerint az iden az OEM Win 8-nak ~16kHUF lesz az ara..?

----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
--> YouTube csatornám

a kislányt mindenesetre lenyűgözte az érintőképernyő... :)

Anno reklámszociológián tanultam, hogy nem igazán jó ha dinamikusan mozgó/ugráló/pörgő/hangoskodó gyermekek vannak egy reklámban. Állítólag ezért bukott meg nálunk a Cherry Coke reklám. Ugyanis a felnőttek inkább azt szeretik, ha a gyerek leköti magát. Azaz miután hazaér a munkából, ott ül a gép előtt és ő ezért pihenhet.. Persze ki tudja mi igaz ebből.

Szerk:
Valami olyasmire is emlékszem, hogy gyermekek esetén a szülő lelkiismeretére kell hatni. Azaz rossz szülő vagy ha nem veszed meg ezt a kütyüt. Például nem lesz szép a ruhája (és nem veszi észre a tanárnő), ha nem ezt a mosószert veszed. Ha pedig direkten gyermekeknek szól (hogy zsarolják ki a szülőből), arra pedig jó példa a bakugán vagy mi a fenének hívják reklámok.

A reklám is a touch eszközökre van kihegyezve, ahogyan maga a rendszer is.
Nagyon jó, hogy ezekhez az eszközökhöz fel tudnak nőni, de az már kevésbé jó, hogy ezt ráerőltetik a hagyományos input megoldásokkal rendelkező eszközökre is.

Nem hiszem el, hogy nem látják be, ami touch-al jól működik, az halál egy egérrel.

Nagyon kíváncsi leszek az eladásokra. Szvsz a touch eszközökön kívül büdös nagy bukta lesz.
-----------------------------------------------------
MacBook Pro - Mac Pro - PowerMac G4 - Hackintosh

+1

Legalább a start menüt hagyhatták volna...
Van helyette egy csomó egér/érintés gesztus, amiket tanuljon meg az ember. Már ezzel is gondok lesznek az átlag felhasználóknál, persze biztos megkönnyíti a munkát (vagy inkább csak ez teszi lehetővé) ha ismeri az ember ezeket a mozdulatokat és hozzáfér a speciális menükhoz is, de eddig még sehol nem találtam rövid, tömör, érthető összefoglalást erről a részről. Utoljára amikor néztem a telepítőt, ott még nem volt semmi. De ha jól tudom a bal felső sarok itt is érzékeny valamire hasonlóan a Gnome 3-hoz, meg a bal alsóban is van valami ha jobb klikkelünk megint más ha bal klikkelünk.. az se mindegy hogy merre mozgatjuk az egeret. Szóval érdekes lesz ez. De legalább ujjal lehet vezérelni a youtube lejátszót meg paintben lehet rajzolni. Szép nagy csempék vannak, hogy még a nagymamám is eltalálja a remegő kezével. De hogy ezen hogy fog valaki hatékony munkát végezni arra kíváncsi leszek.

szerintem a szokásos módon az árukapcsolásra próbálnak építeni. ha sikerül nekik eladni neked egy win 8-at akkor nagyobb valószínűséggel fogsz venni win8as touchos eszközt és vica versa. szerintem ezért fontos nekik, hogy terjedjen asztali OS-ként is, ezért ez az óriási marketing keret.

Fruitninja az új blockbuster alkalmazás és már megjelenéskor elérhető lesz, hát ez zseniális. Nagyszerű ok az átállásra.

+ezer arra, hogy nehezen lehet hagyomanyos eszkozokkel hasznalni (csak rossz helyre kattintottam)

Valahogy nekem sem all ra a kezem, igaz, meg csak kiprobaltam, 1-2 ora hosszat. Kivancsi vagyok, mikor allunk at a cegnel... ha egyaltalan.

Nekem tetszik, hogy még közelebb hozzák a hétköznapi földi halandóhoz a számítógépet.