Sziasztok Srácok, Csajok!
Ezt a blogot most csak megnyitom! 2023. február. 13.-án vettem át a fenn említett gépjárművet. Az ezzel kapcsolatos felhasználói élményeimet szeretném pro és kontra leírni. Nem tudok folyamatos ütem tervet tervezni és tartani sem. Akit érdekel érdekel kövesse be!
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Kiegészítés azoknak, akik komolyabban érdeklődnek a típus iránt.
Háromféle felszereltséggel lehet rendelni:
-Elegance (világos tetőkárpit, szövet űlések)
-Sport (fekete tetőkárpit, szövet űlések)
-Advance (világos tetőkárpit, bőr-műbőr űlések)
A hajtáslánc teljesítménye mind a három kivitelben azonos. Nincs teljesítménybeli különbség és van legalább 10k € árkülönbség az Elegance és az Advance között.
Az Elegance és a Sport a kisebb központi kijelzőt és a félig digitális műszerfalat adja ( a sebmérő analóg ), de a digitális részre mindent megjelenít, mint az Advance. A Honda Sense és a világítás okosságát illetően vannak vágások a csúcs modellhez képest.
Ha komolyan érdekel, meg kell nézni a Honda aktuális ajánlatait.
Nekem az Advance felszereltség van, megtüsszentve a Sport Packet-tel, alap szürke színben. Rádobva még színrefújt oldalvédő lécekkel, sárhányókkal és gumiszőnyeg szettel.